Vols treballar en cooperació per al desenvolupament? Ací tens tota la informació

 

MAEC-AECID convoca les beques per a joves que vulguen treballar en cooperació al desenvolupament durant 2021-2022.

L’Agència Espanyola de Cooperació Internacional per al Desenvolupament aprova la convocatòria del Programa de Beques MAEC-AECID.

L’objectiu és la capacitació de joves espanyols en les Oficines Tècniques de Cooperació de l’AECID durant el curs acadèmic 2021-2022.

La finalitat d’este programa de beques és l’adquisició de formació teoricopràctica relativa a la gestió en cooperació al desenvolupament que realitza l’AECID (Agència Espanyola de Cooperació Internacional per al Desenvolupament).

Per tant, l’objecte de les beques MAEC-AECID és la concessió d’ajudes per a la formació de joves espanyols en la gestió de la cooperació al desenvolupament.

Les persones interessades hauran d’assistir al curs organitzat per l’Institut Universitari de Desenvolupament i Cooperació, que se celebrarà a Madrid, a l’inici de la beca.

Concretament, en la segona quinzena del mes d’octubre de 2021, i que s’impartirà de manera presencial.
Així mateix, la duració de les beques serà de deu mesos a partir del 16 d’octubre de 2021.

Una vegada finalitzat el curs, l’Institut i l’AECID emetran un certificat conjunt. Esta acreditació serà indispensable per a gaudir de la beca i incorporar-se al destí.

La metodologia d’aprenentatge de les beques MAEC-AECID es basarà en la realització d’activitats de les oficines tècniques de cooperació, així com en la realització d’un estudi a partir de la seua experiència. Sempre sota la supervisió del tutor assignat.

 

Requisits d’accés a les beques MAEC-AECID

 

Titulats de grau en Humanitats, Dret, Relacions Internacionals, Ciències Polítiques o Economia.

Titulats en un màster en cooperació per al desenvolupament, o en un màster en relacions internacionals.

La present convocatòria es realitzarà amb càrrec a les aplicacions pressupostàries dels exercicis 2021 i 2022 per al programa de Cooperació al Desenvolupament per import de 972.980 euros.

Al seu torn, es distribueix en 322.870 euros per a 2021 i 650.110 euros per a 2022.

Del 8 al 22 de juny de 2021 es podrà presentar la sol·licitud a les beques MAEC-AECID. El termini finalitzarà a la 13:00 h del registre telemàtic de l’AECID.

En este enllaç pots consultar més detalls sobre les beques MAEC-AECID en les bases.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.