9.5 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

30 adolescents intenten pegar-li una pallissa a un altre en el centre d’Alzira

 

Este divendres al migdia, cap a les 14.30 hores, s’ha produït un intent d’agressió en Alzira, en la comarca de la Ribera (València). Segons pareix, un grup de vora 30 adolescents, entre xics i xiques, han acaçat a un altre per a pegar-li en ple carrer de la capital riberenca.

 

Tal com ha avançat ‘Levante-EMV’, pareix ser que els implicats tenen entre 14 i 15 anys i havien estat acaçant-lo des de l’Institut d’Educació Secundària Rei en Jaume, al costat del Parc de l’Alquenència. La víctima passava per l’institut i, allí, uns xics se li havien encarat perquè, suposadament, havia fet unes gravacions amb el mòbil. Després d’això, van començar a insultar-se i, poc després, ha començat la persecució.

 

Quan la víctima ha arribat a la gasolinera que està entre el carrer de Pérez Galdós i el carrer de la Unió, ha sigut ajudat pels treballadors del local ha alliberar-se d’un xic que l’agarrava del braç i que portava a vora 30 adolescents darrere, com incitant a l’agressió. Segons un dels adults que han ajudat al menor, «si no arribem a parar-ho, li peguen una pallissa».

 

La suposada víctima es va quedar en la gasolinera mentres es va avisar a la policia. Una volta han acudit els agents al lloc dels fets, el grup ha sigut dissolt i han tranquil·litzat i acompanyat a casa a l’adolescent. Segons els testimonis, tot apunta a un cas de bullying o assetjament escolar. Per això, des de la policia s’ha informat que investigaran els fets i que abordaran la situació per a acabar amb l’acossament.

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.