Anuncios

Li talla el penis al seu marit amb una motoserra i després el cuina

Teresa Peric, de 46 anys, ha sigut detinguda pel presumpte assassinat del seu espòs Srdjan Peric, de 42 anys, a Sèrbia. L’assassinat va tindre lloc a la casa que compartia la parella al costat dels fills de la dona, dimarts passat 10 de maig.

La policia creu que ho va drogar abans de matar-ho amb múltiples punyalades i després ho va tallar en trossos per a cuinar-ho.

Anuncios

La filla va ser testimoni dels fets

La filla de la dona va ser testimoni dels fets, i va comptar a la policia que el seu padrastre, es va despertar quan la seua mare li apunyalava. Va ser llavors quan va ser a la recerca del seu germà quan va escoltar el soroll d’una motoserra i va observar perplexa els esdeveniments; la seua mare li estava tallant els testicles amb una motoserra.

La jove va revelar a la policia que la seua mare, ja li havia dit que volia matar al seu espòs, malgrat les seues súpliques que no ho fera.

La parella tenia constants baralles

Testimoniatges, recopilats per mitjans locals, assenyalen que la parella tenia problemes principalment per gelosia i per la peresa de l’home. Així mateix, tant era la violència exercida entre tots dos que en una ocasió la dona va calar foc al llit on la seua parella dormia.

Segons els informes, la parella havia estat junta durant dos anys.

L’home tenia prohibit acostar-se a la seua esposa en el moment de l’incident. No obstant això, tots dos van optar per ignorar l’ordre d’allunyament.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.

El Consell suma 7 milions més en ajudes al lloguer per a afectats per la dana de 2024

El Consell amplia en set milions d'euros les ajudes al lloguer per als qui no poden usar la seua vivenda després de la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini fins a 2026.
Anuncios