Detenen a un home per trencar-li la mandíbula a la seua nóvia en Novelda

Hospital d'Elda

La víctima ha sigut atesa en l’Hospital d’Elda | Viquipèdia

 

Este dissabte passat, cap a les 23.30 hores, s’ha detingut un home, veí de Novelda, per haver agredit –presumptament– a la seua parella i haver-li provocat un trencament en la mandíbula. Segons pareix, la Guàrdia Civil va avisar que hi havia un home «molt agressiu» en busca i captura. A causa d’això, van actuar els agents locals de la capital del Vinalopó Mitjà.

 

La Policia Local de Novelda va establir un dispositiu de busca i captura, arran de l’avís de la Guàrdia Civil, i va localitzar a l’agressor en un establiment de la ciutat. L’home, acusat d’un delicte de violència de gènere, va ser detingut i posat a disposició judicial.

 

La víctima, la seua nóvia, va haver de ser ingressada en l’Hospital General d’Elda per un possible trencament de mandíbula com a conseqüència d’una «punyada molt forta» que va rebre del suposat agressor.

Últimes notícies

Les noves beques i la matrícula gratis marquen l’estratègia del Consell per a la universitat valenciana

El Consell aposta per una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove tot primer per a reforçar el sistema universitari valencià, tal com ha explicat Juanfran Pérez Llorca en la presa de possessió del nou rector de l’UJI, Jesús Lancis.

Beques més fortes i matrícula gratis si s’aprova tot: així vol el Consell reforçar la universitat valenciana

El Consell ha detallat a Castelló la seua estratègia per a reforçar el sistema universitari valencià, amb una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove totes les assignatures del primer curs.

OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol

El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.

València cedeix el relleu dels Gay Games a Perth, seu de l’edició de 2030

València, amfitriona dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha fet el traspàs simbòlic de seu a Perth, ciutat australiana que acollirà l’edició de 2030, amb un balanç positiu en economia i imatge de ciutat oberta i inclusiva.

València cede el testimoni dels Gay Games a Perth, seu en 2030

València, seu dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha realitzat el traspàs simbòlic del testimoni a Perth, que acollirà la tretzena edició en 2030, destacant l’impacte econòmic i el llegat en imatge de ciutat diversa i inclusiva.

La Malva-rosa reunirà quasi 700 jugadors en la quarta prova del Beach Volley Tour

La platja de la Malva-rosa acollirà este cap de setmana la quarta prova del Beach Volley Tour Comunitat Valenciana, amb quasi 700 jugadors entre categories cadet, infantil i professional.

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca la bona faena de Juanfran Pérez Llorca i demana donar-li suport, però subratlla que la candidatura autonòmica la decidirà la direcció del PP.

La Generalitat concedeix 7,95 milions a 417 ajuntaments per a previndre incendis forestals

Les ajudes permetran finançar tallafocs, pistes forestals, punts d’aigua, podes, desbrossaments i actuacions de gestió forestal durant 2026