Detenen un desconegut per agressió sexual a plena llum del dia en Calp

L’aressió s’ha succeït en Calp, en la Marina Alta | Cedida

 

Este dilluns, a les 10.30, una dona de mitjana edat ha patit una abús en Calp (Alacant), quan un desconegut ha eixit del no-res, se li ha tirat damunt –fent-la caure en terra– i s’ha masturbat damunt d’ella, fugint del lloc ràpidament. La víctima, que estava passejant per la partida Manzanera de la localitat de la Marina Alta, ha denunciat els fets.

 

Gràcies a la descripció física i de la roba, la Guàrdia Civil ha pogut detindre al –presumpte– autor, un home de 35 anys, de nacionalitat espanyola, que té antecedents penals per delictes semblants. De fet, segons pareix, va complir una condemna de presó fa un any per això.

 

Segons la descripció dels fets, la dona estava passejant per la partida de Calp i, de repent, es va trobar amb un home que se li va tirar damunt amb violència, sense dir-li res, amb la intenció de palpar-li les parts íntimes. L’impacte va ser tan brusc, que la dona va caure en terra, lesionant-se els genolls. Va ser en eixa posició que l’home va aprofitar per a masturbar-se damunt de la víctima per a, acte seguit, fugir corrents.

 

Gràcies a les dades aportades per la víctima, el presumpte agressor ha sigut ràpidament localitzat en sa casa i, després d’haver sigut reconegut clarament, ha tornat a la presó, segons ha decretat el jutge. El seu reingrés és a causa de la reincidència. En esta ocasió, l’home està acusat d’un delicte d’agressió sexual i d’un altre de lesions.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.