Tres joves, dos d’ells menors, moren després de fugir d’un control policial

Tres joves, almenys dos d’ells menors, han mort en la matinada d’aquest dimecres en un accident de trànsit després de fugir d’un control policial en el terme municipal de Ronda (Màlaga), en circumstàncies que investiga la Policia Nacional.

Els joves, en detectar el control policial, presumptament van llançar alguna cosa per la finestreta i van escapar del lloc pel qual es va iniciar una persecució, però a l’eixida de la ciutat van aconseguir fugir, segons han informat fonts pròximes a la investigació.

Poc després, la Policia Local va informar que tres ocupants del vehicle havien mort en un accident de trànsit.


Segons informa el periòdic ‘La opinión de Málaga’, el conductor ha sigut identificat com un home de 22 anys, mentre que els altres dos ocupants del vehicle tenien 15 i 16 anys.

El sinistre s’ha produït al voltant de les tres de la matinada en un camí veïnal després que el vehicle en el qual viatjaven els joves s’isquera de la via i caigueren per un desnivell en el quilòmetre 30,400 de la carretera A-374.

La cadena SER apunta que el terraplé tenia 15 metres d’altura i que segons la Guàrdia Civil, el cotxe, un esportiu de la marca Mercedes, ha quedat completament destrossat. Al seu torn, informen que, segons les primeres investigacions, el que va poder provocar l’accident és un excés de velocitat en una corba perillosa.

Últimes notícies

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.