Detenen a un home per trencar-li la mandíbula a la seua nóvia en Novelda

Hospital d'Elda

La víctima ha sigut atesa en l’Hospital d’Elda | Viquipèdia

 

Este dissabte passat, cap a les 23.30 hores, s’ha detingut un home, veí de Novelda, per haver agredit –presumptament– a la seua parella i haver-li provocat un trencament en la mandíbula. Segons pareix, la Guàrdia Civil va avisar que hi havia un home «molt agressiu» en busca i captura. A causa d’això, van actuar els agents locals de la capital del Vinalopó Mitjà.

 

La Policia Local de Novelda va establir un dispositiu de busca i captura, arran de l’avís de la Guàrdia Civil, i va localitzar a l’agressor en un establiment de la ciutat. L’home, acusat d’un delicte de violència de gènere, va ser detingut i posat a disposició judicial.

 

La víctima, la seua nóvia, va haver de ser ingressada en l’Hospital General d’Elda per un possible trencament de mandíbula com a conseqüència d’una «punyada molt forta» que va rebre del suposat agressor.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.