Tanca al seu gos en el balcó en plena onada de calor i ficar-li un calcetí perquè no lladre

Ejemplo de shortcode con estilo
Els veïns de la denunciada asseguren que estos maltractaments venen des de lluny i ja en el confinament van escoltar com esta dona li pegava a l’animal. Asseguren que sentien el gos plorar i a la dona cridant-li i pegant-li. Durant la quarantena sentien els crits i com pegava a l’animal L’ama del gos té […]

Els veïns de la denunciada asseguren que estos maltractaments venen des de lluny i ja en el confinament van escoltar com esta dona li pegava a l’animal. Asseguren que sentien el gos plorar i a la dona cridant-li i pegant-li. Durant la quarantena sentien els crits i com pegava a l’animal

L’ama del gos té una versió diferent

«Espejo Público» d’Antena 3 ha parlat amb la suposada maltractadora. Se sent víctima d’una persecució i manté que el gos, al qual adora, té el costum de menjar-se les coses de la casa. Compta també al programa que va pagar 600 euros en una intervenció quirúrgica perquè s’havia tragat un drap. Apunta a més que el Seprona ha anat a la seua casa i no ha vist cap signe de maltractament cap a l’animal. Sí que reconeix la denunciada que és un error haver-lo deixat al balcó, però argumenta que ho va fer perquè l’animal no es menjara res de l’interior de l’habitatge.

La Policia no va veure signes de maltractament al gos

La policia no ha trobat signes de maltractament al gos, però les veïnes que han denunciat asseguren que l’animal passa molt de temps a la terrassa sense importar la calor que faça.

Christiane té una protectora d’animals. Compta que quan va rebre els vídeos del maltractament va decidir denunciar pel seu compte. Màlaga estava en alerta per altes temperatures i temia per la vida de l’animal. La Policia es va desplaçar a la seua casa, però no va veure signes de maltractament no van considerar convenient retirar-li a l’animal.

María José és veïna de la denunciada i forma part d’una associació de defensa dels animals. Assegura que el gos ha estat tancat a la terrassa durant bastants dies i este maltractament s’ha mantingut al llarg del temps.

Últimes notícies

Cel ennuvolat i pluges dijous al sud de la Comunitat Valenciana

Este dijous el cel estarà ennuvolat amb pluges a la mitat sud de la Comunitat Valenciana, temperatures sense grans canvis i vent fluix variable. Divendres s’espera un ambient més estable i assolellat, amb lleuger augment de les màximes a l’interior sud.

Iniciativa-Compromís tria Alberto Ibáñez per a encapçalar la llista al Congrés

La mesa nacional d’Iniciativa-Compromís ha acordat per unanimitat proposar Alberto Ibáñez com a cap de llista al Congrés el 29 de novembre, amb l’objectiu d’impulsar una candidatura unitària de l’esquerra valenciana.

La compra de vivenda per estrangers cau un 15,4 % a la Comunitat Valenciana en mig d’un fre general

La compravenda de vivenda lliure per part d’estrangers ha retrocedit un 15,4 % en la Comunitat Valenciana en el primer semestre, una de les majors caigudes d’Espanya, en un context de descens generalitzat del 13 % al conjunt de l’Estat.

L’AVL reclama més recursos per a frenar la minimització del valencià

La presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, Maria Àngels Francés, reclama voluntat política i més recursos per a consolidar el llegat dels 25 anys de la institució i frenar la minimització del valencià. En l’acte d’obertura del curs, l’AVL també ha distingit la revista Saó amb la Medalla de 2026.

Beatriz Blanco i Julia Vizcayno, proclamades falleres majors de València 2027

Beatriz Blanco i Julia Vizcayno han sigut proclamades fallera major i fallera major infantil de València per a 2027 en un acte solemne a lAjuntament, presidit per lalcaldessa María José Catalá.

Bernabé, Arcadi España i Torró encapçalen la llista del PSPV al Congrés per València

El PSPV-PSOE ha aprovat una llista molt renovada al Congrés per València, encapçalada per Pilar Bernabé, amb Arcadi España de número dos i Rebeca Torró de tres, de cara a les generals del 29 de novembre.

Jutgen nou acusats per un alijo de 32 quilos de cocaïna arribada des de Panamà

Nou persones s’enfronten a penes de fins a nou anys i mig de presó per introduir a Espanya més de 32 quilos de cocaïna ocults en un enviament d’aparells elèctrics cap a Orihuela.

Mompó crida a mobilitzar València per a canviar el rumb d’Espanya el 29N

Vicent Mompó insten el comitè de campanya del PP a València a bolcar-se en les generals del 29 de novembre per a impulsar un canvi polític a Espanya. El líder provincial reclama que la Comunitat Valenciana siga escoltada i tinga el pes que li correspon.