16.3 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

S’incendien quatre cotxes i dos motos de matinada en un garatge de Mislata

 

Un incendi originat esta mateixa matinada ha afectat quatre cotxes i dos motocicletes en un garatge subterrani d’un edifici de Mislata. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, l’avís es va rebre al voltant de les 2.55 hores de la matinada en el garatge del soterrani d’un edifici de nou plantes. Fins al lloc del sinistre es van mobilitzar dotacions dels parcs de Torrent, Paterna, en total 12 bombers, oficial de guàrdia i efectius del cos de bombers municipals de València que van participar en l’extinció del foc.

Com a conseqüència del foc tots els veïns de la finca van haver de ser desallotjats encara que cap va resultar ferit. A part dels quatre cotxes i dos motos que van quedar quasi calcinats, les flames van afectar també altres vehicles i a la xarxa de subministraments bàsics, com l’aigua i l’electricitat segons el Consorci .Els efectius, així mateix van tornar al garatge cap a les 8.00 hores d’este matí per a continuar amb l’extracció del fum per necessitats de la investigació.

Dos famílies rescatades en originar-se un incendi en unes xaboles a València

Un incendi es va originar ahir en unes xaboles ubicades en el camí de l’Alqueria de la Morera, junt a l’ecoparc de València. Degut al ràpid desenvolupament de l’incendi dos famílies han hagut de ser rescatats per la Policia Local de València i els bombers,ja que afectava una zona pròxima on aquestes persones estaven dormint. La primera família està composta per cinc adults i dos xiquets, i la segona rescatada era una parella.

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, les flames s’han originat a la 1.00 hores de la matinada aproximadament en una nau abandonada. En el moment de l’incendi, les dos famílies estaven dormint i si no arriba a produir-se l’avís abans, sense l’actuació de la Policia Local i dels bombers es podrien haver sofrit danys personals greus. 

Els agents de la Policia Local van ser qui van alertar les famílies tan bon punt es va detectar el foc. Els policies van tocar de manera insistent la porta, i inclús van utilitzar la megafonia per a avisar i evacuar les famílies abans que el foc poguera desplaçar-se fins allí. Finalment, tots van aconseguir posar-se d’acord a pesar de la proximitat de les flames i el fum. Cap d’ells va resultat ferit per intoxicació i cap d’ells va precisar assistència sanitària. Fins al lloc del sinistre van acudir dos dotacions de bombers del Consorci Provincial que van cremar molt de fem, objectes i ‘trastos’. Ara la Policia Nacional es troba investigant les causes del sinistre. A més de les  dos famílies una cabra que era propietat d’una d’elles,va ser salvada també.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat nomena un xofer per al expresident Carlos Mazón

El Diari Oficial publica el nomenament d'un conductor per al expresident, a proposta de Mazón i a l'empara de l'Estatut. PSPV i Compromís qüestionen el plus de quilometratge.

El vent suspén el trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana: quatre trens afectats

El tancament entre 11.00 i 16.00 per ratxes molt fortes afecta a tres Euromed i un Intercity en el corredor entre Catalunya i la Comunitat Valenciana. Renfe permet canvis i anul·lacions sense cost.

Detinguts 19 jóvens, 18 menors, per robatoris amb violència i lesions a València

La Policia Nacional ha detingut a 19 jóvens, 18 d'ells menors, per deu robatoris amb violència i dos delictes de lesions en el districte de Trànsits de València. Actuaven en grup amb una violència desmesurada i van arribar a usar armes blanques; la investigació continua oberta.

Desmantellat un punt de venda de drogues al costat d’un saló d’apostes a Guardamar

Un home de 40 anys ha sigut detingut després de desmantellar-se un punt de venda de cocaïna i MDMA al costat d'un saló d'apostes a Guardamar. Es van confiscar drogues, material de tall i útils de dosificat; el jutjat va decretar la seua llibertat amb mesures cautelars.

El vent deixa ratxes de 117 km/h a Alcoi i hi ha avís taronja a Castelló

Les ratxes més intenses s'han mesurat a Alcoi, amb 117 km/h, i s'han registrat valors molt alts a Ayora, Xert, La Torre de les Maçanes i Buñol. Aemet manté avisos per vent este dijous a Castelló, amb nivell taronja a l'interior nord.

Agents dels EUA i el Canadà descobrixen la joia amagada de la Costa Blanca

Una quinzena d'agents dels EUA i el Canadà recorre durant tres dies la Costa Blanca per a conéixer la seua oferta de golf, gastronomia i cultura. L'objectiu és posicionar el destí a Amèrica del Nord i tancar aliances comercials.

Tancament temporal del trànsit de trens entre Catalunya i Comunitat Valenciana per fort vent

El trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana romandrà tancat d'11.00 a 16.00 per ratxes molt fortes de vent. Adif ha avisat de possibles canvis segons evolucione el temps.

El detingut per l’assassinat de la seua exmuller i filla a Xilxes passarà demà a disposició judicial

L'arrestat, inicialment detingut per infringir una orde d'allunyament, afronta la imputació per dos assassinats. Les diligències seguixen sota secret i s'analitzen les cambres municipals.