Un taüt cau des d’una quarta altura en ple enterrament i un operari acaba ferit en Carlet

 

Si un enterrament és dur, més ho ha sigut per a una família de Carlet, en la comarca de la Ribera (València). Dilluns a migdia havien d’enterrar a una familiar de menys de 50 anys, però just en el moment en el que els operaris anaven a introduir el taüt en nínxol, la plataforma elevadora va caure.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la plataforma del cementeri estava molt vella i fins i tot oxidada, fet del que ja eren conscients els familiars abans del succés, però mai hagueren imaginat que haguera pogut passar això. Just quan els operaris ja anaven a introduir la caixa en un dels nínxols de la quarta altura, la plataforma no va resistir i el taüt també va caure.

 

Per sort, no es va arribar a obrir, però sí que es va destrossar i admés li va caure a un dels operaris en el cap. Este treballador va patir una ferida sagnant en el front i va haver de ser traslladat en ambulància a l’hospital.

 

La família encara no pot creure’s el que ha passat en un dels dies més tristos de la seua vida i s’han negat a enterrar a la seua familiar fins que l’Ajuntament es faça càrrec d’un nou taüt.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.