S’ha ordenat la cerca internacional per al pare i les seues filles desaparegudes a Tenerife

 

El Jutjat de primera instància i instrucció número 3 de Güímar (Tenerife) ha dictat una ordre de búsqueda internacional del pare i les seues dos filles, d’1 i 6 anys, desapareguts este dimarts a Tenerife, havia informat a Efe fonts de la recerca.

El treball de cerca en el litoral de Tenerife del pare i les seues dos filles, d’1 i 6 anys, desapareguts el dimarts, s’han représ a primera hora d’este dissabte.

Segons han informat fonts de la Guàrdia Civil, el dispositiu de prop està format pel servei aeri i marítim de la Guàrdia Civil, el Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques (GEAS) i la Unitat Orgànica de Policia Judicial, que està al capdavant de la revolta, que han rebut el suport d’agents de la Unitat Central Operativa (UCO) procedents de Madrid.

Els fets s’inicien dimarts passat. Tomás Gimeno havia d’haver deixat ales seues filles amb la seua mare, de la qual està separat, als nou de la nit, però açò mai passa. Segons alguns testimonis, en la vesprada és van poder escortar les xiquetes jugant amb alegria en la nca propietat del pare, situada en Igueste de Candelaria.

Fins llaura, la cerca va poder localitzar restes de sang en el vaixell del pare, en el qual va ser vist per última vegada abans de desaparéixer sense que estigués acompanyat en este moment per les seues filles.

Segueix la cerca

La cerca és du a terme per diferents vies i no és descarta cap hipòtesi. De moment s’han practicat registres a la casa i una finca del pare en el municipi de Candelaria, i a més s’ha pres declaració a familiars i afins dels desapareguts.

Així mateix, el jutjat de primera instància i instrucció número 3 de Güímar, les diligències del qual, declarades secretes, els circumscriu en la presumpta comissió d’un delicte de segrest, ha emés un requeriment a diversos bancs perquè comproven si Tomás Antonio G.C. va poder realitzar algun moviment abans de desaparéixer. A més, la Guàrdia Civil va decidir reforçar els controls aeroportuaris després de rebre la denúncia de la mare.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Denunciat a Carlet l’amo de quatre galls després d’una baralla clandestina

La Guàrdia Civil ha denunciat a Carlet al propietari de quatre galls amb múltiples ferides després de tornar d'una baralla clandestina, i ha intervingut els animals i una substància estimulant.

Baixen notablement les màximes a l’interior i risc de pluges febles este dijous en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un descens notable de les temperatures màximes a l'interior, amb intervals de núvols baixos i possibilitat de pluges febles, sobretot en el litoral sud de València i nord d'Alacant.

Alerta groga per fort onatge este dijous i la matinada del divendres en el sud d’Alacant

Aemet activa l'avís groc per fenomenos costaners en el litoral sud d'Alacant entre el dijous al mediodia i la matinada del divendres, amb vent intens i ones de fins a tres metres.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.