Sis persones detingudes per intentar ocupar una casa a tirs en Alacant

La degeneració de la zona del nord de la ciutat d’Alacant és cada volta major i l’okupació s’ha convertit en un problema. Durant la vesprada del passat dilluns, es va produir una disputa entre veïns per l’okupació d’una casa que va acabar amb un tiroteig i sis persones detingudes per la Policia Nacional per cometre delictes d’amenaces greus amb pistola i gavinet, invasió d’una casa i possessió il·lícita d’armes

 

Segons el diari ‘Información’, la vivenda està situada en el carrer del Músic Antonio Flores de la ciutat d’Alacant. Els sis arrestats es van intentar apropiar d’una de les cases de l’edifici en el que viuen a través d’amenaces greus. D’esta manera, cinc dels detinguts passaren ahir a disposició judicial i el sext va ser alliberat després de les seues declaracions en dependències judicials. 

 

Els fets es van produir en un pis situat en la segona planta de la finca, que és propietat de la família que viu en el pis de dalt. Els propietaris van sentir dos dispars i trobaren a alguns veïns de la primera planta amb bastons, una pistola i un gavinet de grans dimensions. Els denunciants afirmen que els demanaren les claus del domicili a través d’amenaces: «D’esta manera arreglem les coses; vos anem a matar a tu i als teus fills si no abandoneu la casa». 

 

Pistola al coll

Tot i les amenaces, els propietaris es negaren a abandonar la casa i els detinguts ficaren una pistola en el cap del fill de l’ama per a que este els donara les claus i el mòbil amb el que pretenia avisar a la policia. Al mateix temps, a la propietària li posaren un gavinet al coll mentres l’amenaçàven de mort.

 

Mentres es produïen estos fets, se sentiren les sirenes de la Policia Nacional i els okupes intentaren fugir. Poc després van ser detinguts, encara que no es va poder localitzar l’arma. Segons el testimoni dels afectats, els detinguts tenen la intenció d’apropiar-se de totes les cases de l’edifici. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.