Tres joves, dos d’ells menors, moren després de fugir d’un control policial

Tres joves, almenys dos d’ells menors, han mort en la matinada d’aquest dimecres en un accident de trànsit després de fugir d’un control policial en el terme municipal de Ronda (Màlaga), en circumstàncies que investiga la Policia Nacional.

Els joves, en detectar el control policial, presumptament van llançar alguna cosa per la finestreta i van escapar del lloc pel qual es va iniciar una persecució, però a l’eixida de la ciutat van aconseguir fugir, segons han informat fonts pròximes a la investigació.

Poc després, la Policia Local va informar que tres ocupants del vehicle havien mort en un accident de trànsit.


Segons informa el periòdic ‘La opinión de Málaga’, el conductor ha sigut identificat com un home de 22 anys, mentre que els altres dos ocupants del vehicle tenien 15 i 16 anys.

El sinistre s’ha produït al voltant de les tres de la matinada en un camí veïnal després que el vehicle en el qual viatjaven els joves s’isquera de la via i caigueren per un desnivell en el quilòmetre 30,400 de la carretera A-374.

La cadena SER apunta que el terraplé tenia 15 metres d’altura i que segons la Guàrdia Civil, el cotxe, un esportiu de la marca Mercedes, ha quedat completament destrossat. Al seu torn, informen que, segons les primeres investigacions, el que va poder provocar l’accident és un excés de velocitat en una corba perillosa.

Últimes notícies

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.

La inscripció de Buenavida amb les Lynx és una treta administrativa i jugarà la WNBA en 2027

La inscripció d’Elena Buenavida com a jugadora actual de Minnesota Lynx respon a una treta administrativa i no implica que jugue la WNBA en 2026, ja que el pla és que s’incorpore a la franquícia en 2027 i continue mentrestant al Valencia Basket.

250.000 euros en ajuda urgent de la Generalitat per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 250.000 euros a ajuda humanitària urgent a Colòmbia després del terratrémol del 10 d’agost, amb especial atenció a la infància i a la cobertura de necessitats bàsiques. La Generalitat també ha impulsat un catàleg d’organitzacions fiables per a canalitzar les donacions de manera segura.

Alerta taronja per calor extrema en onze comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dijous el nivell de risc taronja per calor en municipis d’onze comarques de València i Castelló, mentres Emergències manté el risc extrem d’incendis a l’interior.