S’incendien dos cotxes en el barri de Jesús de València per un acte vandàlic

La nit de Nadal dos cotxes es van incendiar en el que sembla un acte vandàlic al carrer Músico Penella, al barri de Jesús en València. Els dos vehicles van botar en flames per causes que es desconeixen encara que segons les primeres hipòtesis es podria tractar d'un acte vandàlic amb petards. Segons ha avançat 'Levante-EMV', el sinistre es va produir a les 3.00 hores de la matinada del dia 25 quan un monovolum es va començar a incendiar i va transmetre les flames al vehicle del costat, encara que aquest va resultar menys danyat. La intervenció de la Policia Local i els bombers va evitar mals majors, però el primer cotxe va quedar quasi totalment calcinat. Els veïns, per altra banda, mostren la seua preocupació, ja que, segons sembla, dies abans va haver un altre intent d'incendi.

L'Ajuntament haurà de pagar quasi 13.000 euros a una dona que va caure al baixar d'un bus de l'EMT a València

Una dona que va caure en un forat des d'un autobús de l'EMT a València, serà indemnitzada amb quasi 13.000 euros, uns diners que haurà d'abonar el consistori. Els accidents en la via pública costen a l'any desenes de milers d'euros a les arques municipals, sobretot quan hi ha danys importants, com és el cas d'esta xica. Segons l'informe oficial, els  fets van ocórrer en 2014, quan encara governava el Partit Popular. La dona, segons sembla, va baixar d'una autobús de la línia 7 de l'EMT, en el carrer Grabador Jordán, en el creuament amb el carrer Música Cuesta, i va clavar un dels peus en un fora, provocant-li una caiguda i diverses lesions d'importància. Al principi, la dona va interposar la denúncia en l'ajuntament i no va rebre resposta, de manera que va recórrer a la via contenciosa-administrativa i quatre anys després els tribunals li han donat la raó, obligant al consistori a indemnitzar-la amb la quantitat de 12.847 euros m és dels interessos generats des d'aleshores. 

Últimes notícies

Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.
FILMOTECA D'ESTIU