12.6 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

Vols treballar en cooperació per al desenvolupament? Ací tens tota la informació

 

MAEC-AECID convoca les beques per a joves que vulguen treballar en cooperació al desenvolupament durant 2021-2022.

L’Agència Espanyola de Cooperació Internacional per al Desenvolupament aprova la convocatòria del Programa de Beques MAEC-AECID.

L’objectiu és la capacitació de joves espanyols en les Oficines Tècniques de Cooperació de l’AECID durant el curs acadèmic 2021-2022.

La finalitat d’este programa de beques és l’adquisició de formació teoricopràctica relativa a la gestió en cooperació al desenvolupament que realitza l’AECID (Agència Espanyola de Cooperació Internacional per al Desenvolupament).

Per tant, l’objecte de les beques MAEC-AECID és la concessió d’ajudes per a la formació de joves espanyols en la gestió de la cooperació al desenvolupament.

Les persones interessades hauran d’assistir al curs organitzat per l’Institut Universitari de Desenvolupament i Cooperació, que se celebrarà a Madrid, a l’inici de la beca.

Concretament, en la segona quinzena del mes d’octubre de 2021, i que s’impartirà de manera presencial.
Així mateix, la duració de les beques serà de deu mesos a partir del 16 d’octubre de 2021.

Una vegada finalitzat el curs, l’Institut i l’AECID emetran un certificat conjunt. Esta acreditació serà indispensable per a gaudir de la beca i incorporar-se al destí.

La metodologia d’aprenentatge de les beques MAEC-AECID es basarà en la realització d’activitats de les oficines tècniques de cooperació, així com en la realització d’un estudi a partir de la seua experiència. Sempre sota la supervisió del tutor assignat.

 

Requisits d’accés a les beques MAEC-AECID

 

Titulats de grau en Humanitats, Dret, Relacions Internacionals, Ciències Polítiques o Economia.

Titulats en un màster en cooperació per al desenvolupament, o en un màster en relacions internacionals.

La present convocatòria es realitzarà amb càrrec a les aplicacions pressupostàries dels exercicis 2021 i 2022 per al programa de Cooperació al Desenvolupament per import de 972.980 euros.

Al seu torn, es distribueix en 322.870 euros per a 2021 i 650.110 euros per a 2022.

Del 8 al 22 de juny de 2021 es podrà presentar la sol·licitud a les beques MAEC-AECID. El termini finalitzarà a la 13:00 h del registre telemàtic de l’AECID.

En este enllaç pots consultar més detalls sobre les beques MAEC-AECID en les bases.

 

 

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.