Un taüt cau des d’una quarta altura en ple enterrament i un operari acaba ferit en Carlet

 

Si un enterrament és dur, més ho ha sigut per a una família de Carlet, en la comarca de la Ribera (València). Dilluns a migdia havien d’enterrar a una familiar de menys de 50 anys, però just en el moment en el que els operaris anaven a introduir el taüt en nínxol, la plataforma elevadora va caure.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la plataforma del cementeri estava molt vella i fins i tot oxidada, fet del que ja eren conscients els familiars abans del succés, però mai hagueren imaginat que haguera pogut passar això. Just quan els operaris ja anaven a introduir la caixa en un dels nínxols de la quarta altura, la plataforma no va resistir i el taüt també va caure.

 

Per sort, no es va arribar a obrir, però sí que es va destrossar i admés li va caure a un dels operaris en el cap. Este treballador va patir una ferida sagnant en el front i va haver de ser traslladat en ambulància a l’hospital.

 

La família encara no pot creure’s el que ha passat en un dels dies més tristos de la seua vida i s’han negat a enterrar a la seua familiar fins que l’Ajuntament es faça càrrec d’un nou taüt.

Últimes notícies

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.

GenVAL, la plataforma que impulsarà la medicina personalitzada en la Comunitat Valenciana

GenVAL és la nova plataforma genòmica de la Comunitat Valenciana que centralitza i analitza dades genètiques per a acurtar diagnòstics i avançar en medicina personalitzada.

Vesprada amb ruixats i tempestes aïllades a l’interior de la Comunitat Valenciana

La vesprada del diumenge portarà ruixats amb tempesta, sobretot a l'interior de la Comunitat Valenciana, mentres les temperatures mínimes pujaran lleugerament i el vent serà fluix.