Troba un penis ficat en un flascó mentre tallava la gespa de la casa de la seua mare

 

La macabra troballa es va produir a la ciutat de San José de Balcarce, al sud-est de la província de Buenos Aires, l’Argentina. Un jardiner que tallava la gespa a la casa de la seua mare va trobar un penis humà amputat i guardat en un flascó de cristall.

El jove va trencar sense voler el flascó, que va començar a emanar una olor nauseabunda, després del que va avisar a emergències, segons informa el diari Clarín.

El jove es trobava tallant la gespa del jardí davanter de la casa de la seua mare, quan la desbrossadora amb la qual treballava va colpejar i va trencar un flascó de cristall, del qual va començar a eixir un fort i desagradable olor. En comprovar el seu contingut el jove va poder observar que es tractava d’un penis amputat, per la qual cosa va anomenar als serveis d’emergències.

 

La policia confirma que es tracta d’un penis humà

 

La policia científica va acudir al lloc per a recuperar les restes i sotmetre’ls a anàlisis per a determinar la seua procedència i si es tractava d’un penis humà.

Els responsables policials, que van informar que la casa i el jardí no havia sigut visitat per la família en els últims tres mesos, van confirmar que es tractava de «restes humanes«.

Malgrat la finestra de temps tan àmplia des que les restes podien haver sigut depositats al jardí, el fet que el penis amputat es trobara dins d’un flascó de vidre va permetre que es trobara en un bon estat de conservació.

«El membre estava en un flascó que va trencar el jardiner accidentalment mentre desbrossava», van explicar els responsables policials, que no descarten cap hipòtesi i asseguren que existeix una «finestra molt àmplia» de possibilitats en el cas.

La Fiscalia local ha iniciat les investigacions per a intentar esclarir les circumstàncies de tan insòlita troballa.

El motiu principal que hi haja tantes hipòtesis és que «en estar en el flascó, estes restes podrien conservar-se per bastant temps», va explicar la Policia, per la qual cosa no se sap quants dies van passar les restes en el flascó abans de descobrir-se, per això els investigadors es disposen a dur a terme les pertinents proves forenses.

Últimes notícies

Barcala es manté en silenci sobre Les Naus malgrat la citació de la comissió de vivenda

L alcalde d Alacant, Luis Barcala, ha reiterat que no farà cap declaració sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus, tot i que la comissió municipal d investigació l ha citat per al 24 de juliol a petició de tota l oposició.

Alerta per calor extrem: la Generalitat demana adaptar la faena per protegir la salut laboral

La Generalitat ha instat empreses, administracions i persones treballadores a reforçar la prevenció i reorganitzar la faena davant l’episodi de calor extrem anunciat a la Comunitat Valenciana.

Cinc ferits en un xoc entre una furgoneta i un autobús de l’EMT a El Saler

Cinc persones han resultat ferides en un accident entre un autobús de la línia 25 de l’EMT i una furgoneta a la CV-500, a l’altura d’El Saler, i han sigut traslladades a hospitals de València.

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.

L’incendi de Soneja continua sense perimetrar amb 300 efectius desplegats i l’onada de calor com a principal amenaça

La Generalitat manté el desallotjament preventiu de Azuébar mentre 16 mitjans aeris treballen en la zona i el Seprona investiga l’origen del foc

Nit sufocant en pobles de tot el territori en l’inici d’una nova onada de calor

Diversos municipis de Castelló, València i Alacant han encadenat una nit tòrrida amb mínimes superiors als 26 graus en l’inici d’una nova onada de calor que podria deixar màximes de fins a 44 graus.

Onada de calor amb fins a 40 graus este dilluns a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un dia de cel ras i temperatures màximes de fins a 40 graus a l’interior de València, que augmentaran encara més dimarts amb valors de fins a 44 graus al sud de la província.