Un taüt cau des d’una quarta altura en ple enterrament i un operari acaba ferit en Carlet

 

Si un enterrament és dur, més ho ha sigut per a una família de Carlet, en la comarca de la Ribera (València). Dilluns a migdia havien d’enterrar a una familiar de menys de 50 anys, però just en el moment en el que els operaris anaven a introduir el taüt en nínxol, la plataforma elevadora va caure.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la plataforma del cementeri estava molt vella i fins i tot oxidada, fet del que ja eren conscients els familiars abans del succés, però mai hagueren imaginat que haguera pogut passar això. Just quan els operaris ja anaven a introduir la caixa en un dels nínxols de la quarta altura, la plataforma no va resistir i el taüt també va caure.

 

Per sort, no es va arribar a obrir, però sí que es va destrossar i admés li va caure a un dels operaris en el cap. Este treballador va patir una ferida sagnant en el front i va haver de ser traslladat en ambulància a l’hospital.

 

La família encara no pot creure’s el que ha passat en un dels dies més tristos de la seua vida i s’han negat a enterrar a la seua familiar fins que l’Ajuntament es faça càrrec d’un nou taüt.

Últimes notícies

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.