Tres voluntaris sancionats amb 4.200 euros per repartir menjar en València

 

La Policia Local de València ha multat amb 4.200 euros al restaurant ‘La Lusitana Tasca‘ de la capital del Túria i a dos veïnes voluntàries per repartir menjar a diferents famílies en situació de vulnerabilitat del barri del Cabanyal de la capital valenciana.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, diferents locals del barri valencià han denunciat este dilluns este fet que qualifiquen d’«abusiu». La situació naix durant el mes de març i abril, en ple confinament pel Covid-19, quan diferents voluntaris i hostalers del barri van decidir posar en marxa una iniciativa per a repartir menjar a les persones més necessitades.

 

La iniciativa estava formada pel propietari del restaurant i de les associacions de Brúfol, Espai Veïnal Cabanyal i del Centre de Salut de Marítim Serreria I, que s’encarregaven del repartiment. Els col·lectius afectats afirmen que «l’activitat es feia complint sempre les mesures de seguretat decretades».

 

Es revisaran les multes

No obstant això, el resultat final d’esta acció ha acabat en que tres persones han sigut multades per repartir 180 racions de menjar durant el 17 de març.

 

Este acte ha generat molta polèmica per Internet, pel que l’alcalde de la ciutat, Joan Ribó, s’ha pronunciat a través del seu compte de Twitter i ha dit que es revisaran estes sancions.

 

 

Últimes notícies

Tres detinguts a Alacant per robar diners amb el mètode del cogoter gràcies a un agent fora de servici

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens i una dona, relacionats amb diversos furts de diners a clients de banc a la província d'Alacant, gràcies a la intervenció d'un agent que es trobava fora de servici.

Dotze persones detingudes per vendre roba falsificada en el mercat ambulant de Dénia

La Policia Nacional ha detingut dotze persones que regentaven parades al mercat ambulant de Dénia per vendre roba i complements falsificats, entre ells equipacions esportives de seleccions i clubs de futbol.

Camarero nega qualsevol contacte amb Mazón el dia de la DANA

Susana Camarero, vicepresidenta primera i consellera d’Habitatge i Igualtat, ha assegurat davant la jutgessa que no va tindre cap contacte amb Carlos Mazón ni amb el seu entorn el dia de la DANA i que va entendre que l’emergència la gestionava Salomé Pradas.

La història de Mawj, la xiqueta de Bagdad que ha convertit la guerra en poesia gràcies a la seua mà salvada

El llibre Huella, amb portada de Nacho Duato i impulsat per la Fundació Fernando Fonseca, arreplega 20 poemes amb què l’iraquiana Mawj Majid Al-Obaidi convertix el trauma d’un bombardeig a Bagdad en un relat d’amor, dolor i superació.

El professorat valencià decideix hui si manté la vaga indefinida amb la nova oferta d’Educació

El professorat de l’escola pública valenciana vota hui la proposta d’Educació per posar fi a la vaga indefinida, mentres la concertada viu el seu segon dia de paros.

Les víctimes de la DANA es concentren davant el jutjat de Catarroja durant la declaració de Susana Camarero

Representants de les principals associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja mentres declara com a testimoni la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, en una causa per homicidi imprudent de 230 persones.

Cauen tres membres d’un grup de robatoris i estafes al Baix Maestrat

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup criminal amb base al Baix Maestrat i ha detingut tres persones acusades de nombrosos robatoris, estafes i delictes d’usurpació d’identitat al nord de Castelló.

Maig de 2026 va ser el segon més càlid registrat al món, segons Copernicus

El mes de maig de 2026 ha sigut el segon més càlid al planeta des que hi ha registres, amb temperatures rècord a l’atmosfera i als oceans, segons el servei europeu Copernicus.