Tres ferits després que un cotxe atropellara un porc senglar a la Pobla Tornesa

Esta passada matinada s'ha produït un accident a la CV-10 a l'altura de la Pobla Tornesa, a la Plana Alta. Els fets han ocorregut a les 5.04 hores d'este dimarts, en el kilòmetre 34 d'aquesta carretera, quan un turisme ha atropellat un porc senglar i un altre vehicle que circulava per darrere ha xocat amb el primer per proximitat, ja que no li ha donat temps a frenar donada la distància dels dos vehicles. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències tres persones han resultat ferides a causa de la col·lisió per la qual cosa s'ha mobilitzat una unitat del Suport Vital Bàsic (SVB). L'equip sanitari ha atés una dona de 38 anys amb dolor costal  contusió en el cap, unn home de 36 anys amb dolor al costat i en el cap, i un altre home de 38 anys amb dolor toràcic. Tots ells han sigut traslladats a l'Hospital General de Castelló. Per altra banda, la CV-10 ha estat tallada al trànsit fins a les 7.19 hores, segons les mateixes fonts.

Accident mortal a la CV-370

Un home ha mort este matí en un accident múltiple en la CV-370, on s'han vist implicats tres cotxes i una moto. L'accident s'ha produït a les 7.09 hores, quan s'ha alertat al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències que s'havia produït una col·lisió entre diversos vehicles en aquesta carretera. El xoc entre els tres vehicles s'ha produït en el kilòmetre 8, a l'altura de Riba-Roja del Túria, al Camp de Túria. Fins al lloc de l'accident Emergències ha traslladat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent i una altra del Suport Vital Bàsic per atendre els ferits. Segons ha informat el CICU, s'ha atés de moment una dona que patia un tiró cervical i una crisi d'ansietat, i per altra banda, els efectius mèdics han confirmat la mort del motorista, un home de 46 anys, del qual no s'han pogut recuperar les constants vitals perquè ha mort en l'acte. La ferida, de 31 anys, després de ser estabilitzada ha sigut traslladada a l'Hospital de Manises.S'intenta esclarir ara els motius d'aquest accident múltiple amb tants vehicles implicats.

Últimes notícies

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.

La inscripció de Buenavida amb les Lynx és una treta administrativa i jugarà la WNBA en 2027

La inscripció d’Elena Buenavida com a jugadora actual de Minnesota Lynx respon a una treta administrativa i no implica que jugue la WNBA en 2026, ja que el pla és que s’incorpore a la franquícia en 2027 i continue mentrestant al Valencia Basket.