Valoren suspendre la busca del banyista desaparegut en Alacant per la falta d’indicis i l’absència de denúncia

 

La Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant ha informat que els equips de rescat del SPEIS valoraran suspendre la busca d’un nadador, suposadament desaparegut dimarts a la nit en la platja del Postiguet, si durant la jornada de dimecres no han localitzat indicis i davant l’absència de denúncies per desaparició.

 

Les faenes de busca van començar dimarts a la nit després d’alertar una dona que un nadador tenia problemes per a arribar a terra en el Postiguet i que l’havia perdut de vista.

 

Este dimecres, tres equips de la unitat de busseig del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) han représ l’operatiu de busca, al costat del servei marítim de la Policia Local.

 

Els bussos han fet una batuda en la zona de l’escullera i han continuat durant dos hores pentinant el fons de la platja i l’espigó situat en El Cocó, a on suposadament es va vore per última volta a la persona desapareguda, encara que sense èxit.

 

L’operatiu s’ha représ a les 17.00 hores. En este sentit, asseguren, «si durant tota la jornada els bombers no troben a cap persona ofegada i no hi ha denúncia de la desaparició, es valorarà suspendre les faenes de busca».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.