11.4 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

S’incendien dos cotxes en el barri de Jesús de València per un acte vandàlic

La nit de Nadal dos cotxes es van incendiar en el que sembla un acte vandàlic al carrer Músico Penella, al barri de Jesús en València. Els dos vehicles van botar en flames per causes que es desconeixen encara que segons les primeres hipòtesis es podria tractar d'un acte vandàlic amb petards. Segons ha avançat 'Levante-EMV', el sinistre es va produir a les 3.00 hores de la matinada del dia 25 quan un monovolum es va començar a incendiar i va transmetre les flames al vehicle del costat, encara que aquest va resultar menys danyat. La intervenció de la Policia Local i els bombers va evitar mals majors, però el primer cotxe va quedar quasi totalment calcinat. Els veïns, per altra banda, mostren la seua preocupació, ja que, segons sembla, dies abans va haver un altre intent d'incendi.

L'Ajuntament haurà de pagar quasi 13.000 euros a una dona que va caure al baixar d'un bus de l'EMT a València

Una dona que va caure en un forat des d'un autobús de l'EMT a València, serà indemnitzada amb quasi 13.000 euros, uns diners que haurà d'abonar el consistori. Els accidents en la via pública costen a l'any desenes de milers d'euros a les arques municipals, sobretot quan hi ha danys importants, com és el cas d'esta xica. Segons l'informe oficial, els  fets van ocórrer en 2014, quan encara governava el Partit Popular. La dona, segons sembla, va baixar d'una autobús de la línia 7 de l'EMT, en el carrer Grabador Jordán, en el creuament amb el carrer Música Cuesta, i va clavar un dels peus en un fora, provocant-li una caiguda i diverses lesions d'importància. Al principi, la dona va interposar la denúncia en l'ajuntament i no va rebre resposta, de manera que va recórrer a la via contenciosa-administrativa i quatre anys després els tribunals li han donat la raó, obligant al consistori a indemnitzar-la amb la quantitat de 12.847 euros m és dels interessos generats des d'aleshores. 

Últimes notícies

Pérez Llorca, Tellado i Mompó han acompanyat a Catalá en el sopar de Nadal del PP de València

Mig miler d'afiliats han acudit al sopar de Nadal del PP de València, en la qual Pérez Llorca, Tellado i Mompó han abrigallat a Catalá. L'alcaldessa ha reivindicat unitat, ha fet balanç de gestió i ha carregat contra el PSOE.

Enric Mas competirà en la Challenge Mallorca 2026 després de la seua operació de varices

Enric Mas ja entrena després de passar per quiròfan i fixa la seua reaparició en la Challenge Mallorca 2026. Movistar presenta el seu projecte per a 2026 amb Uijtdebroeks com a aposta de lideratge.

Enric Mas confia a tornar millor després de la seua operació de varices

El mallorquí es va mostrar optimista en la presentació del Movistar Team: després d'operar-se de varices a la cama esquerra, ja entrena i apunta a iniciar 2026 amb bon peu.

Unzué apunta a Uijtdebroeks com a líder del Movistar per a 2026

Movistar va presentar els seus equips i el seu full de ruta per a 2026. Unzué confia a impulsar a Cian Uijtdebroeks com a referent i reforçar el bloc masculí i femení.

El cap de gabinet de Mazón va atestar que no sabia de confinaments i va remetre la decisió a un assessor

José Manuel Cuenca va declarar que desconeixia l'encaix legal d'un confinament durant la dana i va traslladar el dubte a un altre membre del gabinet. Els missatges amb Salomé Pradas il·lustren el debat intern i motiven una nova citació judicial.

Ford renova per sis mesos l’ERTO Xarxa d’Almussafes amb les mateixes condicions

La planta d'Almussafes ha renovat per sis mesos l'ERTO Xarxa amb les regles vigents en 2025: 4.152 afectats de manera rotativa, 996 llocs diaris en regulacion i el 90% del salari amb el 100% de complements.

El sector agroalimentari reclama més innovació per a ser sostenible i competitiu

La IV Trobada Renowagro ha posat el focus en la tecnologia i l'I+D com a palanques per a guanyar rendibilitat, sostenibilitat i competitivitat. Administracions, indústria i científics han defés regles clares per a accelerar l'adopció de solucions en el camp.

La Diputació preveu reobrir la Plaça de Bous de València abans de la Fira de Falles de 2026

La Diputació de València ha avançat al 90% la renovació integral de la il·luminació de la Plaça de Bous i preveu reobrir el cus abans de la Fira de Falles de 2026. L'actuació millora eficiència, seguretat i estàndards per a retransmissió en alta definició.