Troba un penis ficat en un flascó mentre tallava la gespa de la casa de la seua mare

 

La macabra troballa es va produir a la ciutat de San José de Balcarce, al sud-est de la província de Buenos Aires, l’Argentina. Un jardiner que tallava la gespa a la casa de la seua mare va trobar un penis humà amputat i guardat en un flascó de cristall.

El jove va trencar sense voler el flascó, que va començar a emanar una olor nauseabunda, després del que va avisar a emergències, segons informa el diari Clarín.

El jove es trobava tallant la gespa del jardí davanter de la casa de la seua mare, quan la desbrossadora amb la qual treballava va colpejar i va trencar un flascó de cristall, del qual va començar a eixir un fort i desagradable olor. En comprovar el seu contingut el jove va poder observar que es tractava d’un penis amputat, per la qual cosa va anomenar als serveis d’emergències.

 

La policia confirma que es tracta d’un penis humà

 

La policia científica va acudir al lloc per a recuperar les restes i sotmetre’ls a anàlisis per a determinar la seua procedència i si es tractava d’un penis humà.

Els responsables policials, que van informar que la casa i el jardí no havia sigut visitat per la família en els últims tres mesos, van confirmar que es tractava de “restes humanes“.

Malgrat la finestra de temps tan àmplia des que les restes podien haver sigut depositats al jardí, el fet que el penis amputat es trobara dins d’un flascó de vidre va permetre que es trobara en un bon estat de conservació.

“El membre estava en un flascó que va trencar el jardiner accidentalment mentre desbrossava”, van explicar els responsables policials, que no descarten cap hipòtesi i asseguren que existeix una “finestra molt àmplia” de possibilitats en el cas.

La Fiscalia local ha iniciat les investigacions per a intentar esclarir les circumstàncies de tan insòlita troballa.

El motiu principal que hi haja tantes hipòtesis és que “en estar en el flascó, estes restes podrien conservar-se per bastant temps”, va explicar la Policia, per la qual cosa no se sap quants dies van passar les restes en el flascó abans de descobrir-se, per això els investigadors es disposen a dur a terme les pertinents proves forenses.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.