S’incendien quatre cotxes i dos motos de matinada en un garatge de Mislata

 

Un incendi originat esta mateixa matinada ha afectat quatre cotxes i dos motocicletes en un garatge subterrani d’un edifici de Mislata. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, l’avís es va rebre al voltant de les 2.55 hores de la matinada en el garatge del soterrani d’un edifici de nou plantes. Fins al lloc del sinistre es van mobilitzar dotacions dels parcs de Torrent, Paterna, en total 12 bombers, oficial de guàrdia i efectius del cos de bombers municipals de València que van participar en l’extinció del foc.

Com a conseqüència del foc tots els veïns de la finca van haver de ser desallotjats encara que cap va resultar ferit. A part dels quatre cotxes i dos motos que van quedar quasi calcinats, les flames van afectar també altres vehicles i a la xarxa de subministraments bàsics, com l’aigua i l’electricitat segons el Consorci .Els efectius, així mateix van tornar al garatge cap a les 8.00 hores d’este matí per a continuar amb l’extracció del fum per necessitats de la investigació.

Dos famílies rescatades en originar-se un incendi en unes xaboles a València

Un incendi es va originar ahir en unes xaboles ubicades en el camí de l’Alqueria de la Morera, junt a l’ecoparc de València. Degut al ràpid desenvolupament de l’incendi dos famílies han hagut de ser rescatats per la Policia Local de València i els bombers,ja que afectava una zona pròxima on aquestes persones estaven dormint. La primera família està composta per cinc adults i dos xiquets, i la segona rescatada era una parella.

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, les flames s’han originat a la 1.00 hores de la matinada aproximadament en una nau abandonada. En el moment de l’incendi, les dos famílies estaven dormint i si no arriba a produir-se l’avís abans, sense l’actuació de la Policia Local i dels bombers es podrien haver sofrit danys personals greus. 

Els agents de la Policia Local van ser qui van alertar les famílies tan bon punt es va detectar el foc. Els policies van tocar de manera insistent la porta, i inclús van utilitzar la megafonia per a avisar i evacuar les famílies abans que el foc poguera desplaçar-se fins allí. Finalment, tots van aconseguir posar-se d’acord a pesar de la proximitat de les flames i el fum. Cap d’ells va resultat ferit per intoxicació i cap d’ells va precisar assistència sanitària. Fins al lloc del sinistre van acudir dos dotacions de bombers del Consorci Provincial que van cremar molt de fem, objectes i ‘trastos’. Ara la Policia Nacional es troba investigant les causes del sinistre. A més de les  dos famílies una cabra que era propietat d’una d’elles,va ser salvada també.

 

Últimes notícies

Les màximes se suavitzen en el litoral de València mentres pugen les mínimes

Cels poc nuvolosos i lleuger descens de les màximes en el litoral i prelitoral de València, amb mínimes a l'alça i vents fluixos variables en la Comunitat Valenciana.

Un accident en l’A-7 a la Cañada causa cues de fins a 8 quilòmetres a Paterna

Un accident entre almenys dos vehicles en l'A-7 a l'altura de La Cañada, a Paterna, manté des de primera hora del matí retencions de fins a 8 quilòmetres en sentit Alacant i cues en sentit Barcelona per l'efecte tafaner.

Un robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira provoca importants retards en la C2 de Rodalia

Un nou robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira ha provocat retards de fins més de mitja hora en la línia C2 de Rodalia València des de primera hora del matí.

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.