Detenen un desconegut per agressió sexual a plena llum del dia en Calp

L’aressió s’ha succeït en Calp, en la Marina Alta | Cedida

 

Este dilluns, a les 10.30, una dona de mitjana edat ha patit una abús en Calp (Alacant), quan un desconegut ha eixit del no-res, se li ha tirat damunt –fent-la caure en terra– i s’ha masturbat damunt d’ella, fugint del lloc ràpidament. La víctima, que estava passejant per la partida Manzanera de la localitat de la Marina Alta, ha denunciat els fets.

 

Gràcies a la descripció física i de la roba, la Guàrdia Civil ha pogut detindre al –presumpte– autor, un home de 35 anys, de nacionalitat espanyola, que té antecedents penals per delictes semblants. De fet, segons pareix, va complir una condemna de presó fa un any per això.

 

Segons la descripció dels fets, la dona estava passejant per la partida de Calp i, de repent, es va trobar amb un home que se li va tirar damunt amb violència, sense dir-li res, amb la intenció de palpar-li les parts íntimes. L’impacte va ser tan brusc, que la dona va caure en terra, lesionant-se els genolls. Va ser en eixa posició que l’home va aprofitar per a masturbar-se damunt de la víctima per a, acte seguit, fugir corrents.

 

Gràcies a les dades aportades per la víctima, el presumpte agressor ha sigut ràpidament localitzat en sa casa i, després d’haver sigut reconegut clarament, ha tornat a la presó, segons ha decretat el jutge. El seu reingrés és a causa de la reincidència. En esta ocasió, l’home està acusat d’un delicte d’agressió sexual i d’un altre de lesions.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.

PSPV i Compromís demanen una comissió per a investigar els bons comercie a Alacant

PSPV i Compromís demanaran un ple extraordinari i una comissió d'investigació per la gestió dels bons comercie a Alacant, després de la detenció de Carlos Baño. La investigació busca aclarir si va haver-hi frau en els fons de 2022 i 2023 en una vintena de municipis.