13.6 C
València
Dimecres, 17 desembre, 2025

S’incendien dos cotxes en el barri de Jesús de València per un acte vandàlic

La nit de Nadal dos cotxes es van incendiar en el que sembla un acte vandàlic al carrer Músico Penella, al barri de Jesús en València. Els dos vehicles van botar en flames per causes que es desconeixen encara que segons les primeres hipòtesis es podria tractar d'un acte vandàlic amb petards. Segons ha avançat 'Levante-EMV', el sinistre es va produir a les 3.00 hores de la matinada del dia 25 quan un monovolum es va començar a incendiar i va transmetre les flames al vehicle del costat, encara que aquest va resultar menys danyat. La intervenció de la Policia Local i els bombers va evitar mals majors, però el primer cotxe va quedar quasi totalment calcinat. Els veïns, per altra banda, mostren la seua preocupació, ja que, segons sembla, dies abans va haver un altre intent d'incendi.

L'Ajuntament haurà de pagar quasi 13.000 euros a una dona que va caure al baixar d'un bus de l'EMT a València

Una dona que va caure en un forat des d'un autobús de l'EMT a València, serà indemnitzada amb quasi 13.000 euros, uns diners que haurà d'abonar el consistori. Els accidents en la via pública costen a l'any desenes de milers d'euros a les arques municipals, sobretot quan hi ha danys importants, com és el cas d'esta xica. Segons l'informe oficial, els  fets van ocórrer en 2014, quan encara governava el Partit Popular. La dona, segons sembla, va baixar d'una autobús de la línia 7 de l'EMT, en el carrer Grabador Jordán, en el creuament amb el carrer Música Cuesta, i va clavar un dels peus en un fora, provocant-li una caiguda i diverses lesions d'importància. Al principi, la dona va interposar la denúncia en l'ajuntament i no va rebre resposta, de manera que va recórrer a la via contenciosa-administrativa i quatre anys després els tribunals li han donat la raó, obligant al consistori a indemnitzar-la amb la quantitat de 12.847 euros m és dels interessos generats des d'aleshores. 

Últimes notícies

Detinguda a València per explotar sexualment a dos dones amb amenaces de bruixeria

La Policia Nacional ha detingut a la propietària d'un centre de massatges per obligar a dos dones a pràctiques sexuals sota coaccions i amenaces de bruixeria. Les víctimes han sigut alliberades.

El Aspar Team salta a la pantalla gran amb la pel·lícula Ídols

El Aspar Team ha participat en Ídols, la primera pel·lícula basada en el Mundial de MotoGP, rodada durant 2024 i amb estrena en cinemes el 23 de gener. L'equip de Moto2 és un dels eixos del relat.

Tárrega fixa l’objectiu davant el Mallorca i promet treball immediat

Tárrega subratlla que el València apunta a guanyar al Mallorca i que el treball comença ja. Advertix de la importància del dol per la taula abans del tancament de l'any.

El València Basket visita al Basket Landes per a reenganxar-se a l’Eurolliga

València Basket es mesura al Basket Landes en la segona ronda de l'Eurolliga femenina amb la necessitat de tornar a guanyar després del 63-70 davant Saragossa. Raquel Carrera seguix de baixa i Queralt Casas torna a la pista on va jugar entre 2016 i 2018.

Carmen Jordá inspira la primera pel·lícula animada de Zag sobre automobilisme femení

L'estudi Zag treballarà amb Carmen Jordá en 'Carmen', la seua primera pel·lícula animada centrada en l'automobilisme femení, amb Jeremy Zag al capdavant i socis de prestigi. L'objectiu és crear una heroïna inspiradora basada en la trajectòria de la pilot

Kiat Lim assenyala el Nou Mestalla com la clau per a l’objectiu de tornar a Europa

Kiat Lim va defendre que el Nou Mestalla serà decisiu perquè el València torne a competir a Europa. Va reclamar suport per a Corberán i va destacar el refinançament del projecte.

Sánchez accepta crear amb la Generalitat una comissió per a la recuperació després de la DANA

Pedro Sánchez ha acceptat crear, al costat de la Generalitat Valenciana, una comissió mixta per a coordinar la recuperació després de la DANA del 29 d'octubre de 2024. En l'òrgan participaran també la Diputació de València i els municipis afectats.

La UMH i el Col·legi de Farmacèutics d’Alacant creen la Càtedra de Farmàcia Assistencial i Sostenible

La UMH i el Col·legi de Farmacèutics d'Alacant han firmat un conveni per a crear la Càtedra de Farmàcia Assistencial i Sostenible. El COFA aportarà 10.000 euros anuals i la direcció recaurà en María del Val Bermejo.