Sis anys de presó per abusar de la seua neta menor d’edat i gravar-la en vídeo a Castelló

Tal com avança 'ABC', la Secció Primera de l'Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a sis anys de presó a un home per abusar sexualment de la seua néta de sis anys i gravar-li vídeos de contingut sexual. La sentència considera provat que l'acusat es quedava a càrrec tant de la menor com dels seus germans menors d'edat, ja que els pares de tots ells els deixaven en la seua casa «on podien disfrutar de l'estiu» en l'any 2010. L'home en nombroses ocasions la introduïa en una de les habitacions de la casa i «procedia a acariciar-li el cos». A més, obligava a la menor a adoptar determinades postures mentre la gravava.

 

 

  

La causa va ser incoada en octubre de 2012 i va estar paralitzada sense avançar en diferents períodes fins octubre de 2015. La sentència explica que en el judici la menor víctima dels abusos va confirmar els fets i va assegurar que accedia als propòsits del seu avi perquè li donava diners. D'altra banda, també va explicar que en la seua primera declaració va negar els fets perquè era molt menuda i tenia por.

 

 

El càstig

Així, segons la sentència els fets són propis d'un delicte d'abusos sexuals i de corrupció de menors, a més de contemplar dilacions indegudes amb la qual cosa la condemna a l'home es queda amb sis anys i un dia de presó a més d'una indemnització de 8.000 euros.

 

 

Últimes notícies

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.

La UV i la UPV passen a classes en línia per l’alerta taronja per pluges

La Universitat de València i la Politècnica han suspés les activitats a l’aire lliure i han passat la docència a línia per l’alerta taronja per pluges activada per Emergències de la Generalitat arran dels avisos d’Aemet.