Tres detinguts al ser sorpresos furtant en una obra a Vinaròs

Tres homes han sigut detinguts per la Policia Local de Vinaròs i la Guàrdia Civil per ser els presumptes autors d'un robatori. L'arrest s'ha pogut fer gràcies a la col·laboració veïnal i a l'avís d'alguns testimonis. Els agents en rebre l'alarma d'un veí es van desplaçar en la matinada del diumenge a dilluns a una obra que s'està realitzant en el carrer Costa Borràs de Vinaròs i van sorprendre in fraganti a tres lladres. Els tres intrusos portaven barrets de color negra a mode de passamuntanyes per a no ser reconeguts ni gravats per les càmeres de seguretat i tot apunta a que pretenien fer-se amb material de l'obra. Els efectius els van identificar i van detindre com a presumptes autors d'un delicte contra el patrimoni, sent conduïts a les dependències de la Guàrdia Civil de Vinaròs. Els agents han agraït i elogiat l'eficaç col·laboració ciutadana.

Una dona furta i es fuga amb un conductor sense carnet a Benicarló

Este passat dilluns els agents de la Policia Local de Benicarló van intervindre un robatori en un supermercat de l'avinguda Papa Luna de la localitat. Segons sembla, primerament van rebre un avís que alertava que una sospitosa, amb una jaqueta negra havia eixit de l'establiment per a pujar posteriorment a un turisme del mateix color intentant fugir. Una patrulla municipal va interceptar el vehicle i el va detindre a l'altura de l'avinguda Méndez Núñez.  A continuació els policies van identificar el conductor del vehicle i van comprovar que aquest no tenia carnet de conduir, ja que tenia pendent realitzar un curs de capacitació. El robatori va ser frustrat pels agents i van immobilitzar l'automòbil, identificant a la presumpta autora del furt, una dona de 33 anys i veïna de Benicarló. A continuació van instruir diligències judicials.

Últimes notícies

La calor ofegant dispara fins als 38,2 graus les màximes a Anna i generalitza els més de 30 a la Comunitat

Les temperatures han superat els 30 graus en pràcticament tots els municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 38,2 graus a Anna, en una jornada de calor extrema que ha deixat també tres morts atribuïbles a l’onada de calor.

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.