Anuncios

Tres detinguts, un d’ells menor, per agredir a agents en una oficina de DNI en Torrevieja

 

Tres membres d’una mateixa família, un d’ells menor d’edat, han sigut detinguts este dimarts acusats d’haver agredit a tres agents de la Policia Nacional de l’oficina de documentació de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), després de negar-se presumptament a complir les mesures sanitàries enfront del Covid-19.

 

Segons han informat fonts policials, els agents han hagut de ser atesos en un centre mèdic per les lesions que presentaven, a l’espera de valoració.

Anuncios

 

Els fets s’han produït aquest migdia, quan una família s’ha presentat en eixa oficina, a través de cita prèvia, amb la intenció de tramitar el seu Document Nacional d’Identitat (DNI).

S’han negat a respectar les mesures establides

A causa de la situació de pandèmia, la tramitació de cada document es du a terme complint les normes establides sobre el respecte del distanciament social, limitacions d’aforament i mesures de prevenció sanitàries.

 

Davant la insistència dels agents perquè mantingueren l’ordre i les distancia, els integrants d’este nucli familiar els han increpat i insultat, i s’han negat a respectar les indicacions que se’ls comunicaven.

 

Per este motiu, els agents s’han vist obligats a requerir la seua documentació i demanar-los que abandonaren les instal·lacions pel risc que suposava el seu comportament.

 

Han atacat als policies

En eixe moment, segons el comunicat, els membres d’esta família s’han abalançat sobre els policies, als que han propinat colps, i han produït també danys en el mobiliari del local. Per esta raó, els presumptes autors dels fets han hagut de ser reduïts pel grup de seguretat al complet.

 

Tres integrants de la família han sigut detinguts per un presumpte delicte d’atemptat, lesions i danys. A demés, han sigut proposats per a sanció els cinc membres de la família per infringir la normativa sanitària i la llei de protecció de seguretat ciutadana i per desobediència a l’autoritat.

 

Els arrestats, dos adults i un menor, han sigut conduïts per una patrulla de la Guàrdia Civil de Torrevieja per a la seua posada a la disposició de l’autoritat judicial i fiscalia de menors competent.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dimitrievski i Fran Pérez es retroben amb Mestalla en un dol especial

Stole Dimitrievski es mesura per primera vegada al Raig com a porter titular del València a Mestalla, mentres que Fran Pérez torna a l'estadi valencianista després de la seua eixida al club vallecano.

Nuria Oliver alerta dels riscos de la intel·ligència artificial i del fals mite de la gratuïtat

Nuria Oliver advertix que la intel·ligència artificial no és gratis i que paguem amb dades, temps i atenció, i insistix en la necessitat de regulació i educació digital crítica.

L’aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández supera els 1,9 milions de passatgers a l’abril i creix un 11%

L'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández frega els 1,9 milions de passatgers a l'abril, amb un creixement pròxim a l'11% impulsat pel trànsit internacional i el lideratge del mercat britànic.

València reduïx el trànsit a l’abril i dispara l’ús de la bici i el transport públic

Els accessos a València registren 6.000 vehicles menys al dia i el trànsit interior cau un 4% a l'abril, mentres puja un 10% l'ús dels carrils bici i augmenta la demanda de l'EMT.

Dos xiquets de 6 i 9 anys resulten ferits en xocar el seu patinet de joguet amb un cotxe a Alborache

Dos menors de 6 i 9 anys van patir un traumatisme cranioencefàlic en col·lidir el patinet de joguet en el qual circulaven amb un cotxe en un carrer d'Alborache. Els dos van ser atesos en el lloc i traslladats a l'Hospital La Fe de València.

Baldoví reivindica que el canvi polític en la Comunitat és possible i crida als decebuts del PSOE

Joan Baldoví sosté que el canvi polític en la Comunitat Valenciana és possible i anima als qui se senten decebuts amb el PSOE a optar per Compromís, que presenta com a alternativa útil per a governar.

La professora de la UPV Elena Pinilla, triada entre les 50 dones líders emergents del món

La investigadora de la UPV Elena Pinilla ha sigut seleccionada per al programa Santander SW50 Emerging Leaders 2026, que reconeix a 50 dones líders emergents de tot el món. La seua trajectòria combina excel·lència científica, docència i divulgació en nanofotònica i física.

Detingut un home per mesos d’assetjament homòfob a una companya en un centre comercial

La Policia Nacional deté a un home de 59 anys per un presumpte delicte d'odi després de mesos de comentaris homòfobs i conductes intimidatòries contra una companya de treball en un centre comercial de València.
Anuncios