Aconsegueixen tallar l’hemorràgia d’un home que es dessagnava a Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han aconseguit tallar l’hemorràgia d’un home que presentava un tall profund a la mà esquerra, després de practicar-li un torniquet en l’avantbraç amb l’ajuda d’una corretja de cuir i un bolígraf. Els policies van aconseguir estabilitzar a la víctima i impedir que patira danys irreversibles per la important pèrdua de sang, fins a l’arribada dels serveis sanitaris.

Els fets van ocórrer al voltant de les sis menys quart de la vesprada, en un domicili de la localitat valenciana d’Alzira, quan la Sala 091 va alertar als agents que un home s’hauria tallat la mà i no parava de sagnar.

Davant la gravetat dels fets, ràpidament els policies van acudir a l’habitatge i van observar a un home que s’agafava la mà esquerra en tindre una ferida profunda en la palma, que a més sagnava abundantment. L’home es trobava al costat d’un gran toll de sang en el sòl.

Els agents, en adonar-se de la gravetat del tall i que l’home estava pàl·lid i molt feble, van començar a parlar-li per a mantindre’l conscient, però este no era capaç d’expressar-se amb claredat. A més, els policies van comprovar que la víctima tenia el pols tènue i que la ferida no parava de sagnar pel que immediatament li van realitzar un torniquet.

Els policies, amb l’ajuda d’una corretja de cuir i un bolígraf, li van realitzar la pressió compressiva a l’altura de l’avantbraç, aconseguint finalment que la víctima deixara de sagnar. Després d’això, ho van tombar en el sofà, mantenint-li el braç en posició vertical per a minimitzar el momentani reg de sang que poguera arribar a la zona de la ferida.

Minuts més tard, després de l’arribada de l’indicatiu sanitari i després que li realitzaren un embenatge compressiu a la mà, els agents van retirar el torniquet per a finalment ser traslladat a un centre hospitalari.

Després d’assistir al ferit, els policies van esbrinar que l’home s’hauria colpejat contra la televisió i s’hauria tallat amb un got realitzant-se un tall profund a la mà esquerra. Gràcies a la ràpida intervenció de la patrulla policial, van impedir que l’home patira danys irreversibles per la important pèrdua de sang.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova generació Z de l’esport espanyol irromp amb força en l’elit

Una nova generació Z d'esportistes espanyols, amb noms com Aday Mara, Lamine Yamal, Awa Fam o Laia Font, consolida el relleu en l'elit gràcies a talent precoç i a un entorn d'alt rendiment cada vegada més estructurat.

Les víctimes de la DANA reclamen al TSJCV que reòbriga la via per a investigar a Carlos Mazón

La Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 demana al TSJCV que admeta el seu recurs de súplica i reconsidere l'arxivament de la investigació al expresident Carlos Mazón per la gestió de l'emergència que va deixar 230 morts.

Marcelino reclama més agressivitat al Vila-real lluny de La Ceràmica

Marcelino García Toral reclama al seu Vila-real major incisividad a domicili abans de visitar a l'Athletic en San Mamés i reivindica la temporada de l'equip malgrat la baixada com a visitant.

Marcelino considera normal que es parle del seu relleu i ajorna la seua decisió sobre el Vila-real a juny

Marcelino García Toral assumix com a normal que es parle de possibles substituts mentres no renove amb el Vila-real i remitent qualsevol decisió sobre el seu futur al final de temporada.

Desarticulada una xarxa que estafava bancs amb documents falsos i retirades en salons de joc a Vinaròs i Benicarló

La Guàrdia Civil atribueix a l’organització 484 operacions fraudulentes i un perjuí de 266.815 euros en diverses províncies

L’alcalde d’Alcoi se sotmet a una moció de confiança després de tombar l’oposició el pressupost de 2026

L'oposició d'Alcoi tomba el pressupost municipal de 2026 i força a l'alcalde Toni Frances a vincular la seua continuïtat a una moció de confiança lligada a l'aprovació dels comptes.

Morant reivindica la memòria democràtica enfront dels negacionistes en l’exposició Roses de Paterna

Diana Morant assegura que el Govern mantindrà la defensa de la memòria democràtica enfront dels negacionistes durant la seua visita a l'exposició Roses de Paterna, que recorda a dones afusellades en la paredassa del municipi.

Morant acusa a Pérez Llorca de servilisme a Vox per a mantindre’s en la butaca

Diana Morant acusa el president Juanfran Pérez Llorca i al PP valencià d'actuar amb servilisme cap a Vox per a conservar el poder i critica les seues decisions en avortament, memòria democràtica, fiscalitat i sanitat.