Anuncios

Sis persones detingudes per intentar ocupar una casa a tirs en Alacant

La degeneració de la zona del nord de la ciutat d’Alacant és cada volta major i l’okupació s’ha convertit en un problema. Durant la vesprada del passat dilluns, es va produir una disputa entre veïns per l’okupació d’una casa que va acabar amb un tiroteig i sis persones detingudes per la Policia Nacional per cometre delictes d’amenaces greus amb pistola i gavinet, invasió d’una casa i possessió il·lícita d’armes

 

Segons el diari ‘Información’, la vivenda està situada en el carrer del Músic Antonio Flores de la ciutat d’Alacant. Els sis arrestats es van intentar apropiar d’una de les cases de l’edifici en el que viuen a través d’amenaces greus. D’esta manera, cinc dels detinguts passaren ahir a disposició judicial i el sext va ser alliberat després de les seues declaracions en dependències judicials. 

Anuncios

 

Els fets es van produir en un pis situat en la segona planta de la finca, que és propietat de la família que viu en el pis de dalt. Els propietaris van sentir dos dispars i trobaren a alguns veïns de la primera planta amb bastons, una pistola i un gavinet de grans dimensions. Els denunciants afirmen que els demanaren les claus del domicili a través d’amenaces: «D’esta manera arreglem les coses; vos anem a matar a tu i als teus fills si no abandoneu la casa». 

 

Pistola al coll

Tot i les amenaces, els propietaris es negaren a abandonar la casa i els detinguts ficaren una pistola en el cap del fill de l’ama per a que este els donara les claus i el mòbil amb el que pretenia avisar a la policia. Al mateix temps, a la propietària li posaren un gavinet al coll mentres l’amenaçàven de mort.

 

Mentres es produïen estos fets, se sentiren les sirenes de la Policia Nacional i els okupes intentaren fugir. Poc després van ser detinguts, encara que no es va poder localitzar l’arma. Segons el testimoni dels afectats, els detinguts tenen la intenció d’apropiar-se de totes les cases de l’edifici. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios