S’ha ordenat la cerca internacional per al pare i les seues filles desaparegudes a Tenerife

 

El Jutjat de primera instància i instrucció número 3 de Güímar (Tenerife) ha dictat una ordre de búsqueda internacional del pare i les seues dos filles, d’1 i 6 anys, desapareguts este dimarts a Tenerife, havia informat a Efe fonts de la recerca.

El treball de cerca en el litoral de Tenerife del pare i les seues dos filles, d’1 i 6 anys, desapareguts el dimarts, s’han représ a primera hora d’este dissabte.

Segons han informat fonts de la Guàrdia Civil, el dispositiu de prop està format pel servei aeri i marítim de la Guàrdia Civil, el Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques (GEAS) i la Unitat Orgànica de Policia Judicial, que està al capdavant de la revolta, que han rebut el suport d’agents de la Unitat Central Operativa (UCO) procedents de Madrid.

Els fets s’inicien dimarts passat. Tomás Gimeno havia d’haver deixat ales seues filles amb la seua mare, de la qual està separat, als nou de la nit, però açò mai passa. Segons alguns testimonis, en la vesprada és van poder escortar les xiquetes jugant amb alegria en la nca propietat del pare, situada en Igueste de Candelaria.

Fins llaura, la cerca va poder localitzar restes de sang en el vaixell del pare, en el qual va ser vist per última vegada abans de desaparéixer sense que estigués acompanyat en este moment per les seues filles.

Segueix la cerca

La cerca és du a terme per diferents vies i no és descarta cap hipòtesi. De moment s’han practicat registres a la casa i una finca del pare en el municipi de Candelaria, i a més s’ha pres declaració a familiars i afins dels desapareguts.

Així mateix, el jutjat de primera instància i instrucció número 3 de Güímar, les diligències del qual, declarades secretes, els circumscriu en la presumpta comissió d’un delicte de segrest, ha emés un requeriment a diversos bancs perquè comproven si Tomás Antonio G.C. va poder realitzar algun moviment abans de desaparéixer. A més, la Guàrdia Civil va decidir reforçar els controls aeroportuaris després de rebre la denúncia de la mare.

Últimes notícies

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.