Troba un penis ficat en un flascó mentre tallava la gespa de la casa de la seua mare

 

La macabra troballa es va produir a la ciutat de San José de Balcarce, al sud-est de la província de Buenos Aires, l’Argentina. Un jardiner que tallava la gespa a la casa de la seua mare va trobar un penis humà amputat i guardat en un flascó de cristall.

El jove va trencar sense voler el flascó, que va començar a emanar una olor nauseabunda, després del que va avisar a emergències, segons informa el diari Clarín.

El jove es trobava tallant la gespa del jardí davanter de la casa de la seua mare, quan la desbrossadora amb la qual treballava va colpejar i va trencar un flascó de cristall, del qual va començar a eixir un fort i desagradable olor. En comprovar el seu contingut el jove va poder observar que es tractava d’un penis amputat, per la qual cosa va anomenar als serveis d’emergències.

 

La policia confirma que es tracta d’un penis humà

 

La policia científica va acudir al lloc per a recuperar les restes i sotmetre’ls a anàlisis per a determinar la seua procedència i si es tractava d’un penis humà.

Els responsables policials, que van informar que la casa i el jardí no havia sigut visitat per la família en els últims tres mesos, van confirmar que es tractava de «restes humanes«.

Malgrat la finestra de temps tan àmplia des que les restes podien haver sigut depositats al jardí, el fet que el penis amputat es trobara dins d’un flascó de vidre va permetre que es trobara en un bon estat de conservació.

«El membre estava en un flascó que va trencar el jardiner accidentalment mentre desbrossava», van explicar els responsables policials, que no descarten cap hipòtesi i asseguren que existeix una «finestra molt àmplia» de possibilitats en el cas.

La Fiscalia local ha iniciat les investigacions per a intentar esclarir les circumstàncies de tan insòlita troballa.

El motiu principal que hi haja tantes hipòtesis és que «en estar en el flascó, estes restes podrien conservar-se per bastant temps», va explicar la Policia, per la qual cosa no se sap quants dies van passar les restes en el flascó abans de descobrir-se, per això els investigadors es disposen a dur a terme les pertinents proves forenses.

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.