Tanca al seu gos en el balcó en plena onada de calor i ficar-li un calcetí perquè no lladre

Els veïns de la denunciada asseguren que estos maltractaments venen des de lluny i ja en el confinament van escoltar com esta dona li pegava a l’animal. Asseguren que sentien el gos plorar i a la dona cridant-li i pegant-li. Durant la quarantena sentien els crits i com pegava a l’animal

L’ama del gos té una versió diferent

Espejo Público” d’Antena 3 ha parlat amb la suposada maltractadora. Se sent víctima d’una persecució i manté que el gos, al qual adora, té el costum de menjar-se les coses de la casa. Compta també al programa que va pagar 600 euros en una intervenció quirúrgica perquè s’havia tragat un drap. Apunta a més que el Seprona ha anat a la seua casa i no ha vist cap signe de maltractament cap a l’animal. Sí que reconeix la denunciada que és un error haver-lo deixat al balcó, però argumenta que ho va fer perquè l’animal no es menjara res de l’interior de l’habitatge.

La Policia no va veure signes de maltractament al gos

La policia no ha trobat signes de maltractament al gos, però les veïnes que han denunciat asseguren que l’animal passa molt de temps a la terrassa sense importar la calor que faça.

Christiane té una protectora d’animals. Compta que quan va rebre els vídeos del maltractament va decidir denunciar pel seu compte. Màlaga estava en alerta per altes temperatures i temia per la vida de l’animal. La Policia es va desplaçar a la seua casa, però no va veure signes de maltractament no van considerar convenient retirar-li a l’animal.

María José és veïna de la denunciada i forma part d’una associació de defensa dels animals. Assegura que el gos ha estat tancat a la terrassa durant bastants dies i este maltractament s’ha mantingut al llarg del temps.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Afectada d’hepatitis C reviu el cas Maeso en un llibre per a aportar veritat i memòria

Una afectada d'hepatitis C reconstruïx el cas Maeso en un llibre que combina testimoniatge i anàlisi jurídica. L'obra perseguix tancar una etapa i fixar memòria col·lectiva.

Potries, el poble de 1.135 habitants que aspira a ser Capital Europea de la Cultura 2031

Potries ultima la seua candidatura per a 2031 amb l'objectiu de donar veu al món rural i demostrar que la cultura de qualitat no depén de grans pressupostos. Defendrà el seu projecte l'11 de març amb ampli suport institucional.

Diversos abastos causen 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna

Diversos abastos estan generant 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna, els dos sentit Barcelona. Alhora se sumen cues en A-7, V-30, V-21, CV-35, CV-36 i Pista de Silla.

Ruixats al final del dia a l’interior i màximes en ascens este dilluns

Intervals nuvolosos i ruixats aïllats a primera hora en el litoral i al final del dia a l'interior. Les màximes pujaran i les mínimes a penes variaran.

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.