Aconsegueixen tallar l’hemorràgia d’un home que es dessagnava a Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han aconseguit tallar l’hemorràgia d’un home que presentava un tall profund a la mà esquerra, després de practicar-li un torniquet en l’avantbraç amb l’ajuda d’una corretja de cuir i un bolígraf. Els policies van aconseguir estabilitzar a la víctima i impedir que patira danys irreversibles per la important pèrdua de sang, fins a l’arribada dels serveis sanitaris.

Els fets van ocórrer al voltant de les sis menys quart de la vesprada, en un domicili de la localitat valenciana d’Alzira, quan la Sala 091 va alertar als agents que un home s’hauria tallat la mà i no parava de sagnar.

Davant la gravetat dels fets, ràpidament els policies van acudir a l’habitatge i van observar a un home que s’agafava la mà esquerra en tindre una ferida profunda en la palma, que a més sagnava abundantment. L’home es trobava al costat d’un gran toll de sang en el sòl.

Els agents, en adonar-se de la gravetat del tall i que l’home estava pàl·lid i molt feble, van començar a parlar-li per a mantindre’l conscient, però este no era capaç d’expressar-se amb claredat. A més, els policies van comprovar que la víctima tenia el pols tènue i que la ferida no parava de sagnar pel que immediatament li van realitzar un torniquet.

Els policies, amb l’ajuda d’una corretja de cuir i un bolígraf, li van realitzar la pressió compressiva a l’altura de l’avantbraç, aconseguint finalment que la víctima deixara de sagnar. Després d’això, ho van tombar en el sofà, mantenint-li el braç en posició vertical per a minimitzar el momentani reg de sang que poguera arribar a la zona de la ferida.

Minuts més tard, després de l’arribada de l’indicatiu sanitari i després que li realitzaren un embenatge compressiu a la mà, els agents van retirar el torniquet per a finalment ser traslladat a un centre hospitalari.

Després d’assistir al ferit, els policies van esbrinar que l’home s’hauria colpejat contra la televisió i s’hauria tallat amb un got realitzant-se un tall profund a la mà esquerra. Gràcies a la ràpida intervenció de la patrulla policial, van impedir que l’home patira danys irreversibles per la important pèrdua de sang.

Últimes notícies

La calor ofegant dispara fins als 38,2 graus les màximes a Anna i generalitza els més de 30 a la Comunitat

Les temperatures han superat els 30 graus en pràcticament tots els municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 38,2 graus a Anna, en una jornada de calor extrema que ha deixat també tres morts atribuïbles a l’onada de calor.

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.