30 adolescents intenten pegar-li una pallissa a un altre en el centre d’Alzira

 

Este divendres al migdia, cap a les 14.30 hores, s’ha produït un intent d’agressió en Alzira, en la comarca de la Ribera (València). Segons pareix, un grup de vora 30 adolescents, entre xics i xiques, han acaçat a un altre per a pegar-li en ple carrer de la capital riberenca.

 

Tal com ha avançat ‘Levante-EMV’, pareix ser que els implicats tenen entre 14 i 15 anys i havien estat acaçant-lo des de l’Institut d’Educació Secundària Rei en Jaume, al costat del Parc de l’Alquenència. La víctima passava per l’institut i, allí, uns xics se li havien encarat perquè, suposadament, havia fet unes gravacions amb el mòbil. Després d’això, van començar a insultar-se i, poc després, ha començat la persecució.

 

Quan la víctima ha arribat a la gasolinera que està entre el carrer de Pérez Galdós i el carrer de la Unió, ha sigut ajudat pels treballadors del local ha alliberar-se d’un xic que l’agarrava del braç i que portava a vora 30 adolescents darrere, com incitant a l’agressió. Segons un dels adults que han ajudat al menor, «si no arribem a parar-ho, li peguen una pallissa».

 

La suposada víctima es va quedar en la gasolinera mentres es va avisar a la policia. Una volta han acudit els agents al lloc dels fets, el grup ha sigut dissolt i han tranquil·litzat i acompanyat a casa a l’adolescent. Segons els testimonis, tot apunta a un cas de bullying o assetjament escolar. Per això, des de la policia s’ha informat que investigaran els fets i que abordaran la situació per a acabar amb l’acossament.

Últimes notícies

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.