12.7 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Valoren suspendre la busca del banyista desaparegut en Alacant per la falta d’indicis i l’absència de denúncia

 

La Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant ha informat que els equips de rescat del SPEIS valoraran suspendre la busca d’un nadador, suposadament desaparegut dimarts a la nit en la platja del Postiguet, si durant la jornada de dimecres no han localitzat indicis i davant l’absència de denúncies per desaparició.

 

Les faenes de busca van començar dimarts a la nit després d’alertar una dona que un nadador tenia problemes per a arribar a terra en el Postiguet i que l’havia perdut de vista.

 

Este dimecres, tres equips de la unitat de busseig del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) han représ l’operatiu de busca, al costat del servei marítim de la Policia Local.

 

Els bussos han fet una batuda en la zona de l’escullera i han continuat durant dos hores pentinant el fons de la platja i l’espigó situat en El Cocó, a on suposadament es va vore per última volta a la persona desapareguda, encara que sense èxit.

 

L’operatiu s’ha représ a les 17.00 hores. En este sentit, asseguren, «si durant tota la jornada els bombers no troben a cap persona ofegada i no hi ha denúncia de la desaparició, es valorarà suspendre les faenes de busca».

Últimes notícies

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.

Gayà decidix en el 84 i dona aire al València a Getafe

El València va véncer 0-1 en el Coliseum amb una miqueta tardà de José Luis Gayà després de passada de Ugrinic. Corberán va firmar el seu primer triomf a domicili i guanya oxigen.

Van der Poel domina a Benidorm i reforça el lideratge en la Copa del Món; Orts, tercer

Van der Poel va guanyar a Benidorm després de rodar en solitari des de la primera volta i va enfortir el seu lideratge. Nys va ser segon i Felipe Orts va acabar tercer, a 34 segons

Gayà rescata al València amb un gol en el 84 en el Coliseum

Un gol de José Luis Gayà en el minut 84 va donar al València un 0-1 clau en el Coliseum i va alleujar a Carlos Corberán. El Getafe va prolongar la seua mala ratxa.

Gayà decidix en el 84 i alleuja a Corberán en el 0-1 del València a Getafe

Un gol de José Luis Gayà en el 84 va donar al València la seua primera victòria a domicili de l'era Corberán, 0-1 davant el Getafe, i va tallar una ratxa negativa. El xoc, espés i amb poques ocasions, es va decidir per una passada de Ugrinic que va trencar línies.