Detenen un desconegut per agressió sexual a plena llum del dia en Calp

L’aressió s’ha succeït en Calp, en la Marina Alta | Cedida

 

Este dilluns, a les 10.30, una dona de mitjana edat ha patit una abús en Calp (Alacant), quan un desconegut ha eixit del no-res, se li ha tirat damunt –fent-la caure en terra– i s’ha masturbat damunt d’ella, fugint del lloc ràpidament. La víctima, que estava passejant per la partida Manzanera de la localitat de la Marina Alta, ha denunciat els fets.

 

Gràcies a la descripció física i de la roba, la Guàrdia Civil ha pogut detindre al –presumpte– autor, un home de 35 anys, de nacionalitat espanyola, que té antecedents penals per delictes semblants. De fet, segons pareix, va complir una condemna de presó fa un any per això.

 

Segons la descripció dels fets, la dona estava passejant per la partida de Calp i, de repent, es va trobar amb un home que se li va tirar damunt amb violència, sense dir-li res, amb la intenció de palpar-li les parts íntimes. L’impacte va ser tan brusc, que la dona va caure en terra, lesionant-se els genolls. Va ser en eixa posició que l’home va aprofitar per a masturbar-se damunt de la víctima per a, acte seguit, fugir corrents.

 

Gràcies a les dades aportades per la víctima, el presumpte agressor ha sigut ràpidament localitzat en sa casa i, després d’haver sigut reconegut clarament, ha tornat a la presó, segons ha decretat el jutge. El seu reingrés és a causa de la reincidència. En esta ocasió, l’home està acusat d’un delicte d’agressió sexual i d’un altre de lesions.

Últimes notícies

València destinarà 58 milions al vell llit del Túria en els pròxims cinc anys

L'Ajuntament de València invertirà 58 milions d'euros en el vell llit del riu Túria en cinc anys, combinant obres de millora amb una gestió i manteniment integral del gran jardí urbà.

La Generalitat afronta la fase final de Salvem els Fotos per a rescatar 800.000 imatges danyades per la dana

La Generalitat reforça la fase final de Salvem els Fotos, projecte de la Universitat de València que busca recuperar 800.000 fotografies i 6.552 objectes danyats per la dana mitjançant un protocol pioner.

Quatre persones investigades per robar 25.000 euros a una dona fent-se passar pel seu banc

La Guàrdia Civil investiga a quatre persones de la província de Cadis per una estafa telemàtica a una dona de València a la qual li van sostraure més de 25.000 euros després de fer-se passar per personal de seguretat del seu banc.

Ricardo Llorca critica l’endarreriment del minimalisme a Espanya i presenta el seu Ofici de Caminantes

El compositor Ricardo Llorca presentarà a Madrid la gravació del seu oratori Ofici de Caminantes, inspirat en el camí de Sant Jaume, i lamenta el menyspreu al minimalisme a Espanya, que considera estancat des de fa dècades.

Desmantellat un punt de venda de droga enfront d’un col·legi a Torrent amb un detingut

La Policia Nacional ha desmantellat a Torrent un punt de venda de marihuana i haixix situat enfront d'un centre escolar i ha detingut a l'habitant del domicili com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública.

José Mourinho registra ‘The Special One’ com a marca per al seu negoci de vi

'The Special One', el sobrenom que acompanya a José Mourinho des dels seus anys en el Chelsea, es convertix també en la marca registrada amb la qual el tècnic portugués impulsa el seu projecte vinícola a la UE.

Un jutjat de Madrid fixa per a novembre el juí per la possible paternitat de Juan Carlos Calderón

Un jutjat de Majadahonda celebrarà el 4 de novembre el juí en el qual un professor de música valencià reclama que es reconega que és fill del compositor Juan Carlos Calderón, després d'onze anys de recopilació de proves.

Cap de setmana quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats i fins a 30 graus

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb temps estable, cels buidats i temperatures que s'acosten als 30 graus en diversos punts del litoral i de l'interior.