16 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Un treballador ferit en caure des d’una teulada en Benidoleig

 

Este matí de divendres, cap a les 09.45 hores, s’ha produït un accident laboral en el carrer de la Teulera de la localitat de Benidoleig, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), en el que un home de 38 anys ha acabat ferit en caure des d’una teulada mentres feia una reparació del cablejat elèctric.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i un metge d’Atenció Primària. Una volta allí, els equips mèdics han assistit al treballador, qui presentava un traumatisme abdominal.

 

Una volta estabilitzat, l’home ha sigut traslladat fins a l’hospital Marina Alta de la localitat de Dénia, en la mateixa comarca. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Últimes notícies

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.

La Generalitat defén que lidera amb serietat el Pla Endavant i reclama corresponsabilitat al Govern

La Generalitat ha defés avanços en la reconstrucció després de la dana amb 176 de 343 actuacions en marxa o completades i un ritme d'execució duplicat. Ha reclamat coordinar-se amb el Govern i reactivar de manera urgent la comissió mixta.

La jutgessa de la DANA demana identificar als bombers que van vigilar el Pedrís i el Magre

La instructora de Catarroja ha demanat a la SGISE les dades dels bombers forestals que van vigilar el barranc de Poio i el riu Magre durant la DANA de 2024. També ha requerit la documentació del consell d'administració d'eixe dia i ha rebutjat una petició d'Emilio Argüeso sobre una guia d'autoprotecció.

Chus Bueno, nou director general de l’Eurolliga

Chus Bueno ha sigut nomenat director general de l'Eurolliga en substitució de Paulius Motiejunas. Assumirà l''estratègia global' amb focus en negoci, joc i afició.

Un 1.500 d’altura i Llopis apunta al rècord espanyol acaparen el focus a València

El GP Internacional València reunix este dissabte un 1.500 amb grans noms, a Llopis buscant el rècord de 60 tanques i un 800 femení amb molt de nivell.