Troba un penis ficat en un flascó mentre tallava la gespa de la casa de la seua mare

 

La macabra troballa es va produir a la ciutat de San José de Balcarce, al sud-est de la província de Buenos Aires, l’Argentina. Un jardiner que tallava la gespa a la casa de la seua mare va trobar un penis humà amputat i guardat en un flascó de cristall.

El jove va trencar sense voler el flascó, que va començar a emanar una olor nauseabunda, després del que va avisar a emergències, segons informa el diari Clarín.

El jove es trobava tallant la gespa del jardí davanter de la casa de la seua mare, quan la desbrossadora amb la qual treballava va colpejar i va trencar un flascó de cristall, del qual va començar a eixir un fort i desagradable olor. En comprovar el seu contingut el jove va poder observar que es tractava d’un penis amputat, per la qual cosa va anomenar als serveis d’emergències.

 

La policia confirma que es tracta d’un penis humà

 

La policia científica va acudir al lloc per a recuperar les restes i sotmetre’ls a anàlisis per a determinar la seua procedència i si es tractava d’un penis humà.

Els responsables policials, que van informar que la casa i el jardí no havia sigut visitat per la família en els últims tres mesos, van confirmar que es tractava de «restes humanes«.

Malgrat la finestra de temps tan àmplia des que les restes podien haver sigut depositats al jardí, el fet que el penis amputat es trobara dins d’un flascó de vidre va permetre que es trobara en un bon estat de conservació.

«El membre estava en un flascó que va trencar el jardiner accidentalment mentre desbrossava», van explicar els responsables policials, que no descarten cap hipòtesi i asseguren que existeix una «finestra molt àmplia» de possibilitats en el cas.

La Fiscalia local ha iniciat les investigacions per a intentar esclarir les circumstàncies de tan insòlita troballa.

El motiu principal que hi haja tantes hipòtesis és que «en estar en el flascó, estes restes podrien conservar-se per bastant temps», va explicar la Policia, per la qual cosa no se sap quants dies van passar les restes en el flascó abans de descobrir-se, per això els investigadors es disposen a dur a terme les pertinents proves forenses.

Últimes notícies

Maria Àngels Francés prendrà possessió com a presidenta de l’AVL este dijous al Palau

Maria Àngels Francés prendrà possessió este dijous com a nova presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua en un acte solemne al Palau de la Generalitat presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Alerta groga per fortes pluges i tempestes a l’interior nord de Castelló este dimecres

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat l’alerta groga per pluges intenses i tempestes amb possible granissat este dimecres a l’interior nord de Castelló, on es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.