Colp al tràfic de drogues en Gandia: pillats amb una plantació de marihuana

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat de Gandia, en la comarca de la Safor (València), a tres persones, dos hòmens i una dona, d’origen espanyol, com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de drogues, després d’establir una plantació de marihuana a l’interior d’un domicili i distribuir xicotetes quantitats.

 

Fonts policials han explicat que les investigacions van començar després de tindre coneixement que en una casa del barri de Beniopa de Gandia s’estaria produint un consum desmesurat d’electricitat. Els agents van comprovar que del mateix lloc emanava una forta olor de marihuana i que se sentien aparells d’aire condicionat funcionant a diferents hores del dia.

 

Una volta localitzada la casa, els investigadors van esbrinar que el domicili sempre estava custodiat per una dona i el seu fill major d’edat, i que allí acudia amb assiduïtat un home, que eixia de la vivenda quasi sempre amb una bossa d’esport, amb la que suposadament trauria xicotetes quantitats de marihuana que posteriorment distribuiria entre xicotets traficants de la comarca de la Safor

 

Laboratori preparat per a la contínua producció

Per tot això, els agents van detindre als tres sospitosos com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues i van registrar dos cases, localitzant i intervenint 534 esqueixos de marihuana, amb un pes aproximat de 19 quilos; uns 280 grams de cabdells; 1,6 grams de, pel que pareix, cocaïna; així com bàscules de precisió, entre altres efectes destinats al cultiu intensiu de marihuana.

 

En el registre, els agents van poder comprovar que la casa estava perfectament preparada per al cultiu i assecat de marihuana, la producció de la qual estava disposada perquè anarà contínua, sense que cessarà en cap moment. 

 

Dos dels detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, mentres que el tercer arrestat, sense antecedents policials, ha sigut posat en llibertat una volta sentit en declaració, després de ser advertit de la seua obligació legal de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fora requerit. 

Últimes notícies

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.