Tres detinguts al ser sorpresos furtant en una obra a Vinaròs

Tres homes han sigut detinguts per la Policia Local de Vinaròs i la Guàrdia Civil per ser els presumptes autors d'un robatori. L'arrest s'ha pogut fer gràcies a la col·laboració veïnal i a l'avís d'alguns testimonis. Els agents en rebre l'alarma d'un veí es van desplaçar en la matinada del diumenge a dilluns a una obra que s'està realitzant en el carrer Costa Borràs de Vinaròs i van sorprendre in fraganti a tres lladres. Els tres intrusos portaven barrets de color negra a mode de passamuntanyes per a no ser reconeguts ni gravats per les càmeres de seguretat i tot apunta a que pretenien fer-se amb material de l'obra. Els efectius els van identificar i van detindre com a presumptes autors d'un delicte contra el patrimoni, sent conduïts a les dependències de la Guàrdia Civil de Vinaròs. Els agents han agraït i elogiat l'eficaç col·laboració ciutadana.

Una dona furta i es fuga amb un conductor sense carnet a Benicarló

Este passat dilluns els agents de la Policia Local de Benicarló van intervindre un robatori en un supermercat de l'avinguda Papa Luna de la localitat. Segons sembla, primerament van rebre un avís que alertava que una sospitosa, amb una jaqueta negra havia eixit de l'establiment per a pujar posteriorment a un turisme del mateix color intentant fugir. Una patrulla municipal va interceptar el vehicle i el va detindre a l'altura de l'avinguda Méndez Núñez.  A continuació els policies van identificar el conductor del vehicle i van comprovar que aquest no tenia carnet de conduir, ja que tenia pendent realitzar un curs de capacitació. El robatori va ser frustrat pels agents i van immobilitzar l'automòbil, identificant a la presumpta autora del furt, una dona de 33 anys i veïna de Benicarló. A continuació van instruir diligències judicials.

Últimes notícies

Més de 150 vivendes de lloguer assequible alleujaran el problema d’habitatge a l’Alfàs del Pi

La Generalitat ha anunciat la construcció de més de 150 vivendes de protecció pública de lloguer assequible a l’Alfàs del Pi, en una parcel·la municipal de més de 5.000 metres quadrats inclosa en el Pla Vive Comunitat Valenciana.

La nova doble via entre La Encina i l’Alcúdia de Crespins avança amb una inversió de 17,8 milions

Transportes ha autoritzat licitar per 17,8 milions les obres de duplicació de via entre La Encina i l’Alcúdia de Crespins, clau per al Corredor Mediterrani i per reforçar la connexió ferroviaria entre València i Alacant.

L’últim Wimbledon de Roberto Bautista, al torneig on ha arribat més lluny

Roberto Bautista, tenista castellonenc de 38 anys, disputa des d’este dilluns el seu últim Wimbledon, escenari de les seues històriques semifinals de 2019. El duel de primera ronda davant el jove brasiler Joao Fonseca podria ser el seu últim partit al All England Club.

Alexis Peterson reforça el Valencia Basket per al pròxim curs en la Lliga Femenina

L exterior nord-americana amb passaport alemany Alexis Peterson, de 31 anys, s incorpora al Valencia Basket per a la pròxima temporada i disputarà l Eurolliga sense clàusula de fuga a la WNBA.

Els veïns exigixen més concrecions al ministre Puente sobre el Parc Central d’Alacant

Les associacions veïnals de l’entorn del futur Parc Central d’Alacant han demanat al ministre Óscar Puente més dades, obres prèvies i compromisos clars per recuperar la confiança després de 23 anys d’espera.

Les 4.000 esmenes del PSPV als pressupostos: més professors, sanitaris i límit al preu de la vivenda

El PSPV ha registrat més de 4.000 esmenes als pressupostos de la Generalitat de 2026 per a destinar 3.669 milions addicionals a contractar més docents i sanitaris, reduir llistes d’espera i impulsar un pla per a baixar el preu de la vivenda i ampliar el parc públic.

El Llevant demana jugar fora casa el primer partit de la Lliga 26-27

El Llevant ha demanat a LaLiga disputar lluny del Ciutat de València el primer partit de la temporada 26-27 per tindre més temps per a condicionar la gespa i el recinte.

L’últim Wimbledon de Roberto Bautista: així acomiada el seu Grand Slam talismà

Roberto Bautista, de 38 anys, disputa des d’este dilluns el seu últim Wimbledon, el Grand Slam on va arribar més lluny, abans de retirar-se a final de temporada.