Tanquen un centre de salut valencià per amenaces

 

Els especialistes del centre de salut de la Coma s’han vist en els últims temps obligats a acudir a treballar sota el temor de patir algun tipus d’agressió, ja que han que han rebut en reiterades ocasions amenaces de mort i expressions d’ira en els seus llocs de treball.

 

El barri en el qual se situa aquest centre sanitari de Paterna és bastant reconegut per la seua perillositat i alts índexs de delinqüència. De fet, els propis veïns de la zona porten anys denunciant la quantitat de robatoris, baralles o tirotejos que succeeixen.

 

Per als sanitaris d’aquest centre de salut anar a treballar s’ha convertit en un autèntic infern. La situació reconeixen que és tan greu que tenen por de patir algun tipus d’agressió, ja que en alguns casos, aquests especialistes han arribat a rebre sobres que incloïen bales en el seu interior.

 

Alt nivell d’estrés

Aquesta cadena de successos han anat deslligant un cúmul de baixes entre els sanitaris a causa del nivell d’estrés al qual estan sotmesos. Divendres passat, van haver de tancar el consultori una hora abans del que es preveu davant la quantitat d’intimidacions rebudes. L’equip de treballadors va sol·licitar un vehicle de Policia Nacional capaç de salvaguardar la seua pròpia integritat.

 

No obstant això, els facultatius van rebre una negativa com a resposta. Va ser llavors quan tots els sanitaris van decidir sol·licitar la baixa per estrés, obligant a tancar per complet el centre de salut de la Coma de manera indefinida.

 

Aquest dilluns, el consultori ha començat el dia amb un cartell en el qual s’indica que “no hi haurà atenció mèdica d’atenció primària a pacients d’entre 15 i 99 anys”. “Donada la situació, s’atendran urgències a Paterna (El Clot) i aquelles persones que tenien cita per a hui també seran ateses allí per un altre personal mèdic”. Fonts del Centre de Salut El Clot, han assegurat que no podran atendre a tots els residents perquè porten desbordats des del mes de juliol amb la vacunació.

Últimes notícies

Vila-real i Atlètic es juguen la tercera plaça en La Ceràmica amb comiats històrics

Vila-real i Atlètic tanquen LaLiga en La Ceràmica amb la tercera plaça en joc i els comiats de Marcelino, Parell i Griezmann com a gran al·licient.

Investiguen a un sospitós per estafar a un veí d’Alacant amb la venda d’un mòbil d’alta gamma

La Guàrdia Civil ha identificat a un veí d'Albacete com a presumpte autor d'una estafa a un veí d'Alacant mitjançant la venda fraudulenta d'un mòbil d'alta gamma en una plataforma de segona mà.

Detingudes tres persones a Elda amb un quilo de cocaïna i 35 grams d’heroïna

La Policia Nacional arresta a Elda a tres persones en dos intervencions distintes, en les quals incauta prop d'un quilo de cocaïna i més de 35 grams d'heroïna.

La Nova Muixeranga d’Algemesí dona més de 3.000 euros a les víctimes de la dana

La Nova Muixeranga d’Algemesí ha entregat 3.331,54 euros a la Associació Víctimes Mortals DANA 29 d’Octubre en un acte d'homenatge i memòria a les víctimes de la dana.

Les obres de l’edifici incendiat de Campanar encaren la seua recta final després de completar l’estructura

Les reparacions estructurals de l'edifici de Campanar ja han conclòs i les vivendes comencen a prendre forma, amb la previsió que les obres acaben a la fi de 2026 i els veïns puguen tornar de manera progressiva.

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.