Anuncios

Aconsegueixen tallar l’hemorràgia d’un home que es dessagnava a Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han aconseguit tallar l’hemorràgia d’un home que presentava un tall profund a la mà esquerra, després de practicar-li un torniquet en l’avantbraç amb l’ajuda d’una corretja de cuir i un bolígraf. Els policies van aconseguir estabilitzar a la víctima i impedir que patira danys irreversibles per la important pèrdua de sang, fins a l’arribada dels serveis sanitaris.

Els fets van ocórrer al voltant de les sis menys quart de la vesprada, en un domicili de la localitat valenciana d’Alzira, quan la Sala 091 va alertar als agents que un home s’hauria tallat la mà i no parava de sagnar.

Anuncios

Davant la gravetat dels fets, ràpidament els policies van acudir a l’habitatge i van observar a un home que s’agafava la mà esquerra en tindre una ferida profunda en la palma, que a més sagnava abundantment. L’home es trobava al costat d’un gran toll de sang en el sòl.

Els agents, en adonar-se de la gravetat del tall i que l’home estava pàl·lid i molt feble, van començar a parlar-li per a mantindre’l conscient, però este no era capaç d’expressar-se amb claredat. A més, els policies van comprovar que la víctima tenia el pols tènue i que la ferida no parava de sagnar pel que immediatament li van realitzar un torniquet.

Els policies, amb l’ajuda d’una corretja de cuir i un bolígraf, li van realitzar la pressió compressiva a l’altura de l’avantbraç, aconseguint finalment que la víctima deixara de sagnar. Després d’això, ho van tombar en el sofà, mantenint-li el braç en posició vertical per a minimitzar el momentani reg de sang que poguera arribar a la zona de la ferida.

Minuts més tard, després de l’arribada de l’indicatiu sanitari i després que li realitzaren un embenatge compressiu a la mà, els agents van retirar el torniquet per a finalment ser traslladat a un centre hospitalari.

Després d’assistir al ferit, els policies van esbrinar que l’home s’hauria colpejat contra la televisió i s’hauria tallat amb un got realitzant-se un tall profund a la mà esquerra. Gràcies a la ràpida intervenció de la patrulla policial, van impedir que l’home patira danys irreversibles per la important pèrdua de sang.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket busca un altre colp en el OAKA per a portar el quint partit al Roig Arena

El València Basket pretén repetir triomf en un OAKA hostil per a allargar la sèrie de quarts d'Eurolliga davant Panathinaikos i decidir la passada en el Roig Arena. El conjunt taronja arriba reforçat per la seua última victòria, però condicionat per la lesió del seu capità Josep Puerto.

La jutgessa del cas DANA tomba l’acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez

La magistrada que investiga la gestió de la DANA descarta l'acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez en considerar que ja s'han practicat suficients diligències sobre el retard de l'avís És-Alert.

L’alcalde d’Utiel sosté que l’avís És-Alert va arribar massa tard per a evitar les morts per la dana

L'alcalde d'Utiel defén davant la jutgessa que l'avís massiu És-Alert es va enviar quan el poble ja estava negat i que les decisions prèvies, com suspendre les classes, van evitar més víctimes.

Pérez Llorca acusa l’oposició de convertir les comissions d’investigació en armes polítiques

Pérez Llorca sosté que les comissions d'investigació s'han desvirtuat i només servixen com a arma política, i acusa l'oposició de bloquejar compareixences clau sobre la dana.

L’enquesta ESTUDES reflectix un descens del consum de drogues entre jóvens malgrat l’alarmisme social

L'última enquesta ESTUDES de 2025 mostra un descens generalitzat del consum de drogues entre estudiants de 14 a 18 anys, en contrast amb la percepció de creixent alarmisme social sobre les addiccions i la salut mental juvenil.

Un estudi de la Universitat de València rescata la memòria de quatre pilotaris exiliats

Un equip de la Universitat de València ha reconstruït la trajectòria de quatre pilotaris valencians que es van veure obligats a l'exili durant la Guerra Civil i el franquisme, ressaltant el seu paper esportiu i el seu compromís democràtic.

Els taxistes col·lapsen el centre de València contra l’auge dels VTC i el vacio normatiu

Centenars de taxistes es mobilitzen a València per a denunciar l'augment de VTC, els anomenats cotxes negres, i el vacio normatiu que, al seu juí, afavorix la seua expansió. El Consell defén que ultima un decret per a equilibrar els dos sectors i garantir el servici als usuaris.

Les escoles infantils valencianes es mobilitzen per menys alumnes per aula i salaris dignes

Les escoles infantils 0-3 de la Comunitat Valenciana es concentren enfront de Les Corts en una jornada de vaga per a exigir menys alumnes per aula, més recursos i salaris dignes.
Anuncios