17.7 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

Tres voluntaris sancionats amb 4.200 euros per repartir menjar en València

 

La Policia Local de València ha multat amb 4.200 euros al restaurant ‘La Lusitana Tasca‘ de la capital del Túria i a dos veïnes voluntàries per repartir menjar a diferents famílies en situació de vulnerabilitat del barri del Cabanyal de la capital valenciana.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, diferents locals del barri valencià han denunciat este dilluns este fet que qualifiquen d’«abusiu». La situació naix durant el mes de març i abril, en ple confinament pel Covid-19, quan diferents voluntaris i hostalers del barri van decidir posar en marxa una iniciativa per a repartir menjar a les persones més necessitades.

 

La iniciativa estava formada pel propietari del restaurant i de les associacions de Brúfol, Espai Veïnal Cabanyal i del Centre de Salut de Marítim Serreria I, que s’encarregaven del repartiment. Els col·lectius afectats afirmen que «l’activitat es feia complint sempre les mesures de seguretat decretades».

 

Es revisaran les multes

No obstant això, el resultat final d’esta acció ha acabat en que tres persones han sigut multades per repartir 180 racions de menjar durant el 17 de març.

 

Este acte ha generat molta polèmica per Internet, pel que l’alcalde de la ciutat, Joan Ribó, s’ha pronunciat a través del seu compte de Twitter i ha dit que es revisaran estes sancions.

 

 

Últimes notícies

L’anestesista detingut per homicidi imprudent d’una xiqueta és sospitós de robar medicaments

La Policia ha detingut a l'anestesista que va sedar a la xiqueta de 6 anys morta en una clínica dental d'Alzira i li atribuïx també el furt de fàrmacs de l'hospital. La propietària de la clínica ha sigut arrestada i s'investiguen possibles delictes contra la salut pública i omissió del deure de socors.

Junqueras demana a Junts servir a la societat i deixar les baralles i reconciliacions constants

En una visita a zones afectades per la dana, el líder d'ERC ha instat a Junts a centrar-se en el servici públic i ha urgit a PSOE i Junts a complir compromisos. També ha mostrat suport als damnificats i ha lamentat la lentitud de les infraestructures de protecció.

Dos detinguts per l’homicidi de l’home desaparegut a Sueca al febrer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones per l'homicidi d'un home desaparegut a Sueca des de febrer i va localitzar restes en una parcel·la vinculada a un d'ells. La identitat de les restes s'està verificant.

El Congrés publicarà en el Butlletí els textos en valencià de les iniciatives aprovades definitivament facilitats per l’AVL

El Congrés publicarà en el Butlletí Oficial de les Corts Generals les versions en valencià de les iniciatives legislatives aprovades definitivament, tal com les facilite l'AVL. El conveni, firmat per Francina Armengol i Verònica Cantó, preveu dos anys de vigència, 25.000 euros anuals i una comissió de seguiment.

El Govern confirma com a violència masclista l’assassinat de Oriana a Alacant

El Govern ha confirmat com a violència masclista l'assassinat de Oriana, de 29 anys, a Alacant. No hi havia denúncies prèvies i el presumpte agressor es va suïcidar.

Pérez Llorca configura un Consell amb 11 carteres i manté a 8 consellers de Mazón

Pérez Llorca ha ampliat el Consell a 11 conselleries, amb tres vicepresidències, manté a huit consellers de Mazón i relleva a Ruth Merino. L'estructura s'ha reorganitzat amb noves carteres i amb Política Lingüística sota Presidència.

Compromís acusa a Pérez Llorca d’insultar a les víctimes en mantindre el Consell de Mazón

Joan Baldoví ha acusat a Juanfran Pérez Llorca de 'insultar novament' a les víctimes de la dana en mantindre la pràctica totalitat del Consell de Carlos Mazón. El síndic de Compromís ha retret la continuïtat de càrrecs i l'absència d'eleccions.

Morata defén una Comunitat Valenciana estratègica per a Europa

Morata ha afirmat que la Comunitat viu una oportunitat històrica per a ser estratègica a Europa i ha exigit infraestructures clau, energia estable i vivenda per a atraure talent.