30 adolescents intenten pegar-li una pallissa a un altre en el centre d’Alzira

 

Este divendres al migdia, cap a les 14.30 hores, s’ha produït un intent d’agressió en Alzira, en la comarca de la Ribera (València). Segons pareix, un grup de vora 30 adolescents, entre xics i xiques, han acaçat a un altre per a pegar-li en ple carrer de la capital riberenca.

 

Tal com ha avançat ‘Levante-EMV’, pareix ser que els implicats tenen entre 14 i 15 anys i havien estat acaçant-lo des de l’Institut d’Educació Secundària Rei en Jaume, al costat del Parc de l’Alquenència. La víctima passava per l’institut i, allí, uns xics se li havien encarat perquè, suposadament, havia fet unes gravacions amb el mòbil. Després d’això, van començar a insultar-se i, poc després, ha començat la persecució.

 

Quan la víctima ha arribat a la gasolinera que està entre el carrer de Pérez Galdós i el carrer de la Unió, ha sigut ajudat pels treballadors del local ha alliberar-se d’un xic que l’agarrava del braç i que portava a vora 30 adolescents darrere, com incitant a l’agressió. Segons un dels adults que han ajudat al menor, «si no arribem a parar-ho, li peguen una pallissa».

 

La suposada víctima es va quedar en la gasolinera mentres es va avisar a la policia. Una volta han acudit els agents al lloc dels fets, el grup ha sigut dissolt i han tranquil·litzat i acompanyat a casa a l’adolescent. Segons els testimonis, tot apunta a un cas de bullying o assetjament escolar. Per això, des de la policia s’ha informat que investigaran els fets i que abordaran la situació per a acabar amb l’acossament.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.