Vols treballar en cooperació per al desenvolupament? Ací tens tota la informació

 

MAEC-AECID convoca les beques per a joves que vulguen treballar en cooperació al desenvolupament durant 2021-2022.

L’Agència Espanyola de Cooperació Internacional per al Desenvolupament aprova la convocatòria del Programa de Beques MAEC-AECID.

L’objectiu és la capacitació de joves espanyols en les Oficines Tècniques de Cooperació de l’AECID durant el curs acadèmic 2021-2022.

La finalitat d’este programa de beques és l’adquisició de formació teoricopràctica relativa a la gestió en cooperació al desenvolupament que realitza l’AECID (Agència Espanyola de Cooperació Internacional per al Desenvolupament).

Per tant, l’objecte de les beques MAEC-AECID és la concessió d’ajudes per a la formació de joves espanyols en la gestió de la cooperació al desenvolupament.

Les persones interessades hauran d’assistir al curs organitzat per l’Institut Universitari de Desenvolupament i Cooperació, que se celebrarà a Madrid, a l’inici de la beca.

Concretament, en la segona quinzena del mes d’octubre de 2021, i que s’impartirà de manera presencial.
Així mateix, la duració de les beques serà de deu mesos a partir del 16 d’octubre de 2021.

Una vegada finalitzat el curs, l’Institut i l’AECID emetran un certificat conjunt. Esta acreditació serà indispensable per a gaudir de la beca i incorporar-se al destí.

La metodologia d’aprenentatge de les beques MAEC-AECID es basarà en la realització d’activitats de les oficines tècniques de cooperació, així com en la realització d’un estudi a partir de la seua experiència. Sempre sota la supervisió del tutor assignat.

 

Requisits d’accés a les beques MAEC-AECID

 

Titulats de grau en Humanitats, Dret, Relacions Internacionals, Ciències Polítiques o Economia.

Titulats en un màster en cooperació per al desenvolupament, o en un màster en relacions internacionals.

La present convocatòria es realitzarà amb càrrec a les aplicacions pressupostàries dels exercicis 2021 i 2022 per al programa de Cooperació al Desenvolupament per import de 972.980 euros.

Al seu torn, es distribueix en 322.870 euros per a 2021 i 650.110 euros per a 2022.

Del 8 al 22 de juny de 2021 es podrà presentar la sol·licitud a les beques MAEC-AECID. El termini finalitzarà a la 13:00 h del registre telemàtic de l’AECID.

En este enllaç pots consultar més detalls sobre les beques MAEC-AECID en les bases.

 

 

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.