Pillat ‘in fraganti’ mentre tractava de robar en un bar a Borriana

Agents de la Policia Local de Borriana han detingut a un veí de la localitat, -M.A.L.S. de 37 anys- com a presumpte responsable d’un delicte contra el patrimoni. Els fets s’han produït cap a les 2.30 hores, quan un veí resident a l’avinguda de Nules avisava per telèfon que uns individus estaven forçant l’entrada d’un bar pròxim. Finalment, la detenció ha frustrat el robatori, que s’ha saldat amb danys en el tancament pel qual estaven tractant d’accedir a l’establiment.

 

Cal destacar que els agents ja havien intervingut moments abans en un altre fet similar en la zona centre de la ciutat, per la qual cosa ja es trobaven en alerta. Rebut l’avís, els efectius municipals van coordinar l’arribada al lloc dels fets, i van sorprendre in fraganti al detingut que, malgrat haver tractat de fugir, va ser interceptat pels agents.

 

Fonts policials indiquen que juntament amb el detingut actuava un altre individu, que ha resultat identificat. Es tractaria d’un conegut delinqüent amb nombrosos antecedents que hauria aconseguit fugir i que previsiblement serà detingut en les pròximes hores.

 

Nous cotxes híbrids

Així mateix, els agents del cos local de policia han manifestat que en les últimes intervencions s’han vist afavorits per les característiques dels nous vehicles policials, de tipus híbrid, la qual cosa els permet aproximar-se al lloc en què es cometen els delictes amb el motor en ‘mode elèctric’, molt silenciós, de manera que els delinqüents que se solen apostar per a vigilar es veuen sorpresos, perquè quan detecten el vehicle policial ja no tenen temps d’evadir-se de l’acció dels agents.

 

Al detingut, se li van agafar diferents ferramentes que s’usen habitualment en aquest tipus de fets i ha sigut traslladat al Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Borriana, que, presumiblement, després de la investigació corresponent, el posarà a disposició judicial.

Últimes notícies

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.

La Nucia acull el Ple del Consell en el 321 aniversari de la seua fundació

La Nucia ha acollit el Ple del Consell amb motiu del 321 aniversari de la seua fundació, en una jornada en què Juanfran Pérez Llorca ha reivindicat el municipi com a referent esportiu europeu i ha ratificat el suport de la Generalitat als nous centres educatius.

Emotiva despedida d’El Último de la Fila a València després de dotze nits de gira

El Último de la Fila ha tancat la seua gira amb un últim concert al Ciutat de València, carregat de nostàlgia, humor i agraïment al públic valencià.

Cada valencià rep 3.465 euros en gasto social, un 27 % més que fa cinc anys

El gasto en sanitat, educació i servicis socials de la Generalitat ha augmentat un 27,6 % des de 2020 i arriba als 3.465 euros anuals per persona, segons un informe estatal.

Pérez Llorca oferix ajuda a Andalusia després de l’incendi mortal d’Almeria

Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li el suport de la Comunitat Valenciana després de l’incendi forestal d’Almeria, amb onze morts, i li ha oferit tots els mitjans que considere necessaris.

València acomiada El Último de la Fila amb dotze nits de felicitat i un últim concert inesborrable

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn, després de quasi trenta anys, amb un concert d’homenatge als seus fans valencians i d’altres territoris. Manolo García i Quim Portet han agraït dotze nits de música, emoció i records compartits.

Pérez Llorca oferix a Andalusia tots els mitjans valencians després de l’incendi mortal d’Almeria

El president Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li suport pel greu incendi d’Almeria, amb onze morts, i ha oferit tots els recursos valencians que calguen.

El Último de la Fila s’acomiada a València amb un últim concert ple d’emoció

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn després de quasi trenta anys, amb un concert emotiu, records als fans i un missatge final d’agraïment.