14.1 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

S’ha ordenat la cerca internacional per al pare i les seues filles desaparegudes a Tenerife

 

El Jutjat de primera instància i instrucció número 3 de Güímar (Tenerife) ha dictat una ordre de búsqueda internacional del pare i les seues dos filles, d’1 i 6 anys, desapareguts este dimarts a Tenerife, havia informat a Efe fonts de la recerca.

El treball de cerca en el litoral de Tenerife del pare i les seues dos filles, d’1 i 6 anys, desapareguts el dimarts, s’han représ a primera hora d’este dissabte.

Segons han informat fonts de la Guàrdia Civil, el dispositiu de prop està format pel servei aeri i marítim de la Guàrdia Civil, el Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques (GEAS) i la Unitat Orgànica de Policia Judicial, que està al capdavant de la revolta, que han rebut el suport d’agents de la Unitat Central Operativa (UCO) procedents de Madrid.

Els fets s’inicien dimarts passat. Tomás Gimeno havia d’haver deixat ales seues filles amb la seua mare, de la qual està separat, als nou de la nit, però açò mai passa. Segons alguns testimonis, en la vesprada és van poder escortar les xiquetes jugant amb alegria en la nca propietat del pare, situada en Igueste de Candelaria.

Fins llaura, la cerca va poder localitzar restes de sang en el vaixell del pare, en el qual va ser vist per última vegada abans de desaparéixer sense que estigués acompanyat en este moment per les seues filles.

Segueix la cerca

La cerca és du a terme per diferents vies i no és descarta cap hipòtesi. De moment s’han practicat registres a la casa i una finca del pare en el municipi de Candelaria, i a més s’ha pres declaració a familiars i afins dels desapareguts.

Així mateix, el jutjat de primera instància i instrucció número 3 de Güímar, les diligències del qual, declarades secretes, els circumscriu en la presumpta comissió d’un delicte de segrest, ha emés un requeriment a diversos bancs perquè comproven si Tomás Antonio G.C. va poder realitzar algun moviment abans de desaparéixer. A més, la Guàrdia Civil va decidir reforçar els controls aeroportuaris després de rebre la denúncia de la mare.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.

El futbol sala valencià tanca 2025 entre títols, ascensos i dificultats per la permanència

Peníscola va firmar un curs històric amb la Copa d'Espanya i el lideratge de la fase regular, mentres l'Alzira va pujar a Primera. El tancament d'any arriba amb el campió fora de la Copa i el debutant com a cuer.

La xiqueta rescatada en el naufragi d’Indonèsia viatjarà a València en els pròxims dies

La menor salvada del naufragi a l'illa de Padar tornarà a València amb el seu pare després d'obtindre el visat. La seua mare romandrà a Indonèsia per a seguir la busca.

El València encadena Lligues amb més derrotes que victòries des de 2020

Des de la temporada 2019-20 el València no tanca una Lliga amb més triomfs que caigudes. El repàs per campanyes i entrenadors confirma una tendència sostinguda.

Un llibre per a parlar sense por del porno amb els més jóvens i desmuntar les seues mentides

El professor Enric Senabre publica una obra per a preadolescents que convida a tractar el porno sense tabús, entendre la seua ficció i demanar ajuda adulta. Inclou reflexions per capítols i una guia per a famílies i docents.

Indonèsia va reprendre la busca d’un espanyol i tres menors després d’un naufragi

Els equips de rescat van reprendre la busca d'un espanyol i tres dels seus fills després de l'enfonsament d'un vaixell turístic en Padar. L'operació se centra en localitzar el casc per a enviar bussos malgrat els corrents i el mal temps.

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.