Pillat ‘in fraganti’ mentre tractava de robar en un bar a Borriana

Agents de la Policia Local de Borriana han detingut a un veí de la localitat, -M.A.L.S. de 37 anys- com a presumpte responsable d’un delicte contra el patrimoni. Els fets s’han produït cap a les 2.30 hores, quan un veí resident a l’avinguda de Nules avisava per telèfon que uns individus estaven forçant l’entrada d’un bar pròxim. Finalment, la detenció ha frustrat el robatori, que s’ha saldat amb danys en el tancament pel qual estaven tractant d’accedir a l’establiment.

 

Cal destacar que els agents ja havien intervingut moments abans en un altre fet similar en la zona centre de la ciutat, per la qual cosa ja es trobaven en alerta. Rebut l’avís, els efectius municipals van coordinar l’arribada al lloc dels fets, i van sorprendre in fraganti al detingut que, malgrat haver tractat de fugir, va ser interceptat pels agents.

 

Fonts policials indiquen que juntament amb el detingut actuava un altre individu, que ha resultat identificat. Es tractaria d’un conegut delinqüent amb nombrosos antecedents que hauria aconseguit fugir i que previsiblement serà detingut en les pròximes hores.

 

Nous cotxes híbrids

Així mateix, els agents del cos local de policia han manifestat que en les últimes intervencions s’han vist afavorits per les característiques dels nous vehicles policials, de tipus híbrid, la qual cosa els permet aproximar-se al lloc en què es cometen els delictes amb el motor en ‘mode elèctric’, molt silenciós, de manera que els delinqüents que se solen apostar per a vigilar es veuen sorpresos, perquè quan detecten el vehicle policial ja no tenen temps d’evadir-se de l’acció dels agents.

 

Al detingut, se li van agafar diferents ferramentes que s’usen habitualment en aquest tipus de fets i ha sigut traslladat al Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Borriana, que, presumiblement, després de la investigació corresponent, el posarà a disposició judicial.

Últimes notícies

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.

Avís de crescudes sobtades en barrancs i rius menuts de Castelló este divendres

La Confederación Hidrográfica del Ebro ha alertat de possibles crescudes sobtades en barrancs i cursos menuts de Castelló i altres províncies per la vesprada d'este divendres, davant els avisos grocs per pluges intenses i tempestes de l'Aemet.

STAS denuncia que el reforç de vigilància forestal arriba massa tard

La secció sindical de STAS en Vaersa a València ha acusat la Generalitat d’improvisar en el reforç de la vigilància forestal, que arriba en ple agost, i ha criticat les condicions laborals dels brigadistes. El sindicat dona suport a la incorporació de 122 efectius però no descarta mobilitzacions ni una possible vaga.

Paterna demana tancar el Parc del Túria i la Vallesa durant l’eclipsi solar

L’Ajuntament de Paterna ha sol·licitat a la Generalitat Valenciana el tancament preventiu del Parc Natural del Túria i de l’entorn de la Vallesa durant l’eclipsi solar del 12 d’agost, davant la previsió d’una elevada afluència de visitants i per risc d’incendis.

Alfondeguilla dedicarà un carrer a Moncofa per l’ajuda en l’incendi de la Vall d’Uixó

Alfondeguilla ha aprovat dedicar l’actual carrer Herrero Tejedor a Moncofa com a agraïment per l’acollida dels evacuats durant l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que va obligar a desallotjar el municipi durant sis dies.

Risc màxim d’incendis en la Comunitat per a la jornada de l’eclipsi solar

La Generalitat ha declarat el nivell 3 de preemergència per risc màxim d’incendis el 12 d’agost, coincidint amb l’eclipsi solar, amb el tancament de nombrosos parcs naturals i fortes restriccions a l’ús del foc i a les acampades.

Compromís exigix que Pérez Llorca explique en Les Corts l’acollida de menors migrants

Compromís ha sol·licitat la compareixença urgent de Juanfran Pérez Llorca i Elena Albalat en la Diputació Permanent per a explicar els recursos que la Generalitat destina a l’acollida de menors migrants no acompanyats. El grup critica la posició de Vox i reclama que la Comunitat Valenciana complisca la normativa i actue amb humanitat.

Educació crea quasi 4.800 places d’FP en empresa a la Comunitat Valenciana

Educació ha impulsat 4.765 places de Formació en Empresa per al curs 2025-2026 a la Comunitat Valenciana, per a reforçar el vincle entre FP i mercat laboral. El pla es basa en quasi 1.800 empreses prospectades i informes per a planificar l’oferta de 2026-2027.
FILMOTECA D'ESTIU