15.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Tres voluntaris sancionats amb 4.200 euros per repartir menjar en València

 

La Policia Local de València ha multat amb 4.200 euros al restaurant ‘La Lusitana Tasca‘ de la capital del Túria i a dos veïnes voluntàries per repartir menjar a diferents famílies en situació de vulnerabilitat del barri del Cabanyal de la capital valenciana.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, diferents locals del barri valencià han denunciat este dilluns este fet que qualifiquen d’«abusiu». La situació naix durant el mes de març i abril, en ple confinament pel Covid-19, quan diferents voluntaris i hostalers del barri van decidir posar en marxa una iniciativa per a repartir menjar a les persones més necessitades.

 

La iniciativa estava formada pel propietari del restaurant i de les associacions de Brúfol, Espai Veïnal Cabanyal i del Centre de Salut de Marítim Serreria I, que s’encarregaven del repartiment. Els col·lectius afectats afirmen que «l’activitat es feia complint sempre les mesures de seguretat decretades».

 

Es revisaran les multes

No obstant això, el resultat final d’esta acció ha acabat en que tres persones han sigut multades per repartir 180 racions de menjar durant el 17 de març.

 

Este acte ha generat molta polèmica per Internet, pel que l’alcalde de la ciutat, Joan Ribó, s’ha pronunciat a través del seu compte de Twitter i ha dit que es revisaran estes sancions.

 

 

Últimes notícies

Novembre tanca amb 81 morts en les carreteres, 6 menys que al novembre de 2024

Al novembre s'han registrat 76 sinistres mortals i 81 morts en les carreteres espanyoles, 6 menys que un any abans. La mobilitat ha crescut un 5,49% fins a 36,4 milions de viatges i augmenten les víctimes entre usuaris vulnerables.

El tàndem Iborra-Del Moral dirigirà al Llevant esta setmana: ni interins ni definitius

Pablo Sánchez va confirmar que Álvaro Del Moral i Vicente Iborra prendran les regnes del Llevant en Copa i Lliga esta setmana. La decisió sobre la banqueta definitiva continua oberta.

Desmantellada la primera cèl·lula de The Base a Espanya amb tres detinguts a Castelló

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a tres integrants de la primera cèl·lula de The Base detectada a Espanya. Un ha ingressat a la presó i s'han confiscat armes, material tàctic i propaganda.

Zulima Pérez no ha contestat a la petició de Mus de reunir-se per la interinitat del Consell

La comissionada per a la reconstrucció després de la dana ha rebut dos cartes de Vicente Martínez Mus per a reunir-se, però no ha respost en persistir la interinitat del Consell. Ha qüestionat la gestió de l'Executiu autonòmic i ha demanat esperar a la investidura del nou president.

Les 17 obres d’emergència de la CHJ després de la dana podrien estar acabades al juny de 2026

La CHJ preveu rematar en 2026 les 17 actuacions d'emergència després de la dana del 29 d'octubre de 2024. El pla més ampli aspira a tindre la majoria de projectes en execució en 2030.

Calero s’acomiada del Llevant convençut que anava a salvar a l’equip i sense retrets al club

Julián Calero ha dit adeu al Llevant defenent que anava a salvar a l'equip i acceptant la decisió del club sense retrets. Deixa al conjunt a tres punts de la salvació després de l'ascens recent.

Rovira se’n va anar a Alacant el 29-O per la falsa tranquil·litat que atribuïx al Govern

El conseller d'Educació en funcions ha defés el seu desplaçament en plena DANA al·legant motius personals i una sensació de calma que li va traslladar la Delegació del Govern. Ha insistit que Educació no decidix tancar col·legis i que, amb dades completes de Aemet i la CHJ, s'hauria quedat a València.

Calero s’acomiada del Llevant: convencidísimo de salvar a l’equip i sense retrets

Julián Calero va assegurar en el seu adeu que estava convencidísimo de salvar al Llevant i, malgrat la mala ratxa, va dir que no retrau al club la rescissió.