17.1 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Valoren suspendre la busca del banyista desaparegut en Alacant per la falta d’indicis i l’absència de denúncia

 

La Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant ha informat que els equips de rescat del SPEIS valoraran suspendre la busca d’un nadador, suposadament desaparegut dimarts a la nit en la platja del Postiguet, si durant la jornada de dimecres no han localitzat indicis i davant l’absència de denúncies per desaparició.

 

Les faenes de busca van començar dimarts a la nit després d’alertar una dona que un nadador tenia problemes per a arribar a terra en el Postiguet i que l’havia perdut de vista.

 

Este dimecres, tres equips de la unitat de busseig del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) han représ l’operatiu de busca, al costat del servei marítim de la Policia Local.

 

Els bussos han fet una batuda en la zona de l’escullera i han continuat durant dos hores pentinant el fons de la platja i l’espigó situat en El Cocó, a on suposadament es va vore per última volta a la persona desapareguda, encara que sense èxit.

 

L’operatiu s’ha représ a les 17.00 hores. En este sentit, asseguren, «si durant tota la jornada els bombers no troben a cap persona ofegada i no hi ha denúncia de la desaparició, es valorarà suspendre les faenes de busca».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Roig Arena vibra en la seua primera final de Copa del Rei i ja mira a 2027

Amb més de quinze mil espectadors, el Roig Arena va vibrar amb la final entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. El recinte va tancar la seua primera Copa i el torneig tornarà en 2027.

Detenen als pares de l’acusat de matar al seu veí a Benimàmet

La Policia Nacional ha arrestat als progenitors del presumpte agressor de Benimàmet per a prendre'ls declaració i aclarir si van tindre implicació en el crim. L'homicidi s'ha produït després de l'avís d'una veïna per sorolls en una vivenda del carrer Gavarda.

Felip VI visita el Roig Arena abans d’assistir a la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. Va arribar amb antelació i va ser rebut per autoritats.

El Barcelona va recuperar el lideratge amb un 3-0 al Llevant

L'equip de Hansi Flic va aprofitar la punxada blanca a Pamplona i va firmar un 3-0 amb gols de Bernal, De Jong i Fermín per a tornar al cim de LaLiga.

Felip VI recorre el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

El rei va visitar el Roig Arena, seu de la Copa del Rei des del dijous, i va arribar 40 minuts abans del duel entre el Reial Madrid i el Kosner Baskonia. La presència institucional va subratllar la rellevància de l'esdeveniment i del nou recinte valencià.

Felip VI visita el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena de València abans d'assistir a la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. La presència del monarca va reforçar el tancament d'un torneig que el recinte va acollir des del dijous.

Carlos Álvarez lamenta el 3-0 davant el Barcelona: ‘L’equip competix però no ens dona de moment’

Carlos Álvarez ha assumit després del 3-0 davant el Barcelona que el Llevant competix però no aconseguix transformar-lo en punts. Confia a reaccionar davant rivals directes.

3-0: el Barcelona va recuperar el lideratge amb autoritat

El Barcelona va aprofitar l'ensopegada del Reial Madrid a Pamplona i va recuperar el lideratge amb un 3-0 al Llevant. Van marcar Bernal, De Jong i Fermín López.