Un treballador ferit greu en caure damunt seu la cabina d’un camió en l’Olleria

 

Esta vesprada de dimecres, cap a les 19.00 hores, s’ha produït un accident laboral en el polígon industrial de la localitat de l’Olleria, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), en el que un home ha acabat ferit greument en caure damunt seu la cabina d’un camió.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), i el seu equip mèdic ha assistit al treballador, qui presentava ferides greus.

 

Una volta estabilitzat, l’home ha sigut traslladat fins a l’hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva, en la Costera (València). A hores d’ara es desconeix l’estat actual del treballador.

Últimes notícies

Cap de setmana quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats i fins a 30 graus

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb temps estable, cels buidats i temperatures que s'acosten als 30 graus en diversos punts del litoral i de l'interior.

El conseller de Sanitat porta al Suprem la seua querella contra Diana Morant per calúmnies

El conseller de Sanitat, Marciano Gómez, ha formalitzat davant el Tribunal Suprem una querella contra la ministra Diana Morant per acusacions de corrupció vinculades a la privatització sanitària i a la seua relació amb Ribera Salut.

Rescatada una pastera amb 19 migrants magrebins enfront de la costa d’Alacant

Una pastera amb 19 migrants magrebins va ser interceptada de matinada a unes 44 milles de la costa d'Alacant i els seus ocupants van ser traslladats al port de la ciutat.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.