Pillat ‘in fraganti’ mentre tractava de robar en un bar a Borriana

Agents de la Policia Local de Borriana han detingut a un veí de la localitat, -M.A.L.S. de 37 anys- com a presumpte responsable d’un delicte contra el patrimoni. Els fets s’han produït cap a les 2.30 hores, quan un veí resident a l’avinguda de Nules avisava per telèfon que uns individus estaven forçant l’entrada d’un bar pròxim. Finalment, la detenció ha frustrat el robatori, que s’ha saldat amb danys en el tancament pel qual estaven tractant d’accedir a l’establiment.

 

Cal destacar que els agents ja havien intervingut moments abans en un altre fet similar en la zona centre de la ciutat, per la qual cosa ja es trobaven en alerta. Rebut l’avís, els efectius municipals van coordinar l’arribada al lloc dels fets, i van sorprendre in fraganti al detingut que, malgrat haver tractat de fugir, va ser interceptat pels agents.

 

Fonts policials indiquen que juntament amb el detingut actuava un altre individu, que ha resultat identificat. Es tractaria d’un conegut delinqüent amb nombrosos antecedents que hauria aconseguit fugir i que previsiblement serà detingut en les pròximes hores.

 

Nous cotxes híbrids

Així mateix, els agents del cos local de policia han manifestat que en les últimes intervencions s’han vist afavorits per les característiques dels nous vehicles policials, de tipus híbrid, la qual cosa els permet aproximar-se al lloc en què es cometen els delictes amb el motor en ‘mode elèctric’, molt silenciós, de manera que els delinqüents que se solen apostar per a vigilar es veuen sorpresos, perquè quan detecten el vehicle policial ja no tenen temps d’evadir-se de l’acció dels agents.

 

Al detingut, se li van agafar diferents ferramentes que s’usen habitualment en aquest tipus de fets i ha sigut traslladat al Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Borriana, que, presumiblement, després de la investigació corresponent, el posarà a disposició judicial.

Últimes notícies

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.