30 adolescents intenten pegar-li una pallissa a un altre en el centre d’Alzira

 

Este divendres al migdia, cap a les 14.30 hores, s’ha produït un intent d’agressió en Alzira, en la comarca de la Ribera (València). Segons pareix, un grup de vora 30 adolescents, entre xics i xiques, han acaçat a un altre per a pegar-li en ple carrer de la capital riberenca.

 

Tal com ha avançat ‘Levante-EMV’, pareix ser que els implicats tenen entre 14 i 15 anys i havien estat acaçant-lo des de l’Institut d’Educació Secundària Rei en Jaume, al costat del Parc de l’Alquenència. La víctima passava per l’institut i, allí, uns xics se li havien encarat perquè, suposadament, havia fet unes gravacions amb el mòbil. Després d’això, van començar a insultar-se i, poc després, ha començat la persecució.

 

Quan la víctima ha arribat a la gasolinera que està entre el carrer de Pérez Galdós i el carrer de la Unió, ha sigut ajudat pels treballadors del local ha alliberar-se d’un xic que l’agarrava del braç i que portava a vora 30 adolescents darrere, com incitant a l’agressió. Segons un dels adults que han ajudat al menor, «si no arribem a parar-ho, li peguen una pallissa».

 

La suposada víctima es va quedar en la gasolinera mentres es va avisar a la policia. Una volta han acudit els agents al lloc dels fets, el grup ha sigut dissolt i han tranquil·litzat i acompanyat a casa a l’adolescent. Segons els testimonis, tot apunta a un cas de bullying o assetjament escolar. Per això, des de la policia s’ha informat que investigaran els fets i que abordaran la situació per a acabar amb l’acossament.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.