Tres detinguts, un d’ells menor, per agredir a agents en una oficina de DNI en Torrevieja

 

Tres membres d’una mateixa família, un d’ells menor d’edat, han sigut detinguts este dimarts acusats d’haver agredit a tres agents de la Policia Nacional de l’oficina de documentació de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), després de negar-se presumptament a complir les mesures sanitàries enfront del Covid-19.

 

Segons han informat fonts policials, els agents han hagut de ser atesos en un centre mèdic per les lesions que presentaven, a l’espera de valoració.

 

Els fets s’han produït aquest migdia, quan una família s’ha presentat en eixa oficina, a través de cita prèvia, amb la intenció de tramitar el seu Document Nacional d’Identitat (DNI).

S’han negat a respectar les mesures establides

A causa de la situació de pandèmia, la tramitació de cada document es du a terme complint les normes establides sobre el respecte del distanciament social, limitacions d’aforament i mesures de prevenció sanitàries.

 

Davant la insistència dels agents perquè mantingueren l’ordre i les distancia, els integrants d’este nucli familiar els han increpat i insultat, i s’han negat a respectar les indicacions que se’ls comunicaven.

 

Per este motiu, els agents s’han vist obligats a requerir la seua documentació i demanar-los que abandonaren les instal·lacions pel risc que suposava el seu comportament.

 

Han atacat als policies

En eixe moment, segons el comunicat, els membres d’esta família s’han abalançat sobre els policies, als que han propinat colps, i han produït també danys en el mobiliari del local. Per esta raó, els presumptes autors dels fets han hagut de ser reduïts pel grup de seguretat al complet.

 

Tres integrants de la família han sigut detinguts per un presumpte delicte d’atemptat, lesions i danys. A demés, han sigut proposats per a sanció els cinc membres de la família per infringir la normativa sanitària i la llei de protecció de seguretat ciutadana i per desobediència a l’autoritat.

 

Els arrestats, dos adults i un menor, han sigut conduïts per una patrulla de la Guàrdia Civil de Torrevieja per a la seua posada a la disposició de l’autoritat judicial i fiscalia de menors competent.

Últimes notícies

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.