Anuncios

Troba un penis ficat en un flascó mentre tallava la gespa de la casa de la seua mare

 

La macabra troballa es va produir a la ciutat de San José de Balcarce, al sud-est de la província de Buenos Aires, l’Argentina. Un jardiner que tallava la gespa a la casa de la seua mare va trobar un penis humà amputat i guardat en un flascó de cristall.

El jove va trencar sense voler el flascó, que va començar a emanar una olor nauseabunda, després del que va avisar a emergències, segons informa el diari Clarín.

Anuncios

El jove es trobava tallant la gespa del jardí davanter de la casa de la seua mare, quan la desbrossadora amb la qual treballava va colpejar i va trencar un flascó de cristall, del qual va començar a eixir un fort i desagradable olor. En comprovar el seu contingut el jove va poder observar que es tractava d’un penis amputat, per la qual cosa va anomenar als serveis d’emergències.

 

La policia confirma que es tracta d’un penis humà

 

La policia científica va acudir al lloc per a recuperar les restes i sotmetre’ls a anàlisis per a determinar la seua procedència i si es tractava d’un penis humà.

Els responsables policials, que van informar que la casa i el jardí no havia sigut visitat per la família en els últims tres mesos, van confirmar que es tractava de “restes humanes“.

Malgrat la finestra de temps tan àmplia des que les restes podien haver sigut depositats al jardí, el fet que el penis amputat es trobara dins d’un flascó de vidre va permetre que es trobara en un bon estat de conservació.

“El membre estava en un flascó que va trencar el jardiner accidentalment mentre desbrossava”, van explicar els responsables policials, que no descarten cap hipòtesi i asseguren que existeix una “finestra molt àmplia” de possibilitats en el cas.

La Fiscalia local ha iniciat les investigacions per a intentar esclarir les circumstàncies de tan insòlita troballa.

El motiu principal que hi haja tantes hipòtesis és que “en estar en el flascó, estes restes podrien conservar-se per bastant temps”, va explicar la Policia, per la qual cosa no se sap quants dies van passar les restes en el flascó abans de descobrir-se, per això els investigadors es disposen a dur a terme les pertinents proves forenses.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.
Anuncios