Valoren suspendre la busca del banyista desaparegut en Alacant per la falta d’indicis i l’absència de denúncia

 

La Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant ha informat que els equips de rescat del SPEIS valoraran suspendre la busca d’un nadador, suposadament desaparegut dimarts a la nit en la platja del Postiguet, si durant la jornada de dimecres no han localitzat indicis i davant l’absència de denúncies per desaparició.

 

Les faenes de busca van començar dimarts a la nit després d’alertar una dona que un nadador tenia problemes per a arribar a terra en el Postiguet i que l’havia perdut de vista.

 

Este dimecres, tres equips de la unitat de busseig del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) han représ l’operatiu de busca, al costat del servei marítim de la Policia Local.

 

Els bussos han fet una batuda en la zona de l’escullera i han continuat durant dos hores pentinant el fons de la platja i l’espigó situat en El Cocó, a on suposadament es va vore per última volta a la persona desapareguda, encara que sense èxit.

 

L’operatiu s’ha représ a les 17.00 hores. En este sentit, asseguren, «si durant tota la jornada els bombers no troben a cap persona ofegada i no hi ha denúncia de la desaparició, es valorarà suspendre les faenes de busca».

Últimes notícies

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.