Tres detinguts, un d’ells menor, per agredir a agents en una oficina de DNI en Torrevieja

 

Tres membres d’una mateixa família, un d’ells menor d’edat, han sigut detinguts este dimarts acusats d’haver agredit a tres agents de la Policia Nacional de l’oficina de documentació de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), després de negar-se presumptament a complir les mesures sanitàries enfront del Covid-19.

 

Segons han informat fonts policials, els agents han hagut de ser atesos en un centre mèdic per les lesions que presentaven, a l’espera de valoració.

 

Els fets s’han produït aquest migdia, quan una família s’ha presentat en eixa oficina, a través de cita prèvia, amb la intenció de tramitar el seu Document Nacional d’Identitat (DNI).

S’han negat a respectar les mesures establides

A causa de la situació de pandèmia, la tramitació de cada document es du a terme complint les normes establides sobre el respecte del distanciament social, limitacions d’aforament i mesures de prevenció sanitàries.

 

Davant la insistència dels agents perquè mantingueren l’ordre i les distancia, els integrants d’este nucli familiar els han increpat i insultat, i s’han negat a respectar les indicacions que se’ls comunicaven.

 

Per este motiu, els agents s’han vist obligats a requerir la seua documentació i demanar-los que abandonaren les instal·lacions pel risc que suposava el seu comportament.

 

Han atacat als policies

En eixe moment, segons el comunicat, els membres d’esta família s’han abalançat sobre els policies, als que han propinat colps, i han produït també danys en el mobiliari del local. Per esta raó, els presumptes autors dels fets han hagut de ser reduïts pel grup de seguretat al complet.

 

Tres integrants de la família han sigut detinguts per un presumpte delicte d’atemptat, lesions i danys. A demés, han sigut proposats per a sanció els cinc membres de la família per infringir la normativa sanitària i la llei de protecció de seguretat ciutadana i per desobediència a l’autoritat.

 

Els arrestats, dos adults i un menor, han sigut conduïts per una patrulla de la Guàrdia Civil de Torrevieja per a la seua posada a la disposició de l’autoritat judicial i fiscalia de menors competent.

Últimes notícies

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.

La Comunitat Valenciana es manté quarta en matriculacions de turismes al juliol amb el 8,4 %

Les matriculacions de turismes han tingut un repartiment desigual per autonomies al juliol. La Comunitat Valenciana s’ha situat en quarta posició, amb el 8,4 % de les vendes i 8.573 vehicles.

Així demana Marina Mercant extremar la seguretat per vore l’eclipsi en barco

Marina Mercant ha llançat una sèrie de recomanacions perquè les embarcacions que isquen a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost des de la mar, especialment davant la costa de la Comunitat Valenciana, ho facen amb la màxima seguretat possible i tornen als ports de manera escalonada.

Com vore des de València l’eclipsi total de sol del 12 d’agost amb total seguretat

L’astrònoma Amelia Ortiz explica com observar l’eclipsi total de sol del 12 d’agost des de València amb ulleres homologades i mètodes de projecció casolans, un fenomen que no es repetirà al segle XXI.

Quasi 900 cançons aspiren a entrar al Benidorm Fest 2027

RTVE ha rebut prop de 900 cançons per a la sisena edició del Benidorm Fest 2027, després d’un procés de 115 dies que ha avançat el calendari per a millorar la planificació. Ara la corporació triarà almenys 16 temes, ampliables fins a 20, i podria convidar artistes de prestigi.

Benetússer rebrà 1,78 milions per a recuperar quatre instal·lacions malmeses per la dana

El ple de l’Ajuntament de Benetússer ha aprovat quatre projectes de reconstrucció en edificis municipals danyats per la dana, finançats amb 1,78 milions d’euros del Ministeri de Política Territorial.

Més de 16.600 llauradors valencians cobraran 13,7 milions per fertilitzants al setembre

El Ministeri d'Agricultura ingressarà la primera setmana de setembre 13,78 milions d'euros a 16.615 agricultors valencians per l'ajuda extraordinària a fertilitzants, dins d'un paquet estatal de quasi 495 milions. Altres 9.362 productors de tot Espanya continuen pendents de tràmits per poder cobrar.
FILMOTECA D'ESTIU