S’incendien dos cotxes en el barri de Jesús de València per un acte vandàlic

La nit de Nadal dos cotxes es van incendiar en el que sembla un acte vandàlic al carrer Músico Penella, al barri de Jesús en València. Els dos vehicles van botar en flames per causes que es desconeixen encara que segons les primeres hipòtesis es podria tractar d'un acte vandàlic amb petards. Segons ha avançat 'Levante-EMV', el sinistre es va produir a les 3.00 hores de la matinada del dia 25 quan un monovolum es va començar a incendiar i va transmetre les flames al vehicle del costat, encara que aquest va resultar menys danyat. La intervenció de la Policia Local i els bombers va evitar mals majors, però el primer cotxe va quedar quasi totalment calcinat. Els veïns, per altra banda, mostren la seua preocupació, ja que, segons sembla, dies abans va haver un altre intent d'incendi.

L'Ajuntament haurà de pagar quasi 13.000 euros a una dona que va caure al baixar d'un bus de l'EMT a València

Una dona que va caure en un forat des d'un autobús de l'EMT a València, serà indemnitzada amb quasi 13.000 euros, uns diners que haurà d'abonar el consistori. Els accidents en la via pública costen a l'any desenes de milers d'euros a les arques municipals, sobretot quan hi ha danys importants, com és el cas d'esta xica. Segons l'informe oficial, els  fets van ocórrer en 2014, quan encara governava el Partit Popular. La dona, segons sembla, va baixar d'una autobús de la línia 7 de l'EMT, en el carrer Grabador Jordán, en el creuament amb el carrer Música Cuesta, i va clavar un dels peus en un fora, provocant-li una caiguda i diverses lesions d'importància. Al principi, la dona va interposar la denúncia en l'ajuntament i no va rebre resposta, de manera que va recórrer a la via contenciosa-administrativa i quatre anys després els tribunals li han donat la raó, obligant al consistori a indemnitzar-la amb la quantitat de 12.847 euros m és dels interessos generats des d'aleshores. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.