15.3 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Sis anys de presó per abusar de la seua neta menor d’edat i gravar-la en vídeo a Castelló

Tal com avança 'ABC', la Secció Primera de l'Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a sis anys de presó a un home per abusar sexualment de la seua néta de sis anys i gravar-li vídeos de contingut sexual. La sentència considera provat que l'acusat es quedava a càrrec tant de la menor com dels seus germans menors d'edat, ja que els pares de tots ells els deixaven en la seua casa «on podien disfrutar de l'estiu» en l'any 2010. L'home en nombroses ocasions la introduïa en una de les habitacions de la casa i «procedia a acariciar-li el cos». A més, obligava a la menor a adoptar determinades postures mentre la gravava.

 

 

  

La causa va ser incoada en octubre de 2012 i va estar paralitzada sense avançar en diferents períodes fins octubre de 2015. La sentència explica que en el judici la menor víctima dels abusos va confirmar els fets i va assegurar que accedia als propòsits del seu avi perquè li donava diners. D'altra banda, també va explicar que en la seua primera declaració va negar els fets perquè era molt menuda i tenia por.

 

 

El càstig

Així, segons la sentència els fets són propis d'un delicte d'abusos sexuals i de corrupció de menors, a més de contemplar dilacions indegudes amb la qual cosa la condemna a l'home es queda amb sis anys i un dia de presó a més d'una indemnització de 8.000 euros.

 

 

Últimes notícies

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.

La Diputació de València agraïx la solidaritat de les confessions religioses després de la dana

Vicent Mompó s'ha reunit amb una vintena de representants de diferents religions per a reconéixer la seua ajuda després de la dana. Les confessions han demanat més coordinació i ferramentes per a plasmar el pluralisme religiós.