Tres detinguts al ser sorpresos furtant en una obra a Vinaròs

Tres homes han sigut detinguts per la Policia Local de Vinaròs i la Guàrdia Civil per ser els presumptes autors d'un robatori. L'arrest s'ha pogut fer gràcies a la col·laboració veïnal i a l'avís d'alguns testimonis. Els agents en rebre l'alarma d'un veí es van desplaçar en la matinada del diumenge a dilluns a una obra que s'està realitzant en el carrer Costa Borràs de Vinaròs i van sorprendre in fraganti a tres lladres. Els tres intrusos portaven barrets de color negra a mode de passamuntanyes per a no ser reconeguts ni gravats per les càmeres de seguretat i tot apunta a que pretenien fer-se amb material de l'obra. Els efectius els van identificar i van detindre com a presumptes autors d'un delicte contra el patrimoni, sent conduïts a les dependències de la Guàrdia Civil de Vinaròs. Els agents han agraït i elogiat l'eficaç col·laboració ciutadana.

Una dona furta i es fuga amb un conductor sense carnet a Benicarló

Este passat dilluns els agents de la Policia Local de Benicarló van intervindre un robatori en un supermercat de l'avinguda Papa Luna de la localitat. Segons sembla, primerament van rebre un avís que alertava que una sospitosa, amb una jaqueta negra havia eixit de l'establiment per a pujar posteriorment a un turisme del mateix color intentant fugir. Una patrulla municipal va interceptar el vehicle i el va detindre a l'altura de l'avinguda Méndez Núñez.  A continuació els policies van identificar el conductor del vehicle i van comprovar que aquest no tenia carnet de conduir, ja que tenia pendent realitzar un curs de capacitació. El robatori va ser frustrat pels agents i van immobilitzar l'automòbil, identificant a la presumpta autora del furt, una dona de 33 anys i veïna de Benicarló. A continuació van instruir diligències judicials.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Creu Roja atén quasi mig centenar de lipotímies durant la mascletà del divendres a València

Creu Roja ha realitzat 77 assistències durant la mascletà del divendres en la plaça de l'Ajuntament de València. Van predominar les lipotímies i va haver-hi tres evacuacions.

Sense incidències en la primera jornada d’aturs de maquinistes en FGV

Els aturs convocats per Semaf en Metrovalencia i el TRAM d'Alacant transcorren sense incidents ressenyables i amb servicis mínims. Empresa i sindicat discrepen sobre el seguiment.

PSPV i Compromís demanen una comissió d’investigació per la gestió dels bons comercie

PSPV i Compromís reclamaran un ple extraordinari i una comissió en la Diputació d'Alacant per a aclarir la gestió dels bons comercie després de la detenció de Carlos Baño.

Detinguda una dona per calar foc a la seua parella a Chiva; l’home, molt greu

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda a Chiva després de cremar a la seua parella, de 49. La víctima va ser evacuada a la Fe i roman ingressada amb pronòstic reservat i estat molt greu, segons les fonts consultades.

Hostaleria i turisme reclamen un pacte global de mobilitat a València

Hostaleria València, Hosbec i Fotur reclamen un projecte integral de mobilitat per a la ciutat i la seua àrea metropolitana. Demanen més transport nocturn i coordinació entre transport públic, taxi i VTC per a evitar esperes i millorar l'experiència turística.

Potries farà realitat el seu projecte cultural malgrat quedar fora de la Capital Europea de la Cultura 2031

Potries no va passar a la fase final per a 2031, però mantindrà el pla cultural dissenyat durant la candidatura. El consistori reivindica el paper dels pobles xicotets.

Bernabé demana que Policia Local i bombers definisquen aforaments davant les mascletaes a València

La delegada del Govern recorda que el Pla d'Autoprotecció l'elaboren Policia Local i bombers i que serà la Junta Local de Seguretat qui fixe els aforaments. L'òrgan valorarà el possible retorn de les línies C-1 i C-2 a l'Estació del Nord durant les mascletaes.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

Dos menors de 16 i 17 anys han sigut detinguts a Alacant per un assalt amb arma blanca a dos jóvens. Una de les víctimes, de 19 anys, va ser operada d'urgència després de patir una lesió pulmonar.