S’incendien quatre cotxes i dos motos de matinada en un garatge de Mislata

 

Un incendi originat esta mateixa matinada ha afectat quatre cotxes i dos motocicletes en un garatge subterrani d’un edifici de Mislata. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, l’avís es va rebre al voltant de les 2.55 hores de la matinada en el garatge del soterrani d’un edifici de nou plantes. Fins al lloc del sinistre es van mobilitzar dotacions dels parcs de Torrent, Paterna, en total 12 bombers, oficial de guàrdia i efectius del cos de bombers municipals de València que van participar en l’extinció del foc.

Com a conseqüència del foc tots els veïns de la finca van haver de ser desallotjats encara que cap va resultar ferit. A part dels quatre cotxes i dos motos que van quedar quasi calcinats, les flames van afectar també altres vehicles i a la xarxa de subministraments bàsics, com l’aigua i l’electricitat segons el Consorci .Els efectius, així mateix van tornar al garatge cap a les 8.00 hores d’este matí per a continuar amb l’extracció del fum per necessitats de la investigació.

Dos famílies rescatades en originar-se un incendi en unes xaboles a València

Un incendi es va originar ahir en unes xaboles ubicades en el camí de l’Alqueria de la Morera, junt a l’ecoparc de València. Degut al ràpid desenvolupament de l’incendi dos famílies han hagut de ser rescatats per la Policia Local de València i els bombers,ja que afectava una zona pròxima on aquestes persones estaven dormint. La primera família està composta per cinc adults i dos xiquets, i la segona rescatada era una parella.

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, les flames s’han originat a la 1.00 hores de la matinada aproximadament en una nau abandonada. En el moment de l’incendi, les dos famílies estaven dormint i si no arriba a produir-se l’avís abans, sense l’actuació de la Policia Local i dels bombers es podrien haver sofrit danys personals greus. 

Els agents de la Policia Local van ser qui van alertar les famílies tan bon punt es va detectar el foc. Els policies van tocar de manera insistent la porta, i inclús van utilitzar la megafonia per a avisar i evacuar les famílies abans que el foc poguera desplaçar-se fins allí. Finalment, tots van aconseguir posar-se d’acord a pesar de la proximitat de les flames i el fum. Cap d’ells va resultat ferit per intoxicació i cap d’ells va precisar assistència sanitària. Fins al lloc del sinistre van acudir dos dotacions de bombers del Consorci Provincial que van cremar molt de fem, objectes i ‘trastos’. Ara la Policia Nacional es troba investigant les causes del sinistre. A més de les  dos famílies una cabra que era propietat d’una d’elles,va ser salvada també.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla