Troben el cadàver d’un ancià en sa casa i un bomber cau des de dos metres durant l’operatiu en Castelló

 

Els servicis d’emergències han trobat el cos sense vida d’un home de 72 anys en una casa del carrer de Navarrés de Castelló, durant un operatiu en el que un dels bombers ha resultat ferit en caure d’una altura de dos metres quan tractava d’accedir per la finestra.

Cap a les 19.00 hores s’ha rebut en el CIMSE 092 una cridada del 112 que advertia que alguns veïns d’una casa del carrer de Navarrés havien notat que un habitant d’este edifici feia dies que no eixia, fet pel que es pensava que podia passar-li alguna cosa, segons han explicat fonts de la Policia Local.

 

Diferents dotacions de la Policia Local de Castelló i dels Bombers Municipals s’han traslladat fins al lloc dels fets i han verificat que, efectivament, dins de la casa podia haver una persona en perill, per això els servicis d’extinció d’incendis han accedit per una de les finestres.

 

Dins, juntament amb les dotacions policials, els servicis d’emergències han descobert el cos sense vida d’un home de 72 anys, que pel que pareix hauria mort de forma natural, segons les mateixes fonts. Els agents s’han posat en contacte amb els familiars de la persona morta per a comunicar-los el fet i s’ha donat avís a la Policia Nacional per a que es fera càrrec de l’alçament del cadàver.

 

Bomber ferit

Paral·lelament, durant les tasques d’accés a la casa, un bomber ha caigut des d’uns dos metres d’altura en soltar-se un suport de seguretat unit a la finestra per la que es pretenia accedir.

 

A causa de la caiguda, el bomber ha patit lesions de pronòstic reservat i ha sigut ingressat en l’Hospital General a l’espera de practicar-li les proves pertinents per a conéixer les lesions que presenta en el braç.

Últimes notícies

L’oratge comença la setmana amb més calor, sobretot a l’interior de València

Este dilluns l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable i poc nuvolós, amb pujada de les temperatures màximes, especialment a l’interior de València, i vent fluix variable. Dimarts es preveu un descens de les màximes i un lleuger augment de les mínimes.

La vaga indefinida del professorat valencià enceta la cinquena setmana amb una nova reunió clau

La vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià entra este dilluns en la cinquena setmana, amb 21 dies lectius de mobilitzacions i una nova mesa sectorial clau entre Educació i sindicats, mentre l’acampada al centre de València complix una setmana.

L’acampada educativa torna al centre de la plaça de la Verge de València després del Corpus

L’acampada de docents en suport a la vaga indefinida del professorat públic ha tornat al centre de la plaça de la Verge de València una vegada acabats els actes del Corpus, després d’haver-se desplaçat uns dies a un lateral per facilitar la celebració de la festa.

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.