Aconsegueixen tallar l’hemorràgia d’un home que es dessagnava a Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han aconseguit tallar l’hemorràgia d’un home que presentava un tall profund a la mà esquerra, després de practicar-li un torniquet en l’avantbraç amb l’ajuda d’una corretja de cuir i un bolígraf. Els policies van aconseguir estabilitzar a la víctima i impedir que patira danys irreversibles per la important pèrdua de sang, fins a l’arribada dels serveis sanitaris.

Els fets van ocórrer al voltant de les sis menys quart de la vesprada, en un domicili de la localitat valenciana d’Alzira, quan la Sala 091 va alertar als agents que un home s’hauria tallat la mà i no parava de sagnar.

Davant la gravetat dels fets, ràpidament els policies van acudir a l’habitatge i van observar a un home que s’agafava la mà esquerra en tindre una ferida profunda en la palma, que a més sagnava abundantment. L’home es trobava al costat d’un gran toll de sang en el sòl.

Els agents, en adonar-se de la gravetat del tall i que l’home estava pàl·lid i molt feble, van començar a parlar-li per a mantindre’l conscient, però este no era capaç d’expressar-se amb claredat. A més, els policies van comprovar que la víctima tenia el pols tènue i que la ferida no parava de sagnar pel que immediatament li van realitzar un torniquet.

Els policies, amb l’ajuda d’una corretja de cuir i un bolígraf, li van realitzar la pressió compressiva a l’altura de l’avantbraç, aconseguint finalment que la víctima deixara de sagnar. Després d’això, ho van tombar en el sofà, mantenint-li el braç en posició vertical per a minimitzar el momentani reg de sang que poguera arribar a la zona de la ferida.

Minuts més tard, després de l’arribada de l’indicatiu sanitari i després que li realitzaren un embenatge compressiu a la mà, els agents van retirar el torniquet per a finalment ser traslladat a un centre hospitalari.

Després d’assistir al ferit, els policies van esbrinar que l’home s’hauria colpejat contra la televisió i s’hauria tallat amb un got realitzant-se un tall profund a la mà esquerra. Gràcies a la ràpida intervenció de la patrulla policial, van impedir que l’home patira danys irreversibles per la important pèrdua de sang.

Últimes notícies

Tres detinguts a Alcoi per tindre segrestades dos dones durant més de tres mesos per un deute de droga

La Policia Nacional ha detingut tres jòvens a Alcoi acusats de retindre durant més de tres mesos una dona de 47 anys i la seua tia de 82 per un deute relacionat amb drogues.

Tres detinguts a Alcoi per tindre retingudes dos dones durant més de tres mesos per un deute de droga

La Policia Nacional ha detingut tres persones a Alcoi acusades de tindre retingudes durant més de tres mesos una dona de 47 anys i la seua tia de 82 per un deute relacionat amb drogues.

La Generalitat alerta d’un col·lapse judicial si es retiren els reforços en la Comunitat

La Conselleria de Justícia ha reclamat al Ministeri que no elimine 18 mesures de reforç en jutjats valencians per a evitar més retards i congestió.

Sis tigres rescatats en Alemanya arriben a Villena per a començar una nova vida

Una tigressa i els seus cinc fills, criats en remolcs d un camió en un polígon industrial de Saxònia, viatgen al centre de rescat d AAP a Villena, on disposaran d un gran recinte adaptat a les seues necessitats.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a començar la seua recuperació

Una tigressa i els seus cinc fills, criats en remolcs de camió en un polígon industrial de Saxònia, viatgen al centre de rescat d AAP a Villena, on disposaran d un recinte de 3.000 metres quadrats per a recuperar-se.

Les famílies celebren que la Justícia anul·le la paralització del Pla Edificant als col·legis

La Confederació Gonzalo Anaya aplaudix que el TSJCV haja tombat la paralització del Pla Edificant i exigix a Educació reactivar amb urgència totes les obres als centres.

Minut de silenci a València este divendres pels 20 anys de l’accident de metro

L’Ajuntament de València ha convocat este divendres 3 de juliol un minut de silenci i banderes a mitja asta pel 20 aniversari de l’accident de metro de 2006, que va causar 43 morts i 47 ferits.

Sanitat publica els llistats definitius de la borsa d’ocupació temporal

La Conselleria de Sanitat ha fet públics en la seua web els llistats definitius de la 25a borsa d’ocupació temporal per a institucions sanitàries i obri un termini d’un mes per a presentar recursos potestatius de reposició.