Tres voluntaris sancionats amb 4.200 euros per repartir menjar en València

 

La Policia Local de València ha multat amb 4.200 euros al restaurant ‘La Lusitana Tasca‘ de la capital del Túria i a dos veïnes voluntàries per repartir menjar a diferents famílies en situació de vulnerabilitat del barri del Cabanyal de la capital valenciana.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, diferents locals del barri valencià han denunciat este dilluns este fet que qualifiquen d’«abusiu». La situació naix durant el mes de març i abril, en ple confinament pel Covid-19, quan diferents voluntaris i hostalers del barri van decidir posar en marxa una iniciativa per a repartir menjar a les persones més necessitades.

 

La iniciativa estava formada pel propietari del restaurant i de les associacions de Brúfol, Espai Veïnal Cabanyal i del Centre de Salut de Marítim Serreria I, que s’encarregaven del repartiment. Els col·lectius afectats afirmen que «l’activitat es feia complint sempre les mesures de seguretat decretades».

 

Es revisaran les multes

No obstant això, el resultat final d’esta acció ha acabat en que tres persones han sigut multades per repartir 180 racions de menjar durant el 17 de març.

 

Este acte ha generat molta polèmica per Internet, pel que l’alcalde de la ciutat, Joan Ribó, s’ha pronunciat a través del seu compte de Twitter i ha dit que es revisaran estes sancions.

 

 

Últimes notícies

Morin dos banyistes ofegats a una platja de Pilar de la Horadada i en una cala de Torrevella

Dos hòmens han mort ofegats este diumenge a la platja Mil Palmeras de Pilar de la Horadada i en una cala de Torrevella. Els equips sanitaris del Samu no han pogut reanimar-los malgrat aplicar maniobres avançades.

Trump i Pedro Sánchez encapçalen els ninots satírics de les Fogueres d’Alacant

Donald Trump, Pedro Sánchez i l’alcalde Luis Barcala s’han convertit en els grans protagonistes dels ninots satírics de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant, que combinen crítica política, humor i grans monuments com la foguera especial guanyadora Génesi.

Antiviolència planteja tancar dos mesos el camp del Racing i un el del Deportivo i l’Eldense

La Comissió Antiviolència ha proposat clausurar dos mesos el camp del Racing Club i un mes els estadis del Deportivo de la Coruña i de l’Eldense pels greus incidents en els partits d’ascens.

Ferran Torres iguala Puchades com a valencià amb més partits en un Mundial

Ferran Torres ha jugat el seu sisé partit en una fase final d’un Mundial i iguala així Antonio Puchades com a futbolista valencià amb més presències en esta competició. El davanter de Foios pot quedar a soles al capdavant si juga davant Uruguai en l’últim duel de la fase de grups.

Sis morts per calor extrema en sis dies a la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat sis morts atribuïbles a les altes temperatures entre el 30 de maig i el 4 de juny, cinc a la província de València i una a Castelló, segons el sistema MoMo de Sanitat.

Quatre persones detingudes en trobar quasi 3 kg de marihuana en una vivenda de Vall d’Alba

La Guàrdia Civil ha detingut quatre persones a Vall d'Alba després d'intervindre quasi 3.000 grams de marihuana en dos immobles contigus, presumptament destinada a la seua distribució.

La calor arranca fort: més de 30 °C de bon matí i quasi 34 °C a La Vila Joiosa

Les temperatures han superat ja els 30 graus este dilluns de bon matí en nombrosos municipis valencians, amb 33,7 °C a La Vila Joiosa. Aemet ha activat un episodi de calor fins dimecres i Emergències ha decretat alerta groga i risc alt d'incendis.

Les nits tropicals continuen i Benidorm encadena una altra nit tòrrida amb 25,1 graus

Les mínimes han tornat a ser molt altes en la Comunitat Valenciana, amb nombroses nits tropicals i una nova nit tòrrida a Benidorm, on el termòmetre no ha baixat de 25,1 graus.