Tres voluntaris sancionats amb 4.200 euros per repartir menjar en València

 

La Policia Local de València ha multat amb 4.200 euros al restaurant ‘La Lusitana Tasca‘ de la capital del Túria i a dos veïnes voluntàries per repartir menjar a diferents famílies en situació de vulnerabilitat del barri del Cabanyal de la capital valenciana.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, diferents locals del barri valencià han denunciat este dilluns este fet que qualifiquen d’«abusiu». La situació naix durant el mes de març i abril, en ple confinament pel Covid-19, quan diferents voluntaris i hostalers del barri van decidir posar en marxa una iniciativa per a repartir menjar a les persones més necessitades.

 

La iniciativa estava formada pel propietari del restaurant i de les associacions de Brúfol, Espai Veïnal Cabanyal i del Centre de Salut de Marítim Serreria I, que s’encarregaven del repartiment. Els col·lectius afectats afirmen que «l’activitat es feia complint sempre les mesures de seguretat decretades».

 

Es revisaran les multes

No obstant això, el resultat final d’esta acció ha acabat en que tres persones han sigut multades per repartir 180 racions de menjar durant el 17 de març.

 

Este acte ha generat molta polèmica per Internet, pel que l’alcalde de la ciutat, Joan Ribó, s’ha pronunciat a través del seu compte de Twitter i ha dit que es revisaran estes sancions.

 

 

Últimes notícies

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.