Tres ferits després que un cotxe atropellara un porc senglar a la Pobla Tornesa

Esta passada matinada s'ha produït un accident a la CV-10 a l'altura de la Pobla Tornesa, a la Plana Alta. Els fets han ocorregut a les 5.04 hores d'este dimarts, en el kilòmetre 34 d'aquesta carretera, quan un turisme ha atropellat un porc senglar i un altre vehicle que circulava per darrere ha xocat amb el primer per proximitat, ja que no li ha donat temps a frenar donada la distància dels dos vehicles. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències tres persones han resultat ferides a causa de la col·lisió per la qual cosa s'ha mobilitzat una unitat del Suport Vital Bàsic (SVB). L'equip sanitari ha atés una dona de 38 anys amb dolor costal  contusió en el cap, unn home de 36 anys amb dolor al costat i en el cap, i un altre home de 38 anys amb dolor toràcic. Tots ells han sigut traslladats a l'Hospital General de Castelló. Per altra banda, la CV-10 ha estat tallada al trànsit fins a les 7.19 hores, segons les mateixes fonts.

Accident mortal a la CV-370

Un home ha mort este matí en un accident múltiple en la CV-370, on s'han vist implicats tres cotxes i una moto. L'accident s'ha produït a les 7.09 hores, quan s'ha alertat al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències que s'havia produït una col·lisió entre diversos vehicles en aquesta carretera. El xoc entre els tres vehicles s'ha produït en el kilòmetre 8, a l'altura de Riba-Roja del Túria, al Camp de Túria. Fins al lloc de l'accident Emergències ha traslladat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent i una altra del Suport Vital Bàsic per atendre els ferits. Segons ha informat el CICU, s'ha atés de moment una dona que patia un tiró cervical i una crisi d'ansietat, i per altra banda, els efectius mèdics han confirmat la mort del motorista, un home de 46 anys, del qual no s'han pogut recuperar les constants vitals perquè ha mort en l'acte. La ferida, de 31 anys, després de ser estabilitzada ha sigut traslladada a l'Hospital de Manises.S'intenta esclarir ara els motius d'aquest accident múltiple amb tants vehicles implicats.

Últimes notícies

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.