Tres detinguts, un d’ells menor, per agredir a agents en una oficina de DNI en Torrevieja

 

Tres membres d’una mateixa família, un d’ells menor d’edat, han sigut detinguts este dimarts acusats d’haver agredit a tres agents de la Policia Nacional de l’oficina de documentació de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), després de negar-se presumptament a complir les mesures sanitàries enfront del Covid-19.

 

Segons han informat fonts policials, els agents han hagut de ser atesos en un centre mèdic per les lesions que presentaven, a l’espera de valoració.

 

Els fets s’han produït aquest migdia, quan una família s’ha presentat en eixa oficina, a través de cita prèvia, amb la intenció de tramitar el seu Document Nacional d’Identitat (DNI).

S’han negat a respectar les mesures establides

A causa de la situació de pandèmia, la tramitació de cada document es du a terme complint les normes establides sobre el respecte del distanciament social, limitacions d’aforament i mesures de prevenció sanitàries.

 

Davant la insistència dels agents perquè mantingueren l’ordre i les distancia, els integrants d’este nucli familiar els han increpat i insultat, i s’han negat a respectar les indicacions que se’ls comunicaven.

 

Per este motiu, els agents s’han vist obligats a requerir la seua documentació i demanar-los que abandonaren les instal·lacions pel risc que suposava el seu comportament.

 

Han atacat als policies

En eixe moment, segons el comunicat, els membres d’esta família s’han abalançat sobre els policies, als que han propinat colps, i han produït també danys en el mobiliari del local. Per esta raó, els presumptes autors dels fets han hagut de ser reduïts pel grup de seguretat al complet.

 

Tres integrants de la família han sigut detinguts per un presumpte delicte d’atemptat, lesions i danys. A demés, han sigut proposats per a sanció els cinc membres de la família per infringir la normativa sanitària i la llei de protecció de seguretat ciutadana i per desobediència a l’autoritat.

 

Els arrestats, dos adults i un menor, han sigut conduïts per una patrulla de la Guàrdia Civil de Torrevieja per a la seua posada a la disposició de l’autoritat judicial i fiscalia de menors competent.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.