Vols treballar en cooperació per al desenvolupament? Ací tens tota la informació

 

MAEC-AECID convoca les beques per a joves que vulguen treballar en cooperació al desenvolupament durant 2021-2022.

L’Agència Espanyola de Cooperació Internacional per al Desenvolupament aprova la convocatòria del Programa de Beques MAEC-AECID.

L’objectiu és la capacitació de joves espanyols en les Oficines Tècniques de Cooperació de l’AECID durant el curs acadèmic 2021-2022.

La finalitat d’este programa de beques és l’adquisició de formació teoricopràctica relativa a la gestió en cooperació al desenvolupament que realitza l’AECID (Agència Espanyola de Cooperació Internacional per al Desenvolupament).

Per tant, l’objecte de les beques MAEC-AECID és la concessió d’ajudes per a la formació de joves espanyols en la gestió de la cooperació al desenvolupament.

Les persones interessades hauran d’assistir al curs organitzat per l’Institut Universitari de Desenvolupament i Cooperació, que se celebrarà a Madrid, a l’inici de la beca.

Concretament, en la segona quinzena del mes d’octubre de 2021, i que s’impartirà de manera presencial.
Així mateix, la duració de les beques serà de deu mesos a partir del 16 d’octubre de 2021.

Una vegada finalitzat el curs, l’Institut i l’AECID emetran un certificat conjunt. Esta acreditació serà indispensable per a gaudir de la beca i incorporar-se al destí.

La metodologia d’aprenentatge de les beques MAEC-AECID es basarà en la realització d’activitats de les oficines tècniques de cooperació, així com en la realització d’un estudi a partir de la seua experiència. Sempre sota la supervisió del tutor assignat.

 

Requisits d’accés a les beques MAEC-AECID

 

Titulats de grau en Humanitats, Dret, Relacions Internacionals, Ciències Polítiques o Economia.

Titulats en un màster en cooperació per al desenvolupament, o en un màster en relacions internacionals.

La present convocatòria es realitzarà amb càrrec a les aplicacions pressupostàries dels exercicis 2021 i 2022 per al programa de Cooperació al Desenvolupament per import de 972.980 euros.

Al seu torn, es distribueix en 322.870 euros per a 2021 i 650.110 euros per a 2022.

Del 8 al 22 de juny de 2021 es podrà presentar la sol·licitud a les beques MAEC-AECID. El termini finalitzarà a la 13:00 h del registre telemàtic de l’AECID.

En este enllaç pots consultar més detalls sobre les beques MAEC-AECID en les bases.

 

 

Últimes notícies

Neal Sako celebra una classificació històrica del València Basket per a la Final Four de l’Eurolliga

Neal Sako destaca el treball de tota la temporada i reconeix que, encara que la Final Four no era l'objectiu inicial, cada victòria va anar alimentant l'ambició del València Basket.

El Roig Arena es rendix al València Basket després d’aconseguir la seua primera Final Four de l’Eurolliga

El València Basket certifica la seua primera classificació per a una Final Four de l'Eurolliga davant el Panathinaikos, amb un Roig Arena ple i bolcat en la celebració.

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.