S’incendien quatre cotxes i dos motos de matinada en un garatge de Mislata

 

Un incendi originat esta mateixa matinada ha afectat quatre cotxes i dos motocicletes en un garatge subterrani d’un edifici de Mislata. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, l’avís es va rebre al voltant de les 2.55 hores de la matinada en el garatge del soterrani d’un edifici de nou plantes. Fins al lloc del sinistre es van mobilitzar dotacions dels parcs de Torrent, Paterna, en total 12 bombers, oficial de guàrdia i efectius del cos de bombers municipals de València que van participar en l’extinció del foc.

Com a conseqüència del foc tots els veïns de la finca van haver de ser desallotjats encara que cap va resultar ferit. A part dels quatre cotxes i dos motos que van quedar quasi calcinats, les flames van afectar també altres vehicles i a la xarxa de subministraments bàsics, com l’aigua i l’electricitat segons el Consorci .Els efectius, així mateix van tornar al garatge cap a les 8.00 hores d’este matí per a continuar amb l’extracció del fum per necessitats de la investigació.

Dos famílies rescatades en originar-se un incendi en unes xaboles a València

Un incendi es va originar ahir en unes xaboles ubicades en el camí de l’Alqueria de la Morera, junt a l’ecoparc de València. Degut al ràpid desenvolupament de l’incendi dos famílies han hagut de ser rescatats per la Policia Local de València i els bombers,ja que afectava una zona pròxima on aquestes persones estaven dormint. La primera família està composta per cinc adults i dos xiquets, i la segona rescatada era una parella.

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, les flames s’han originat a la 1.00 hores de la matinada aproximadament en una nau abandonada. En el moment de l’incendi, les dos famílies estaven dormint i si no arriba a produir-se l’avís abans, sense l’actuació de la Policia Local i dels bombers es podrien haver sofrit danys personals greus. 

Els agents de la Policia Local van ser qui van alertar les famílies tan bon punt es va detectar el foc. Els policies van tocar de manera insistent la porta, i inclús van utilitzar la megafonia per a avisar i evacuar les famílies abans que el foc poguera desplaçar-se fins allí. Finalment, tots van aconseguir posar-se d’acord a pesar de la proximitat de les flames i el fum. Cap d’ells va resultat ferit per intoxicació i cap d’ells va precisar assistència sanitària. Fins al lloc del sinistre van acudir dos dotacions de bombers del Consorci Provincial que van cremar molt de fem, objectes i ‘trastos’. Ara la Policia Nacional es troba investigant les causes del sinistre. A més de les  dos famílies una cabra que era propietat d’una d’elles,va ser salvada també.

 

Últimes notícies

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.