Tres joves, dos d’ells menors, moren després de fugir d’un control policial

Tres joves, almenys dos d’ells menors, han mort en la matinada d’aquest dimecres en un accident de trànsit després de fugir d’un control policial en el terme municipal de Ronda (Màlaga), en circumstàncies que investiga la Policia Nacional.

Els joves, en detectar el control policial, presumptament van llançar alguna cosa per la finestreta i van escapar del lloc pel qual es va iniciar una persecució, però a l’eixida de la ciutat van aconseguir fugir, segons han informat fonts pròximes a la investigació.

Poc després, la Policia Local va informar que tres ocupants del vehicle havien mort en un accident de trànsit.


Segons informa el periòdic ‘La opinión de Málaga’, el conductor ha sigut identificat com un home de 22 anys, mentre que els altres dos ocupants del vehicle tenien 15 i 16 anys.

El sinistre s’ha produït al voltant de les tres de la matinada en un camí veïnal després que el vehicle en el qual viatjaven els joves s’isquera de la via i caigueren per un desnivell en el quilòmetre 30,400 de la carretera A-374.

La cadena SER apunta que el terraplé tenia 15 metres d’altura i que segons la Guàrdia Civil, el cotxe, un esportiu de la marca Mercedes, ha quedat completament destrossat. Al seu torn, informen que, segons les primeres investigacions, el que va poder provocar l’accident és un excés de velocitat en una corba perillosa.

Últimes notícies

Ferran Torres firma pel PSG fins a 2031 i deixarà quasi un milió al València CF

Ferran Torres ha fitxat pel París Saint-Germain per cinc temporades i lluirà el dorsal 9. El traspàs ronda els 50 milions i deixarà prop d’un milió d’euros al València CF pels drets de formació.

El centre de salut Sant Vicent 1 sumarà Fisioteràpia i més espai per a embarassades

La Conselleria de Sanitat està ampliant el Centre de Salut Sant Vicent del Raspeig 1 amb més de 280 metres quadrats nous, per incorporar Fisioteràpia i millorar l’atenció a les dones embarassades.

Castielfabib aconseguix la distinció de Municipi Turístic de Singularitat

Castielfabib ha sigut reconegut com a Municipi Turístic de Singularitat de la Comunitat Valenciana, la qual cosa li obri l’accés a finançament extraordinari de Turisme. Amb esta incorporació, la Comunitat suma 40 municipis en esta categoria i un total de 85 destinacions amb distintiu turístic oficial.

Les Arts anuncia quatre grans estrenes d’òpera per a la temporada 2026-2027

El Palau de les Arts Reina Sofía incorporarà a la temporada 2026-2027 quatre noves produccions d’òpera a la Sala Principal: ‘Carmen’, ‘Lohengrin’, ‘La clemenza di Tito’ i ‘Simon Boccanegra’. Els muntatges comptaran amb direcció escènica de Ted Huffman, Damiano Michieletto, Rafael R. Villalobos i Àlex Ollé.

Quasi 3.000 consultes en els Punts Violeta dels festivals este estiu

Els Punts Violeta impulsats per la Generalitat en festivals de música de les tres províncies han atés 2.746 consultes, sobretot d’informació i assessorament per a prevenir agressions sexuals. La secretaria autonòmica d’Igualtat destaca el paper dissuasiu i de coordinació d’estos espais segurs en grans esdeveniments.

Setze atesos per inhalació de fum en un incendi en una vivenda de Silla

Setze persones, entre elles dos menors i una major de 70 anys, han sigut ateses per inhalació de fum i ansietat després d’un incendi esta matinada en una vivenda de Silla. Dos hòmens han sigut traslladats a l’Hospital La Fe de València.

València renova 24.000 m² de voreres i elimina barreres per als vianants

València ha destinat més de 5 milions d’euros entre 2023 i 2026 a millorar l’accessibilitat per als vianants, renovant 24.000 m² de voreres i executant 247 guals adaptats.

Detingudes quatre persones d’un clan familiar per un tiroteig a Paterna

La Policia Nacional ha detingut a Paterna quatre membres d’un mateix clan familiar, tres hòmens i una dona, per un tiroteig al barri de la Coma el passat mes de març.