Vols treballar en cooperació per al desenvolupament? Ací tens tota la informació

 

MAEC-AECID convoca les beques per a joves que vulguen treballar en cooperació al desenvolupament durant 2021-2022.

L’Agència Espanyola de Cooperació Internacional per al Desenvolupament aprova la convocatòria del Programa de Beques MAEC-AECID.

L’objectiu és la capacitació de joves espanyols en les Oficines Tècniques de Cooperació de l’AECID durant el curs acadèmic 2021-2022.

La finalitat d’este programa de beques és l’adquisició de formació teoricopràctica relativa a la gestió en cooperació al desenvolupament que realitza l’AECID (Agència Espanyola de Cooperació Internacional per al Desenvolupament).

Per tant, l’objecte de les beques MAEC-AECID és la concessió d’ajudes per a la formació de joves espanyols en la gestió de la cooperació al desenvolupament.

Les persones interessades hauran d’assistir al curs organitzat per l’Institut Universitari de Desenvolupament i Cooperació, que se celebrarà a Madrid, a l’inici de la beca.

Concretament, en la segona quinzena del mes d’octubre de 2021, i que s’impartirà de manera presencial.
Així mateix, la duració de les beques serà de deu mesos a partir del 16 d’octubre de 2021.

Una vegada finalitzat el curs, l’Institut i l’AECID emetran un certificat conjunt. Esta acreditació serà indispensable per a gaudir de la beca i incorporar-se al destí.

La metodologia d’aprenentatge de les beques MAEC-AECID es basarà en la realització d’activitats de les oficines tècniques de cooperació, així com en la realització d’un estudi a partir de la seua experiència. Sempre sota la supervisió del tutor assignat.

 

Requisits d’accés a les beques MAEC-AECID

 

Titulats de grau en Humanitats, Dret, Relacions Internacionals, Ciències Polítiques o Economia.

Titulats en un màster en cooperació per al desenvolupament, o en un màster en relacions internacionals.

La present convocatòria es realitzarà amb càrrec a les aplicacions pressupostàries dels exercicis 2021 i 2022 per al programa de Cooperació al Desenvolupament per import de 972.980 euros.

Al seu torn, es distribueix en 322.870 euros per a 2021 i 650.110 euros per a 2022.

Del 8 al 22 de juny de 2021 es podrà presentar la sol·licitud a les beques MAEC-AECID. El termini finalitzarà a la 13:00 h del registre telemàtic de l’AECID.

En este enllaç pots consultar més detalls sobre les beques MAEC-AECID en les bases.

 

 

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.