Tres joves, dos d’ells menors, moren després de fugir d’un control policial

Tres joves, almenys dos d’ells menors, han mort en la matinada d’aquest dimecres en un accident de trànsit després de fugir d’un control policial en el terme municipal de Ronda (Màlaga), en circumstàncies que investiga la Policia Nacional.

Els joves, en detectar el control policial, presumptament van llançar alguna cosa per la finestreta i van escapar del lloc pel qual es va iniciar una persecució, però a l’eixida de la ciutat van aconseguir fugir, segons han informat fonts pròximes a la investigació.

Poc després, la Policia Local va informar que tres ocupants del vehicle havien mort en un accident de trànsit.


Segons informa el periòdic ‘La opinión de Málaga’, el conductor ha sigut identificat com un home de 22 anys, mentre que els altres dos ocupants del vehicle tenien 15 i 16 anys.

El sinistre s’ha produït al voltant de les tres de la matinada en un camí veïnal després que el vehicle en el qual viatjaven els joves s’isquera de la via i caigueren per un desnivell en el quilòmetre 30,400 de la carretera A-374.

La cadena SER apunta que el terraplé tenia 15 metres d’altura i que segons la Guàrdia Civil, el cotxe, un esportiu de la marca Mercedes, ha quedat completament destrossat. Al seu torn, informen que, segons les primeres investigacions, el que va poder provocar l’accident és un excés de velocitat en una corba perillosa.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.