Pillat ‘in fraganti’ mentre tractava de robar en un bar a Borriana

Agents de la Policia Local de Borriana han detingut a un veí de la localitat, -M.A.L.S. de 37 anys- com a presumpte responsable d’un delicte contra el patrimoni. Els fets s’han produït cap a les 2.30 hores, quan un veí resident a l’avinguda de Nules avisava per telèfon que uns individus estaven forçant l’entrada d’un bar pròxim. Finalment, la detenció ha frustrat el robatori, que s’ha saldat amb danys en el tancament pel qual estaven tractant d’accedir a l’establiment.

 

Cal destacar que els agents ja havien intervingut moments abans en un altre fet similar en la zona centre de la ciutat, per la qual cosa ja es trobaven en alerta. Rebut l’avís, els efectius municipals van coordinar l’arribada al lloc dels fets, i van sorprendre in fraganti al detingut que, malgrat haver tractat de fugir, va ser interceptat pels agents.

 

Fonts policials indiquen que juntament amb el detingut actuava un altre individu, que ha resultat identificat. Es tractaria d’un conegut delinqüent amb nombrosos antecedents que hauria aconseguit fugir i que previsiblement serà detingut en les pròximes hores.

 

Nous cotxes híbrids

Així mateix, els agents del cos local de policia han manifestat que en les últimes intervencions s’han vist afavorits per les característiques dels nous vehicles policials, de tipus híbrid, la qual cosa els permet aproximar-se al lloc en què es cometen els delictes amb el motor en ‘mode elèctric’, molt silenciós, de manera que els delinqüents que se solen apostar per a vigilar es veuen sorpresos, perquè quan detecten el vehicle policial ja no tenen temps d’evadir-se de l’acció dels agents.

 

Al detingut, se li van agafar diferents ferramentes que s’usen habitualment en aquest tipus de fets i ha sigut traslladat al Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Borriana, que, presumiblement, després de la investigació corresponent, el posarà a disposició judicial.

Últimes notícies

Detingut un jove per pintades antisemites a la façana de la Llotja de València

La Policia Nacional ha detingut un jove de 25 anys acusat de fer dues pintades amb missatges antisemites a la façana de la Llotja de València, Bé Patrimoni de la Humanitat des de 1996.

Deting en l’A-23 un camioner que multiplicava per huit la taxa d’alcohol permesa

La Guàrdia Civil ha detingut en l’A-23, a l’altura del km 25 en sentit Terol, un camioner bielorús de 46 anys que circulava en ziga-zaga i superava huit vegades la taxa d’alcohol permesa per a professionals.

Calor intens a l’interior i risc de tempestes amb ratxes fortes de vent a la Comunitat

L’interior de València i Alacant mantindrà temperatures molt altes hui i demà, amb nuvolositat d’evolució i tempestes vespertines amb ratxes fortes de vent, segons Aemet.

La Comunitat commemora els 750 anys del llegat de Jaume I amb activitats en les tres províncies

La programació inclou concerts, exposicions, congressos, propostes educatives, rutes turístiques i un volteig general de campanes el 27 de juliol

Un reventó càlid sacseja Chella amb més de 38 graus i ratxes de 80 km/h

Un reventó càlid i sec molt focalitzat a Chella ha disparat la temperatura per damunt dels 38 graus i ha deixat ratxes de vent de més de 80 km/h en pocs minuts, causant una incidència elèctrica a la zona.

Nit sufocant a la Comunitat: 32 graus a Alcoi i quasi 30 a l’interior passada la mitjanit

La passada mitjanit s’han registrat fins a 32 graus a Alcoi, 33 en municipis d’El Comtat i entre 27 i 29 graus en gran part de la costa valenciana amb un 90 % d’humitat.

Nova onada de calor amb fins a 40 graus a l’interior de València des d’este dimarts

Aemet ha activat l’avís taronja per calor extrema a l’interior de València des d’este dimarts i avís groc per tempestes i vent fort en zones d’Alacant, València i Castelló.

Controlat l’incendi forestal de Catí després de cremar la zona per un llamp

Un incendi forestal declarat este dilluns a Catí, presumptament per un llamp, ha quedat estabilitzat cap a les 21.30 hores gràcies a un ampli desplegament de mitjans terrestres i aeris.