Aconsegueixen tallar l’hemorràgia d’un home que es dessagnava a Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han aconseguit tallar l’hemorràgia d’un home que presentava un tall profund a la mà esquerra, després de practicar-li un torniquet en l’avantbraç amb l’ajuda d’una corretja de cuir i un bolígraf. Els policies van aconseguir estabilitzar a la víctima i impedir que patira danys irreversibles per la important pèrdua de sang, fins a l’arribada dels serveis sanitaris.

Els fets van ocórrer al voltant de les sis menys quart de la vesprada, en un domicili de la localitat valenciana d’Alzira, quan la Sala 091 va alertar als agents que un home s’hauria tallat la mà i no parava de sagnar.

Davant la gravetat dels fets, ràpidament els policies van acudir a l’habitatge i van observar a un home que s’agafava la mà esquerra en tindre una ferida profunda en la palma, que a més sagnava abundantment. L’home es trobava al costat d’un gran toll de sang en el sòl.

Els agents, en adonar-se de la gravetat del tall i que l’home estava pàl·lid i molt feble, van començar a parlar-li per a mantindre’l conscient, però este no era capaç d’expressar-se amb claredat. A més, els policies van comprovar que la víctima tenia el pols tènue i que la ferida no parava de sagnar pel que immediatament li van realitzar un torniquet.

Els policies, amb l’ajuda d’una corretja de cuir i un bolígraf, li van realitzar la pressió compressiva a l’altura de l’avantbraç, aconseguint finalment que la víctima deixara de sagnar. Després d’això, ho van tombar en el sofà, mantenint-li el braç en posició vertical per a minimitzar el momentani reg de sang que poguera arribar a la zona de la ferida.

Minuts més tard, després de l’arribada de l’indicatiu sanitari i després que li realitzaren un embenatge compressiu a la mà, els agents van retirar el torniquet per a finalment ser traslladat a un centre hospitalari.

Després d’assistir al ferit, els policies van esbrinar que l’home s’hauria colpejat contra la televisió i s’hauria tallat amb un got realitzant-se un tall profund a la mà esquerra. Gràcies a la ràpida intervenció de la patrulla policial, van impedir que l’home patira danys irreversibles per la important pèrdua de sang.

Últimes notícies

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.

Rovira exigix una negociació autonòmica real sobre la nova financiació

El conseller José Antonio Rovira reclama que el nou sistema de finançament es negocie amb totes les autonomies de règim comú i defensa un fons transitori de nivellació per a la Comunitat Valenciana. PSPV i Compromís critiquen l’actitud del Consell i li exigixen aprofitar els recursos que oferix el Govern central.

Regres ordenat dels desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i avís per l’aigua a la Vilavella

La Generalitat coordina el retorn dels veïns desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i adverteix que l’aigua de l’aixeta no és potable als municipis afectats, especialment a la Vilavella.
FILMOTECA D'ESTIU