S’ha ordenat la cerca internacional per al pare i les seues filles desaparegudes a Tenerife

 

El Jutjat de primera instància i instrucció número 3 de Güímar (Tenerife) ha dictat una ordre de búsqueda internacional del pare i les seues dos filles, d’1 i 6 anys, desapareguts este dimarts a Tenerife, havia informat a Efe fonts de la recerca.

El treball de cerca en el litoral de Tenerife del pare i les seues dos filles, d’1 i 6 anys, desapareguts el dimarts, s’han représ a primera hora d’este dissabte.

Segons han informat fonts de la Guàrdia Civil, el dispositiu de prop està format pel servei aeri i marítim de la Guàrdia Civil, el Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques (GEAS) i la Unitat Orgànica de Policia Judicial, que està al capdavant de la revolta, que han rebut el suport d’agents de la Unitat Central Operativa (UCO) procedents de Madrid.

Els fets s’inicien dimarts passat. Tomás Gimeno havia d’haver deixat ales seues filles amb la seua mare, de la qual està separat, als nou de la nit, però açò mai passa. Segons alguns testimonis, en la vesprada és van poder escortar les xiquetes jugant amb alegria en la nca propietat del pare, situada en Igueste de Candelaria.

Fins llaura, la cerca va poder localitzar restes de sang en el vaixell del pare, en el qual va ser vist per última vegada abans de desaparéixer sense que estigués acompanyat en este moment per les seues filles.

Segueix la cerca

La cerca és du a terme per diferents vies i no és descarta cap hipòtesi. De moment s’han practicat registres a la casa i una finca del pare en el municipi de Candelaria, i a més s’ha pres declaració a familiars i afins dels desapareguts.

Així mateix, el jutjat de primera instància i instrucció número 3 de Güímar, les diligències del qual, declarades secretes, els circumscriu en la presumpta comissió d’un delicte de segrest, ha emés un requeriment a diversos bancs perquè comproven si Tomás Antonio G.C. va poder realitzar algun moviment abans de desaparéixer. A més, la Guàrdia Civil va decidir reforçar els controls aeroportuaris després de rebre la denúncia de la mare.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’AVL conclou que València és el topònim únic i justificat històricament

L'Acadèmia Valenciana de la Llengua ha conclòs que València és la forma correcta, adequada i històricament justificada del nom de la ciutat. Si l'Ajuntament insistix en la fórmula bilingüe, només veu admissible València / València i descarta Valéncia.

Pérez Llorca defén més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha anunciat canvis en els protocols per a donar més transparència a l'adjudicació de vivenda pública i ponderar l'arrelament. Ha defés que el Pla Viu avança i ha respost a les presumptes irregularitats en Els Naus.

Compromís xifra en 850.000 euros a l’any el cost de l’Oficina de expresidents i demana suprimir privilegis

Compromís ha situat en 850.000 euros el gasto anual de l'Oficina dels expresidents i en 7 milions l'acumulat, i defendrà en Les Corts eliminar el que considera privilegis il·lògics.

El TSJCV condemna a l’Arquebisbat a pagar 1,4 milions a Oliva pel centre ecumènic inacabat

El tribunal ha fixat en 1.436.624,93 euros el detriment causat per les obres del Centre Ecumènic El Salvador. L'Arquebisbat ha recorregut en cassació.

Tres detinguts per estafar 8.750 euros a un pres amb la promesa d’eixir de la presó

Tres persones, inclòs un intern, han sigut detingudes a Alacant per cobrar 8.750 euros a un altre pres amb la falsa promesa que eixiria en llibertat. Estan acusats d'estafa i apropiació indeguda.

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de la vivenda pública

El president ha defés reforçar la transparència en l'adjudicació de vivenda pública i prioritzar l'arrelament en els barems. Ha reivindicat que ja es construïxen unes 5.000 vivendes i ha blindat el Pla Viu enfront d'intents de paralitzar-lo.

Ramazani, pichichi de penal amb un 100% d’encert i nou punts per al València

L'extrem belga s'ha afermat com a especialista des dels onze metres, ha sigut el màxim golejador del València en la segona volta i els seus quatre punts han donat nou punts.

Desmantellada una plantació de marihuana en una nau de Vallada: cinc detinguts

La Guàrdia Civil ha desmantellat un cultiu interior en una nau sense activitat de Vallada amb 1.026 plantes i 25.655 grams de cabdells secs. Hi ha cinc detinguts i un ha ingressat a la presó.