Sis persones detingudes per intentar ocupar una casa a tirs en Alacant

La degeneració de la zona del nord de la ciutat d’Alacant és cada volta major i l’okupació s’ha convertit en un problema. Durant la vesprada del passat dilluns, es va produir una disputa entre veïns per l’okupació d’una casa que va acabar amb un tiroteig i sis persones detingudes per la Policia Nacional per cometre delictes d’amenaces greus amb pistola i gavinet, invasió d’una casa i possessió il·lícita d’armes

 

Segons el diari ‘Información’, la vivenda està situada en el carrer del Músic Antonio Flores de la ciutat d’Alacant. Els sis arrestats es van intentar apropiar d’una de les cases de l’edifici en el que viuen a través d’amenaces greus. D’esta manera, cinc dels detinguts passaren ahir a disposició judicial i el sext va ser alliberat després de les seues declaracions en dependències judicials. 

 

Els fets es van produir en un pis situat en la segona planta de la finca, que és propietat de la família que viu en el pis de dalt. Els propietaris van sentir dos dispars i trobaren a alguns veïns de la primera planta amb bastons, una pistola i un gavinet de grans dimensions. Els denunciants afirmen que els demanaren les claus del domicili a través d’amenaces: «D’esta manera arreglem les coses; vos anem a matar a tu i als teus fills si no abandoneu la casa». 

 

Pistola al coll

Tot i les amenaces, els propietaris es negaren a abandonar la casa i els detinguts ficaren una pistola en el cap del fill de l’ama per a que este els donara les claus i el mòbil amb el que pretenia avisar a la policia. Al mateix temps, a la propietària li posaren un gavinet al coll mentres l’amenaçàven de mort.

 

Mentres es produïen estos fets, se sentiren les sirenes de la Policia Nacional i els okupes intentaren fugir. Poc després van ser detinguts, encara que no es va poder localitzar l’arma. Segons el testimoni dels afectats, els detinguts tenen la intenció d’apropiar-se de totes les cases de l’edifici. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Catalá recorda que només un de sis festivals seguix a la Ciutat de les Arts per la sentència acústica

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que només el festival de Les Arts es manté a la Ciutat de les Arts després d'una sentència per contaminació acústica, i atribueix a CACSA i als promotors la decisió de conservar l'emplaçament.

Borja Sémper exigix a Pedro Sánchez eleccions per a posar fi a la degradació política

El portaveu del PP, Borja Sémper, reclama a Pedro Sánchez que dissolga les Corts i convoque eleccions en considerar insostenible la situació política i els casos de corrupció. Ho ha dit a València, on ha afirmat que la degradació política espanyola ha d'acabar donant la paraula als ciutadans.

Elda decreta dol oficial per la mort d’Andrés Molina, fill predilecte de la ciutat

L’Ajuntament d’Elda ha declarat jornada de dol oficial per la mort als 68 anys d’Andrés Molina Giménez, president d’AMFI i fill predilecte, referent en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat.