18.3 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Sis persones ferides en un accident de trànsit en l’A-7, a l’altura de Cox

 

Este matí de dijous, cap a les 10.50 hores, s’ha produït un accident de trànsit en el quilòmetre 541 de l’A-7 a l’altura de la localitat de Cox, en la comarca del Baix Segura (Alacant), en el que un total de sis persones, totes majors d’edat, han acabat ferides.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets a tres ambulàncies del Suport Vital Bàsic (SVB) i una altra de Transport No Assistit (TNA). Una volta allí, els equips mèdics han assistit a dos dones, una de 24 i altra de 42 anys, que presentaven ferides lleus i han sigut traslladades fins a l’hospital del Baix Segura d’Orihuela.

 

Altres dos dones, una de 36 i altra de 45 anys, han sigut assistides pels sanitaris, una per ferides greus i altra per més lleus, que han sigut traslladades fins a l’Hospital del Vinalopó d’Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant). Finalment, els dos hòmens han sigut traslladats també fins a l’Hospital d’Orihuela. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de les sis víctimes.

Últimes notícies

Compromís denuncia abandó i degradació del Jardí del Túria de València

Compromís ha denunciat la deterioració del Jardí del Túria i acusa el govern municipal d'ajornar el manteniment a 2027 i de privatitzar-lo amb un contracte de 35 milions.

L’oposició enlletgix 15 mesos sense víctimes de la dana en Les Corts i el PP promet accelerar les compareixences

PSOE i Compromís critiquen que les víctimes de la dana no hagen sigut escoltades en Les Corts després de 15 mesos. El PP assegura que no han sigut vetades i que podrien acudir al febrer; Vox carrega contra el PSOE i exigix responsabilitats.

La jutgessa rebutja ampliar la investigació sobre els missatges de l’excap de gabinet de Mazón

La magistrada ha denegat ampliar l'anàlisi del mòbil de José Manuel Cuenca sol·licitat per l'acusació popular Mai Més València. La perquisició es delimita a xats amb càrrecs i a missatges del 29 d'octubre de 2024 relacionats amb l'emergència.

El TSJCV ha confirmat l’absolució de la cuidadora acusada de saquejar els comptes d’una major

L'alt tribunal valencià ha desestimat el recurs de l'acusació particular, al qual es va adherir la Fiscalia, i ha ratificat l'absolució per falta de prova de càrrec.

Barcala ordena investigar l’adjudicació de vivendes públiques en La Condomina

Luis Barcala ha obert un expedient d'aclariment sobre l'adjudicació d'una promoció pública en La Condomina i ha avisat d'acudir a Fiscalia davant sospites.

L’avís groc per vent es manté divendres i dissabte en diverses zones de la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat este dijous l'avís groc per ratxes de fins a 80 km/h a l'interior i el litoral sud de València. L'alerta continuarà el divendres i el dissabte en diferents punts, amb trams de costa d'Alacant baix onatge de 3 metres.

L’Elx prepara la visita del Barcelona amb cinc baixes i dos retorns

L'Elx s'ha exercitat amb cinc absències per a preparar la visita del Barcelona. Tornen Chust i Bigas; Febas és baixa per sanció i pot debutar Lucas Cepeda.

Baldoví refreda un front comú i reivindica l’obediència valenciana de Compromís

Baldoví ha afirmat que Compromís està disposat a dialogar, però ha subratllat que no hi ha res sobre la taula. Respon així a la proposta de Rufián d'un espai comú.