Sis persones detingudes per intentar ocupar una casa a tirs en Alacant

La degeneració de la zona del nord de la ciutat d’Alacant és cada volta major i l’okupació s’ha convertit en un problema. Durant la vesprada del passat dilluns, es va produir una disputa entre veïns per l’okupació d’una casa que va acabar amb un tiroteig i sis persones detingudes per la Policia Nacional per cometre delictes d’amenaces greus amb pistola i gavinet, invasió d’una casa i possessió il·lícita d’armes

 

Segons el diari ‘Información’, la vivenda està situada en el carrer del Músic Antonio Flores de la ciutat d’Alacant. Els sis arrestats es van intentar apropiar d’una de les cases de l’edifici en el que viuen a través d’amenaces greus. D’esta manera, cinc dels detinguts passaren ahir a disposició judicial i el sext va ser alliberat després de les seues declaracions en dependències judicials. 

 

Els fets es van produir en un pis situat en la segona planta de la finca, que és propietat de la família que viu en el pis de dalt. Els propietaris van sentir dos dispars i trobaren a alguns veïns de la primera planta amb bastons, una pistola i un gavinet de grans dimensions. Els denunciants afirmen que els demanaren les claus del domicili a través d’amenaces: «D’esta manera arreglem les coses; vos anem a matar a tu i als teus fills si no abandoneu la casa». 

 

Pistola al coll

Tot i les amenaces, els propietaris es negaren a abandonar la casa i els detinguts ficaren una pistola en el cap del fill de l’ama per a que este els donara les claus i el mòbil amb el que pretenia avisar a la policia. Al mateix temps, a la propietària li posaren un gavinet al coll mentres l’amenaçàven de mort.

 

Mentres es produïen estos fets, se sentiren les sirenes de la Policia Nacional i els okupes intentaren fugir. Poc després van ser detinguts, encara que no es va poder localitzar l’arma. Segons el testimoni dels afectats, els detinguts tenen la intenció d’apropiar-se de totes les cases de l’edifici. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.

Mor una dona de 74 anys atropellada pel TRAM a la Vila Joiosa

Una dona de 74 anys ha mort este dissabte en ser atropellada per un tren del TRAM a la Vila Joiosa. El SAMU ha intentat reanimar-la, però només ha pogut certificar la defunció al lloc dels fets.

Confiscats més de 50.000 productes falsos a Alacant este estiu valorats en 2 milions

La Policia Local d'Alacant ha confiscat més de 50.000 productes falsificats, valorats en més de dos milions d'euros, durant juliol i agost en diversos dispositius contra la venda ambulant il·legal. Les operacions han acabat amb tretze detinguts per delictes contra la propietat industrial i centenars de denúncies per consum d'alcohol al carrer.

Pilar Bernabé es prepara per a ser candidata del PSPV a l’Alcaldia de València en 2027 sense rivals interns

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, presentarà dilluns la seua candidatura a les primàries del PSPV per a l’Alcaldia de València en 2027 i assegura que no espera rivals interns. Afirma que se sent molt recolzada pel partit i que veu el socialisme valencià unit i en un moment polític dolç.

El PSOE exigeix a Feijóo que cesse Mompó per insults masclistes a Diana Morant

Pilar Bernabé ha instat Alberto Núñez Feijóo a destituir Vicent Mompó com a president de la Diputació de València per les seues desqualificacions reiterades contra la ministra Diana Morant i altres dones socialistes.

Les famílies podran demanar atenció educativa a casa durant tot el curs

La Generalitat ha eliminat, des del curs 2026-2027, el termini per a sol·licitar l’atenció educativa domiciliària per a l’alumnat amb malalties cròniques o situacions sobrevingudes. La mesura respon a demandes de les famílies i permetrà valorar peticions en qualsevol moment del curs.