30 adolescents intenten pegar-li una pallissa a un altre en el centre d’Alzira

 

Este divendres al migdia, cap a les 14.30 hores, s’ha produït un intent d’agressió en Alzira, en la comarca de la Ribera (València). Segons pareix, un grup de vora 30 adolescents, entre xics i xiques, han acaçat a un altre per a pegar-li en ple carrer de la capital riberenca.

 

Tal com ha avançat ‘Levante-EMV’, pareix ser que els implicats tenen entre 14 i 15 anys i havien estat acaçant-lo des de l’Institut d’Educació Secundària Rei en Jaume, al costat del Parc de l’Alquenència. La víctima passava per l’institut i, allí, uns xics se li havien encarat perquè, suposadament, havia fet unes gravacions amb el mòbil. Després d’això, van començar a insultar-se i, poc després, ha començat la persecució.

 

Quan la víctima ha arribat a la gasolinera que està entre el carrer de Pérez Galdós i el carrer de la Unió, ha sigut ajudat pels treballadors del local ha alliberar-se d’un xic que l’agarrava del braç i que portava a vora 30 adolescents darrere, com incitant a l’agressió. Segons un dels adults que han ajudat al menor, «si no arribem a parar-ho, li peguen una pallissa».

 

La suposada víctima es va quedar en la gasolinera mentres es va avisar a la policia. Una volta han acudit els agents al lloc dels fets, el grup ha sigut dissolt i han tranquil·litzat i acompanyat a casa a l’adolescent. Segons els testimonis, tot apunta a un cas de bullying o assetjament escolar. Per això, des de la policia s’ha informat que investigaran els fets i que abordaran la situació per a acabar amb l’acossament.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.