13.3 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Tres ferits després que un cotxe atropellara un porc senglar a la Pobla Tornesa

Esta passada matinada s'ha produït un accident a la CV-10 a l'altura de la Pobla Tornesa, a la Plana Alta. Els fets han ocorregut a les 5.04 hores d'este dimarts, en el kilòmetre 34 d'aquesta carretera, quan un turisme ha atropellat un porc senglar i un altre vehicle que circulava per darrere ha xocat amb el primer per proximitat, ja que no li ha donat temps a frenar donada la distància dels dos vehicles. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències tres persones han resultat ferides a causa de la col·lisió per la qual cosa s'ha mobilitzat una unitat del Suport Vital Bàsic (SVB). L'equip sanitari ha atés una dona de 38 anys amb dolor costal  contusió en el cap, unn home de 36 anys amb dolor al costat i en el cap, i un altre home de 38 anys amb dolor toràcic. Tots ells han sigut traslladats a l'Hospital General de Castelló. Per altra banda, la CV-10 ha estat tallada al trànsit fins a les 7.19 hores, segons les mateixes fonts.

Accident mortal a la CV-370

Un home ha mort este matí en un accident múltiple en la CV-370, on s'han vist implicats tres cotxes i una moto. L'accident s'ha produït a les 7.09 hores, quan s'ha alertat al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències que s'havia produït una col·lisió entre diversos vehicles en aquesta carretera. El xoc entre els tres vehicles s'ha produït en el kilòmetre 8, a l'altura de Riba-Roja del Túria, al Camp de Túria. Fins al lloc de l'accident Emergències ha traslladat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent i una altra del Suport Vital Bàsic per atendre els ferits. Segons ha informat el CICU, s'ha atés de moment una dona que patia un tiró cervical i una crisi d'ansietat, i per altra banda, els efectius mèdics han confirmat la mort del motorista, un home de 46 anys, del qual no s'han pogut recuperar les constants vitals perquè ha mort en l'acte. La ferida, de 31 anys, després de ser estabilitzada ha sigut traslladada a l'Hospital de Manises.S'intenta esclarir ara els motius d'aquest accident múltiple amb tants vehicles implicats.

Últimes notícies

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.

Xiquet ferit per la caiguda d’una cornisa a València

Un xiquet ha resultat ferit després de caure part de la cornisa d'una vivenda al carrer Santos Justo i Pastor de València. Policia i bombers han assegurat la zona; l'edat del menor diferix entre les primeres fonts.