Tres ferits després que un cotxe atropellara un porc senglar a la Pobla Tornesa

Esta passada matinada s'ha produït un accident a la CV-10 a l'altura de la Pobla Tornesa, a la Plana Alta. Els fets han ocorregut a les 5.04 hores d'este dimarts, en el kilòmetre 34 d'aquesta carretera, quan un turisme ha atropellat un porc senglar i un altre vehicle que circulava per darrere ha xocat amb el primer per proximitat, ja que no li ha donat temps a frenar donada la distància dels dos vehicles. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències tres persones han resultat ferides a causa de la col·lisió per la qual cosa s'ha mobilitzat una unitat del Suport Vital Bàsic (SVB). L'equip sanitari ha atés una dona de 38 anys amb dolor costal  contusió en el cap, unn home de 36 anys amb dolor al costat i en el cap, i un altre home de 38 anys amb dolor toràcic. Tots ells han sigut traslladats a l'Hospital General de Castelló. Per altra banda, la CV-10 ha estat tallada al trànsit fins a les 7.19 hores, segons les mateixes fonts.

Accident mortal a la CV-370

Un home ha mort este matí en un accident múltiple en la CV-370, on s'han vist implicats tres cotxes i una moto. L'accident s'ha produït a les 7.09 hores, quan s'ha alertat al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències que s'havia produït una col·lisió entre diversos vehicles en aquesta carretera. El xoc entre els tres vehicles s'ha produït en el kilòmetre 8, a l'altura de Riba-Roja del Túria, al Camp de Túria. Fins al lloc de l'accident Emergències ha traslladat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent i una altra del Suport Vital Bàsic per atendre els ferits. Segons ha informat el CICU, s'ha atés de moment una dona que patia un tiró cervical i una crisi d'ansietat, i per altra banda, els efectius mèdics han confirmat la mort del motorista, un home de 46 anys, del qual no s'han pogut recuperar les constants vitals perquè ha mort en l'acte. La ferida, de 31 anys, després de ser estabilitzada ha sigut traslladada a l'Hospital de Manises.S'intenta esclarir ara els motius d'aquest accident múltiple amb tants vehicles implicats.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Síndic de Greuges alerta d’una deriva institucional perillosa en Les Corts Valencianes

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, advertix en el seu últim informe d'una greu deterioració en la relació amb Les Corts i d'una deriva institucional perillosa que, al seu juí, debilita les institucions estatutàries i afecta als drets de la ciutadania.

Hillsman fixa l’objectiu: guanyar la Copa de la Reina amb València Basket

Khaalia Hillsman afronta la Copa de la Reina amb València Basket amb l'objectiu declarat de guanyar el títol i convertir la decepció europea en un impuls competitiu.

La jutgessa de la DANA cridarà Carlos Mazón a declarar com a testimoni després de quedar descartada la seua imputació

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València cita com a testimoni al expresident Carlos Mazón, després que el TSJCV haja descartat indicis de delicte en la seua actuació.

La Comunitat Valenciana impulsa el seu sector aeroespacial amb un pla estratègic fins a 2030

La Comunitat Valenciana dissenya un pla estratègic 2026-2030 per a consolidar el seu sector aeroespacial, atraure inversió i reforçar la seua posició internacional en tecnologia espacial.

Ben Abdelkader fixa la Copa de la Reina com a gran objectiu del València Basket

Hind Ben Abdelkader subratlla que la Copa de la Reina és un objectiu clar per al València Basket, encara que insistix que l'equip només pensa a superar primer al Ensino Lugo en quarts.

El Síndic de Greuges denúncia una deriva institucional perillosa en Les Corts i alerta d’una regressió democràtica

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, advertix en el seu últim informe d'una greu deterioració en la relació amb Les Corts, que qualifica de deriva institucional perillosa i regressió democràtica, i vincula amb el bloqueig a les institucions estatutàries, la pressió política sobre els seus pressupostos i la falta de coordinació després de la dana de 2024.

El sector aeroespacial valencià dissenya la seua expansió internacional fins a 2030

El sector aeroespacial valencià, que ha crescut un 48% en nombre d'empreses i factura 735 milions anuals, prepara un pla estratègic fins a 2030 per a guanyar presència internacional.

La jutgessa de la DANA cita com a testimoni al expresident Carlos Mazón després de quedar descartada la seua imputació

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València ha acordat citar com a testimoni al expresident Carlos Mazón i demanar-li els missatges i crides del 29 d'octubre de 2024, una vegada siga ferma l'acte del TSJCV que va rebutjar investigar-lo.