Sis anys de presó per abusar de la seua neta menor d’edat i gravar-la en vídeo a Castelló

Tal com avança 'ABC', la Secció Primera de l'Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a sis anys de presó a un home per abusar sexualment de la seua néta de sis anys i gravar-li vídeos de contingut sexual. La sentència considera provat que l'acusat es quedava a càrrec tant de la menor com dels seus germans menors d'edat, ja que els pares de tots ells els deixaven en la seua casa «on podien disfrutar de l'estiu» en l'any 2010. L'home en nombroses ocasions la introduïa en una de les habitacions de la casa i «procedia a acariciar-li el cos». A més, obligava a la menor a adoptar determinades postures mentre la gravava.

 

 

  

La causa va ser incoada en octubre de 2012 i va estar paralitzada sense avançar en diferents períodes fins octubre de 2015. La sentència explica que en el judici la menor víctima dels abusos va confirmar els fets i va assegurar que accedia als propòsits del seu avi perquè li donava diners. D'altra banda, també va explicar que en la seua primera declaració va negar els fets perquè era molt menuda i tenia por.

 

 

El càstig

Així, segons la sentència els fets són propis d'un delicte d'abusos sexuals i de corrupció de menors, a més de contemplar dilacions indegudes amb la qual cosa la condemna a l'home es queda amb sis anys i un dia de presó a més d'una indemnització de 8.000 euros.

 

 

Últimes notícies

Un jutjat de Madrid fixa per a novembre el juí per la possible paternitat de Juan Carlos Calderón

Un jutjat de Majadahonda celebrarà el 4 de novembre el juí en el qual un professor de música valencià reclama que es reconega que és fill del compositor Juan Carlos Calderón, després d'onze anys de recopilació de proves.

Cap de setmana quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats i fins a 30 graus

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb temps estable, cels buidats i temperatures que s'acosten als 30 graus en diversos punts del litoral i de l'interior.

El conseller de Sanitat porta al Suprem la seua querella contra Diana Morant per calúmnies

El conseller de Sanitat, Marciano Gómez, ha formalitzat davant el Tribunal Suprem una querella contra la ministra Diana Morant per acusacions de corrupció vinculades a la privatització sanitària i a la seua relació amb Ribera Salut.

Rescatada una pastera amb 19 migrants magrebins enfront de la costa d’Alacant

Una pastera amb 19 migrants magrebins va ser interceptada de matinada a unes 44 milles de la costa d'Alacant i els seus ocupants van ser traslladats al port de la ciutat.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.