Anuncios

Un taüt cau des d’una quarta altura en ple enterrament i un operari acaba ferit en Carlet

 

Si un enterrament és dur, més ho ha sigut per a una família de Carlet, en la comarca de la Ribera (València). Dilluns a migdia havien d’enterrar a una familiar de menys de 50 anys, però just en el moment en el que els operaris anaven a introduir el taüt en nínxol, la plataforma elevadora va caure.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la plataforma del cementeri estava molt vella i fins i tot oxidada, fet del que ja eren conscients els familiars abans del succés, però mai hagueren imaginat que haguera pogut passar això. Just quan els operaris ja anaven a introduir la caixa en un dels nínxols de la quarta altura, la plataforma no va resistir i el taüt també va caure.

Anuncios

 

Per sort, no es va arribar a obrir, però sí que es va destrossar i admés li va caure a un dels operaris en el cap. Este treballador va patir una ferida sagnant en el front i va haver de ser traslladat en ambulància a l’hospital.

 

La família encara no pot creure’s el que ha passat en un dels dies més tristos de la seua vida i s’han negat a enterrar a la seua familiar fins que l’Ajuntament es faça càrrec d’un nou taüt.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios