Tres joves, dos d’ells menors, moren després de fugir d’un control policial

Tres joves, almenys dos d’ells menors, han mort en la matinada d’aquest dimecres en un accident de trànsit després de fugir d’un control policial en el terme municipal de Ronda (Màlaga), en circumstàncies que investiga la Policia Nacional.

Els joves, en detectar el control policial, presumptament van llançar alguna cosa per la finestreta i van escapar del lloc pel qual es va iniciar una persecució, però a l’eixida de la ciutat van aconseguir fugir, segons han informat fonts pròximes a la investigació.

Poc després, la Policia Local va informar que tres ocupants del vehicle havien mort en un accident de trànsit.


Segons informa el periòdic ‘La opinión de Málaga’, el conductor ha sigut identificat com un home de 22 anys, mentre que els altres dos ocupants del vehicle tenien 15 i 16 anys.

El sinistre s’ha produït al voltant de les tres de la matinada en un camí veïnal després que el vehicle en el qual viatjaven els joves s’isquera de la via i caigueren per un desnivell en el quilòmetre 30,400 de la carretera A-374.

La cadena SER apunta que el terraplé tenia 15 metres d’altura i que segons la Guàrdia Civil, el cotxe, un esportiu de la marca Mercedes, ha quedat completament destrossat. Al seu torn, informen que, segons les primeres investigacions, el que va poder provocar l’accident és un excés de velocitat en una corba perillosa.

Últimes notícies

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.