Tres detinguts, un d’ells menor, per agredir a agents en una oficina de DNI en Torrevieja

 

Tres membres d’una mateixa família, un d’ells menor d’edat, han sigut detinguts este dimarts acusats d’haver agredit a tres agents de la Policia Nacional de l’oficina de documentació de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), després de negar-se presumptament a complir les mesures sanitàries enfront del Covid-19.

 

Segons han informat fonts policials, els agents han hagut de ser atesos en un centre mèdic per les lesions que presentaven, a l’espera de valoració.

 

Els fets s’han produït aquest migdia, quan una família s’ha presentat en eixa oficina, a través de cita prèvia, amb la intenció de tramitar el seu Document Nacional d’Identitat (DNI).

S’han negat a respectar les mesures establides

A causa de la situació de pandèmia, la tramitació de cada document es du a terme complint les normes establides sobre el respecte del distanciament social, limitacions d’aforament i mesures de prevenció sanitàries.

 

Davant la insistència dels agents perquè mantingueren l’ordre i les distancia, els integrants d’este nucli familiar els han increpat i insultat, i s’han negat a respectar les indicacions que se’ls comunicaven.

 

Per este motiu, els agents s’han vist obligats a requerir la seua documentació i demanar-los que abandonaren les instal·lacions pel risc que suposava el seu comportament.

 

Han atacat als policies

En eixe moment, segons el comunicat, els membres d’esta família s’han abalançat sobre els policies, als que han propinat colps, i han produït també danys en el mobiliari del local. Per esta raó, els presumptes autors dels fets han hagut de ser reduïts pel grup de seguretat al complet.

 

Tres integrants de la família han sigut detinguts per un presumpte delicte d’atemptat, lesions i danys. A demés, han sigut proposats per a sanció els cinc membres de la família per infringir la normativa sanitària i la llei de protecció de seguretat ciutadana i per desobediència a l’autoritat.

 

Els arrestats, dos adults i un menor, han sigut conduïts per una patrulla de la Guàrdia Civil de Torrevieja per a la seua posada a la disposició de l’autoritat judicial i fiscalia de menors competent.

Últimes notícies

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.