Valoren suspendre la busca del banyista desaparegut en Alacant per la falta d’indicis i l’absència de denúncia

 

La Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant ha informat que els equips de rescat del SPEIS valoraran suspendre la busca d’un nadador, suposadament desaparegut dimarts a la nit en la platja del Postiguet, si durant la jornada de dimecres no han localitzat indicis i davant l’absència de denúncies per desaparició.

 

Les faenes de busca van començar dimarts a la nit després d’alertar una dona que un nadador tenia problemes per a arribar a terra en el Postiguet i que l’havia perdut de vista.

 

Este dimecres, tres equips de la unitat de busseig del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) han représ l’operatiu de busca, al costat del servei marítim de la Policia Local.

 

Els bussos han fet una batuda en la zona de l’escullera i han continuat durant dos hores pentinant el fons de la platja i l’espigó situat en El Cocó, a on suposadament es va vore per última volta a la persona desapareguda, encara que sense èxit.

 

L’operatiu s’ha représ a les 17.00 hores. En este sentit, asseguren, «si durant tota la jornada els bombers no troben a cap persona ofegada i no hi ha denúncia de la desaparició, es valorarà suspendre les faenes de busca».

Últimes notícies

Santa Cecília de Cullera triomfa en la Secció d’Honor del Certamen ‘Ciutat de València’

La Societat Musical Instructiva Santa Cecília de Cullera s’ha emportat el primer premi i la menció d’honor de la Secció d’Honor del 138 Certamen Internacional de Bandes de Música Ciutat de València, amb 352 punts, en una edició dominada per bandes valencianes.

Centenars d’estudiants del campus de la UPV a la Xina celebren el Mundial guanyat per Espanya

Centenars d’estudiants del campus de la UPV a Hangzhou han viscut junts la final del Mundial i han celebrat la victòria d’Espanya contra Argentina, en plena Escola Internacional de Verano sobre disciplines STEM.

Onze mil quilòmetres de vigilància del Seprona en una setmana crítica d’alt risc d’incendis a València

Agents del Seprona han patrullat més d’11.000 quilòmetres en 18 termes municipals de cinc comarques valencianes durant una setmana catalogada de màxim risc d’incendis forestals.

Aemet activa avís taronja a l’interior de València per temperatures de fins a 40 graus

Aemet ha activat l’avís taronja dimarts i dimecres a l’interior de València per màximes de fins a 40 graus, en plena tercera ona de calor del mes de juliol.

Comissen quasi 600 productes falsificats a Alcossebre valorats en 10.700 euros

La Guàrdia Civil ha comissat 594 productes presumptament falsificats a Alcossebre, valorats en 10.700 euros, i ha proposat sancions a quatre venedors ambulants.

Incliva incorpora l’exercici al tractament del càncer de mama en un innovador projecte pilot

Incliva ha posat en marxa a València un projecte pilot amb 80 dones amb càncer de mama recentment diagnosticat per integrar un programa d’exercici físic personalitzat en el tractament amb quimioteràpia.

Sagunt a Escena reunirà 19 espectacles de teatre, música, dansa i circ a l’agost

El festival obrerà amb la producció de l'IVC 'El Narcís en la seua opinió', de Guillem de Castro, i combinarà clàssics, teatre contemporani i obres en valencià

Dilluns amb calor extrema a l’interior i tempestes vespertines a la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un episodi de calor molt intensa a l’interior de València i Alacant, amb màximes pròximes als 40 graus i possibles tempestes vespertines, segons Aemet.