Sis anys de presó per abusar de la seua neta menor d’edat i gravar-la en vídeo a Castelló

Tal com avança 'ABC', la Secció Primera de l'Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a sis anys de presó a un home per abusar sexualment de la seua néta de sis anys i gravar-li vídeos de contingut sexual. La sentència considera provat que l'acusat es quedava a càrrec tant de la menor com dels seus germans menors d'edat, ja que els pares de tots ells els deixaven en la seua casa «on podien disfrutar de l'estiu» en l'any 2010. L'home en nombroses ocasions la introduïa en una de les habitacions de la casa i «procedia a acariciar-li el cos». A més, obligava a la menor a adoptar determinades postures mentre la gravava.

 

 

  

La causa va ser incoada en octubre de 2012 i va estar paralitzada sense avançar en diferents períodes fins octubre de 2015. La sentència explica que en el judici la menor víctima dels abusos va confirmar els fets i va assegurar que accedia als propòsits del seu avi perquè li donava diners. D'altra banda, també va explicar que en la seua primera declaració va negar els fets perquè era molt menuda i tenia por.

 

 

El càstig

Així, segons la sentència els fets són propis d'un delicte d'abusos sexuals i de corrupció de menors, a més de contemplar dilacions indegudes amb la qual cosa la condemna a l'home es queda amb sis anys i un dia de presó a més d'una indemnització de 8.000 euros.

 

 

Últimes notícies

Emergències reserva 21,3 dels 234 milions del seu pressupost per a actuacions per la dana

La Conselleria d'Emergència i Interior, dirigida per Juan Carlos Valderrama, destina 21,3 milions d'euros del pressupost total de 234,2 milions de 2026 a actuacions derivades de la dana i defensa un model valencià de seguretat i emergències més robust. L'oposició critica la paràlisi i les prioritats de la Conselleria, mentres Vox avala les comptes amb matisos.

Un València Basket en alerta busca el pas a semifinals per la via ràpida a Bilbao

El València Basket visita divendres Miribilla amb un 1-0 a favor davant el Surne Bilbao Basket i l’opció de tancar l’eliminatòria, però conscient de la capacitat dels bascos per controlar el seu joc.

Carles Esteve assegura que Compromís se sent còmode amb la candidatura de Mónica Oltra a l’alcaldia

El diputat de Compromís i portaveu d’Iniciativa Carles Esteve defensa que tota la coalició està còmoda amb què Mónica Oltra encapçale la candidatura a l’alcaldia de València i critica el ‘lawfare’ contra l’exvicepresidenta del Consell.

El Barça vol allargar el seu domini a la Copa del Rei a Alacant amb plaça europea en joc

El Centre de Tecnificació d Alacant acull des de divendres fins diumenge la fase final de la Copa del Rei d handbol, amb un Barça hegemònic, debut del Horneo en l elit i una plaça europea en joc.

El valencià Roberto Bou s’estrena en la Gigante de Piedra amb opcions màximes de triomf

La 14a edició de la Gigante de Piedra, este dissabte a l’Alcora, reunirà 300 ciclistes en un traçat extrem de 200 km, amb el debut en la prova reina de Roberto Bou i Anna Bello com a gran favorita femenina.

El Barça vol mantindre la seua supremacia en una Copa del Rei d’Alacant amb bitllet europeu

El Centre de Tecnificació d’Alacant acull des de divendres fins diumenge la fase final de la Copa del Rei d’handbol, amb un Barça dominador i una plaça europea en joc per als finalistes.

El Valencia CF assegura Dimitrievski fins 2028 amb l’ampliació del seu contracte

El Valencia CF ha exercit la clàusula d’ampliació del contracte de Stole Dimitrievski per dos anys més, i el porter macedoni continuarà al club fins juny de 2028 després d’una temporada clau en la permanència.

Dijous amb màximes molt altes al prelitoral de València i ruixats possibles al nord

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un dia de sol i calor amb màximes molt altes al prelitoral de València i possibilitat de ruixats i tronades al nord, segons Aemet. Divendres arribarà un descens notable de les temperatures màximes, sobretot a la província de València, i augmentaran els núvols i les precipitacions al sud de València i nord d'Alacant.