13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Un taüt cau des d’una quarta altura en ple enterrament i un operari acaba ferit en Carlet

 

Si un enterrament és dur, més ho ha sigut per a una família de Carlet, en la comarca de la Ribera (València). Dilluns a migdia havien d’enterrar a una familiar de menys de 50 anys, però just en el moment en el que els operaris anaven a introduir el taüt en nínxol, la plataforma elevadora va caure.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la plataforma del cementeri estava molt vella i fins i tot oxidada, fet del que ja eren conscients els familiars abans del succés, però mai hagueren imaginat que haguera pogut passar això. Just quan els operaris ja anaven a introduir la caixa en un dels nínxols de la quarta altura, la plataforma no va resistir i el taüt també va caure.

 

Per sort, no es va arribar a obrir, però sí que es va destrossar i admés li va caure a un dels operaris en el cap. Este treballador va patir una ferida sagnant en el front i va haver de ser traslladat en ambulància a l’hospital.

 

La família encara no pot creure’s el que ha passat en un dels dies més tristos de la seua vida i s’han negat a enterrar a la seua familiar fins que l’Ajuntament es faça càrrec d’un nou taüt.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.