Sis anys de presó per abusar de la seua neta menor d’edat i gravar-la en vídeo a Castelló

Tal com avança 'ABC', la Secció Primera de l'Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a sis anys de presó a un home per abusar sexualment de la seua néta de sis anys i gravar-li vídeos de contingut sexual. La sentència considera provat que l'acusat es quedava a càrrec tant de la menor com dels seus germans menors d'edat, ja que els pares de tots ells els deixaven en la seua casa «on podien disfrutar de l'estiu» en l'any 2010. L'home en nombroses ocasions la introduïa en una de les habitacions de la casa i «procedia a acariciar-li el cos». A més, obligava a la menor a adoptar determinades postures mentre la gravava.

 

 

  

La causa va ser incoada en octubre de 2012 i va estar paralitzada sense avançar en diferents períodes fins octubre de 2015. La sentència explica que en el judici la menor víctima dels abusos va confirmar els fets i va assegurar que accedia als propòsits del seu avi perquè li donava diners. D'altra banda, també va explicar que en la seua primera declaració va negar els fets perquè era molt menuda i tenia por.

 

 

El càstig

Així, segons la sentència els fets són propis d'un delicte d'abusos sexuals i de corrupció de menors, a més de contemplar dilacions indegudes amb la qual cosa la condemna a l'home es queda amb sis anys i un dia de presó a més d'una indemnització de 8.000 euros.

 

 

Últimes notícies

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.