Tres ferits després que un cotxe atropellara un porc senglar a la Pobla Tornesa

Esta passada matinada s'ha produït un accident a la CV-10 a l'altura de la Pobla Tornesa, a la Plana Alta. Els fets han ocorregut a les 5.04 hores d'este dimarts, en el kilòmetre 34 d'aquesta carretera, quan un turisme ha atropellat un porc senglar i un altre vehicle que circulava per darrere ha xocat amb el primer per proximitat, ja que no li ha donat temps a frenar donada la distància dels dos vehicles. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències tres persones han resultat ferides a causa de la col·lisió per la qual cosa s'ha mobilitzat una unitat del Suport Vital Bàsic (SVB). L'equip sanitari ha atés una dona de 38 anys amb dolor costal  contusió en el cap, unn home de 36 anys amb dolor al costat i en el cap, i un altre home de 38 anys amb dolor toràcic. Tots ells han sigut traslladats a l'Hospital General de Castelló. Per altra banda, la CV-10 ha estat tallada al trànsit fins a les 7.19 hores, segons les mateixes fonts.

Accident mortal a la CV-370

Un home ha mort este matí en un accident múltiple en la CV-370, on s'han vist implicats tres cotxes i una moto. L'accident s'ha produït a les 7.09 hores, quan s'ha alertat al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències que s'havia produït una col·lisió entre diversos vehicles en aquesta carretera. El xoc entre els tres vehicles s'ha produït en el kilòmetre 8, a l'altura de Riba-Roja del Túria, al Camp de Túria. Fins al lloc de l'accident Emergències ha traslladat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent i una altra del Suport Vital Bàsic per atendre els ferits. Segons ha informat el CICU, s'ha atés de moment una dona que patia un tiró cervical i una crisi d'ansietat, i per altra banda, els efectius mèdics han confirmat la mort del motorista, un home de 46 anys, del qual no s'han pogut recuperar les constants vitals perquè ha mort en l'acte. La ferida, de 31 anys, després de ser estabilitzada ha sigut traslladada a l'Hospital de Manises.S'intenta esclarir ara els motius d'aquest accident múltiple amb tants vehicles implicats.

Últimes notícies

Baldoví dona per fet quatre paperetes i una serà de Compromís

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que en les pròximes autonòmiques hi haurà quatre paperetes i que una serà la de Compromís, malgrat la falta de novetats sobre possibles confluències de l'esquerra.

Mompó insta Morant a deixar de victimitzar-se i li retreu que en política ‘se ve llorado’

Vicent Mompó defensa el seu polèmic missatge contra Diana Morant, assegura que no es disculparà amb ella i li reclama que deixe de victimitzar-se i es pose a treballar.

Processat el presumpte líder a Espanya d’una cèl·lula neonazi de The Base detingut a Castelló

El magistrat de l’Audiència Nacional Antonio Piña ha proposat jutjar David D., detingut a Castelló en 2025, com a presumpte cap de la primera cèl·lula a Espanya de l’organització terrorista neonazi The Base, juntament amb un altre suposat integrant.

Indignació per uns trets contra dos caçadors en un coto de Torreblanca

Dos caçadors han sigut atacats a trets en un coto de Torreblanca sense resultar ferits. La Federació de Caça de la Comunitat Valenciana ha condemnat els fets i oferix assistència jurídica.

Doble avís taronja a la Comunitat Valenciana per fortes pluges i 40 graus

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora al litoral d’Alacant i per temperatures de fins a 40 graus al sud de la província de València. També hi haurà avisos grocs per oratge advers a les tres províncies.

Dos-cents agents reforcen la vigilància en la campanya de la raïm embolsada del Vinalopó

Uns 200 agents de la Guàrdia Civil vigilaran esta campanya les explotacions de raïm de taula embolsada del Vinalopó per a previndre robatoris, en una estratègia que ha reduït els delictes en els últims anys. La campanya de prevenció, coordinada per l’Equip ROCA i en marxa des de fa dotze anys, ha sigut presentada a Agost amb la participació d’autoritats i representants municipals de la zona.

Barrachina admet el deute gravíssim valencià i reclama una financiació justa

Miguel Barrachina admet que la Comunitat Valenciana pateix un problema gravíssim de sobreendeutament i defensa un nou model de finançament que deixe la regió en la mitjana estatal i incloga un fons transitori de nivellació.

La Justícia avala l’ampliació nord del port de València i rebutja el recurs ecologista

El TSJCV ha desestimat el recurs d’Acció Ecologista Agró contra el projecte del nou moll de contenidors de l’ampliació nord del port de València, valorat en més de 660 milions d’euros, en considerar vigent la seua declaració d’impacte ambiental.