S’incendien quatre cotxes i dos motos de matinada en un garatge de Mislata

 

Un incendi originat esta mateixa matinada ha afectat quatre cotxes i dos motocicletes en un garatge subterrani d’un edifici de Mislata. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, l’avís es va rebre al voltant de les 2.55 hores de la matinada en el garatge del soterrani d’un edifici de nou plantes. Fins al lloc del sinistre es van mobilitzar dotacions dels parcs de Torrent, Paterna, en total 12 bombers, oficial de guàrdia i efectius del cos de bombers municipals de València que van participar en l’extinció del foc.

Com a conseqüència del foc tots els veïns de la finca van haver de ser desallotjats encara que cap va resultar ferit. A part dels quatre cotxes i dos motos que van quedar quasi calcinats, les flames van afectar també altres vehicles i a la xarxa de subministraments bàsics, com l’aigua i l’electricitat segons el Consorci .Els efectius, així mateix van tornar al garatge cap a les 8.00 hores d’este matí per a continuar amb l’extracció del fum per necessitats de la investigació.

Dos famílies rescatades en originar-se un incendi en unes xaboles a València

Un incendi es va originar ahir en unes xaboles ubicades en el camí de l’Alqueria de la Morera, junt a l’ecoparc de València. Degut al ràpid desenvolupament de l’incendi dos famílies han hagut de ser rescatats per la Policia Local de València i els bombers,ja que afectava una zona pròxima on aquestes persones estaven dormint. La primera família està composta per cinc adults i dos xiquets, i la segona rescatada era una parella.

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, les flames s’han originat a la 1.00 hores de la matinada aproximadament en una nau abandonada. En el moment de l’incendi, les dos famílies estaven dormint i si no arriba a produir-se l’avís abans, sense l’actuació de la Policia Local i dels bombers es podrien haver sofrit danys personals greus. 

Els agents de la Policia Local van ser qui van alertar les famílies tan bon punt es va detectar el foc. Els policies van tocar de manera insistent la porta, i inclús van utilitzar la megafonia per a avisar i evacuar les famílies abans que el foc poguera desplaçar-se fins allí. Finalment, tots van aconseguir posar-se d’acord a pesar de la proximitat de les flames i el fum. Cap d’ells va resultat ferit per intoxicació i cap d’ells va precisar assistència sanitària. Fins al lloc del sinistre van acudir dos dotacions de bombers del Consorci Provincial que van cremar molt de fem, objectes i ‘trastos’. Ara la Policia Nacional es troba investigant les causes del sinistre. A més de les  dos famílies una cabra que era propietat d’una d’elles,va ser salvada també.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detingut un home per robar 300.000 euros en cosmètica de luxe en naus industrials

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 29 anys a què atribuïx sis robatoris amb força en tres naus industrials de la província de València, on hauria sostret cosmètica de luxe valorada en uns 300.000 euros. Els investigadors analitzen ara si estaria darrere de més assalts similars.

Detingudes quatre persones a Elda per una plantació interior amb 1.481 plantes de marihuana

La Policia Nacional arresta a Elda a un home i tres dones per cultivar 1.481 plantes de marihuana en dos vivendes equipades amb un cultiu interior avançat.

CACSA ordena a L’Umbracle acatar la sentència sobre soroll i respecte als veïns

La Ciutat de les Arts i les Ciències exigix a la concessionària de L’Umbracle que suspenga tota activitat musical que vulnere l'ordenança acústica i els drets fonamentals dels veïns, en compliment d'una sentència recent.

Mbappé i Lamine Yamal blinden els seus gestos i noms com a marques esportives

Kylian Mbappé i Lamine Yamal se situen entre els esportistes més actius en el registre i protecció dels seus gestos i noms com a marques, en plena ofensiva contra la pirateria i la falsificació en el sector esportiu.

Concentració a València contra els acomiadaments anunciats per Glovo

Repartidors de Glovo es concentren a València durant les jornades de vaga per a rebutjar el ERE, els acomiadaments previstos i denunciar la deterioració de les seues condicions laborals.

Centenars reclamen a València la fi de l’escalada bèl·lica a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra reunix manifestants en la Plaça de la Verge de València per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.

Lesió muscular en el aductor esquerre de Tunde preocupa el Llevant

Karrem Tunde, extrem del Llevant, patix una lesió muscular en el aductor llarg esquerre després de ser substituït en l'últim partit de LaLiga davant el Sevilla.

L’Institut de les Dones reclama retirar a Torrent una campanya municipal contra l’avortament

L'Institut de les Dones ha demanat a l'alcaldessa de Torrent que retire una campanya municipal contra l'avortament per considerar que vulnera drets reconeguts i difon un missatge contrari a la llei.