S’ha ordenat la cerca internacional per al pare i les seues filles desaparegudes a Tenerife

 

El Jutjat de primera instància i instrucció número 3 de Güímar (Tenerife) ha dictat una ordre de búsqueda internacional del pare i les seues dos filles, d’1 i 6 anys, desapareguts este dimarts a Tenerife, havia informat a Efe fonts de la recerca.

El treball de cerca en el litoral de Tenerife del pare i les seues dos filles, d’1 i 6 anys, desapareguts el dimarts, s’han représ a primera hora d’este dissabte.

Segons han informat fonts de la Guàrdia Civil, el dispositiu de prop està format pel servei aeri i marítim de la Guàrdia Civil, el Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques (GEAS) i la Unitat Orgànica de Policia Judicial, que està al capdavant de la revolta, que han rebut el suport d’agents de la Unitat Central Operativa (UCO) procedents de Madrid.

Els fets s’inicien dimarts passat. Tomás Gimeno havia d’haver deixat ales seues filles amb la seua mare, de la qual està separat, als nou de la nit, però açò mai passa. Segons alguns testimonis, en la vesprada és van poder escortar les xiquetes jugant amb alegria en la nca propietat del pare, situada en Igueste de Candelaria.

Fins llaura, la cerca va poder localitzar restes de sang en el vaixell del pare, en el qual va ser vist per última vegada abans de desaparéixer sense que estigués acompanyat en este moment per les seues filles.

Segueix la cerca

La cerca és du a terme per diferents vies i no és descarta cap hipòtesi. De moment s’han practicat registres a la casa i una finca del pare en el municipi de Candelaria, i a més s’ha pres declaració a familiars i afins dels desapareguts.

Així mateix, el jutjat de primera instància i instrucció número 3 de Güímar, les diligències del qual, declarades secretes, els circumscriu en la presumpta comissió d’un delicte de segrest, ha emés un requeriment a diversos bancs perquè comproven si Tomás Antonio G.C. va poder realitzar algun moviment abans de desaparéixer. A més, la Guàrdia Civil va decidir reforçar els controls aeroportuaris després de rebre la denúncia de la mare.

Últimes notícies

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.