Detenen un desconegut per agressió sexual a plena llum del dia en Calp

Ejemplo de shortcode con estilo
L’aressió s’ha succeït en Calp, en la Marina Alta | Cedida   Este dilluns, a les 10.30, una dona de mitjana edat ha patit una abús en Calp (Alacant), quan un desconegut ha eixit del no-res, se li ha tirat damunt –fent-la caure en terra– i s’ha masturbat damunt d’ella, fugint del lloc ràpidament. La […]

L’aressió s’ha succeït en Calp, en la Marina Alta | Cedida

 

Este dilluns, a les 10.30, una dona de mitjana edat ha patit una abús en Calp (Alacant), quan un desconegut ha eixit del no-res, se li ha tirat damunt –fent-la caure en terra– i s’ha masturbat damunt d’ella, fugint del lloc ràpidament. La víctima, que estava passejant per la partida Manzanera de la localitat de la Marina Alta, ha denunciat els fets.

 

Gràcies a la descripció física i de la roba, la Guàrdia Civil ha pogut detindre al –presumpte– autor, un home de 35 anys, de nacionalitat espanyola, que té antecedents penals per delictes semblants. De fet, segons pareix, va complir una condemna de presó fa un any per això.

 

Segons la descripció dels fets, la dona estava passejant per la partida de Calp i, de repent, es va trobar amb un home que se li va tirar damunt amb violència, sense dir-li res, amb la intenció de palpar-li les parts íntimes. L’impacte va ser tan brusc, que la dona va caure en terra, lesionant-se els genolls. Va ser en eixa posició que l’home va aprofitar per a masturbar-se damunt de la víctima per a, acte seguit, fugir corrents.

 

Gràcies a les dades aportades per la víctima, el presumpte agressor ha sigut ràpidament localitzat en sa casa i, després d’haver sigut reconegut clarament, ha tornat a la presó, segons ha decretat el jutge. El seu reingrés és a causa de la reincidència. En esta ocasió, l’home està acusat d’un delicte d’agressió sexual i d’un altre de lesions.

Últimes notícies

València homenatja les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda

València ha guardat un minut de silenci per les víctimes del xoc entre dos trens d’alta velocitat a Urda. L’acte ha comptat amb representants municipals i autonòmics.

Paiporta ajorna l’acte per les víctimes de la dana després de l’accident ferroviari

L’Associació de Víctimes DANA 29 de Octubre trasllada al 5 de novembre l’homenatge previst a Paiporta. Les altres marxes es mantenen.

Boluda Shipping adquirirà Samskip i potenciarà el transport marítim al nord d’Europa

Boluda Shipping ha firmat un acord amb Samskip per a adquirir la totalitat de la companyia, inclosos tots els seus actius i operacions, amb l’objectiu d’oferir als clients més connexions, més capacitat i servicis més eficients i fiables. Està previst que l’operació es tanque l’1 de gener de 2027, subjecta a l’aprovació de les autoritats competents i al compliment de les condicions acordades.

Ferit greu un home apunyalat per l’esquena al nord d’Alacant

Un home de 47 anys ha sigut ingressat greu a l’Hospital de San Juan després de rebre una punyalada per l’esquena al nord d’Alacant.

Detenen a València un menor per incitar a disturbis i saquejos dissabte que ve

La Policia Nacional ha detingut a València un menor de 17 anys per incitar en les xarxes socials a causar disturbis i saquejos durant la celebració de Halloween dissabte que ve.

L’exdirectora de l’Institut de les Dones nega irregularitats en contractes dels Punts Violeta

Isabel García i Elisabeth García han negat davant un jutjat de Mislata haver comés irregularitats en contractes municipals per a gestionar Punts Violeta.

Baixa la incidència de les infeccions respiratòries per grip i covid a la Comunitat

La incidència de les infeccions respiratòries agudes per grip ha baixat a 6,7 casos per cada 100.000 habitants, davant dels 22 de la setmana anterior. També ha descendit la incidència de la covid-19, mentre que la incidència conjunta de les infeccions respiratòries i els ingressos hospitalaris greus han augmentat.

L’aniversari de la dana pot reactivar el dolor emocional de les persones afectades

El COPCV alerta que el segon aniversari de la dana pot reactivar emocions i records traumàtics. Demana escoltar i acompanyar les persones afectades.