Pillat ‘in fraganti’ mentre tractava de robar en un bar a Borriana

Agents de la Policia Local de Borriana han detingut a un veí de la localitat, -M.A.L.S. de 37 anys- com a presumpte responsable d’un delicte contra el patrimoni. Els fets s’han produït cap a les 2.30 hores, quan un veí resident a l’avinguda de Nules avisava per telèfon que uns individus estaven forçant l’entrada d’un bar pròxim. Finalment, la detenció ha frustrat el robatori, que s’ha saldat amb danys en el tancament pel qual estaven tractant d’accedir a l’establiment.

 

Cal destacar que els agents ja havien intervingut moments abans en un altre fet similar en la zona centre de la ciutat, per la qual cosa ja es trobaven en alerta. Rebut l’avís, els efectius municipals van coordinar l’arribada al lloc dels fets, i van sorprendre in fraganti al detingut que, malgrat haver tractat de fugir, va ser interceptat pels agents.

 

Fonts policials indiquen que juntament amb el detingut actuava un altre individu, que ha resultat identificat. Es tractaria d’un conegut delinqüent amb nombrosos antecedents que hauria aconseguit fugir i que previsiblement serà detingut en les pròximes hores.

 

Nous cotxes híbrids

Així mateix, els agents del cos local de policia han manifestat que en les últimes intervencions s’han vist afavorits per les característiques dels nous vehicles policials, de tipus híbrid, la qual cosa els permet aproximar-se al lloc en què es cometen els delictes amb el motor en ‘mode elèctric’, molt silenciós, de manera que els delinqüents que se solen apostar per a vigilar es veuen sorpresos, perquè quan detecten el vehicle policial ja no tenen temps d’evadir-se de l’acció dels agents.

 

Al detingut, se li van agafar diferents ferramentes que s’usen habitualment en aquest tipus de fets i ha sigut traslladat al Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Borriana, que, presumiblement, després de la investigació corresponent, el posarà a disposició judicial.

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.