Troben el cadàver d’un ancià en sa casa i un bomber cau des de dos metres durant l’operatiu en Castelló

 

Els servicis d’emergències han trobat el cos sense vida d’un home de 72 anys en una casa del carrer de Navarrés de Castelló, durant un operatiu en el que un dels bombers ha resultat ferit en caure d’una altura de dos metres quan tractava d’accedir per la finestra.

Cap a les 19.00 hores s’ha rebut en el CIMSE 092 una cridada del 112 que advertia que alguns veïns d’una casa del carrer de Navarrés havien notat que un habitant d’este edifici feia dies que no eixia, fet pel que es pensava que podia passar-li alguna cosa, segons han explicat fonts de la Policia Local.

 

Diferents dotacions de la Policia Local de Castelló i dels Bombers Municipals s’han traslladat fins al lloc dels fets i han verificat que, efectivament, dins de la casa podia haver una persona en perill, per això els servicis d’extinció d’incendis han accedit per una de les finestres.

 

Dins, juntament amb les dotacions policials, els servicis d’emergències han descobert el cos sense vida d’un home de 72 anys, que pel que pareix hauria mort de forma natural, segons les mateixes fonts. Els agents s’han posat en contacte amb els familiars de la persona morta per a comunicar-los el fet i s’ha donat avís a la Policia Nacional per a que es fera càrrec de l’alçament del cadàver.

 

Bomber ferit

Paral·lelament, durant les tasques d’accés a la casa, un bomber ha caigut des d’uns dos metres d’altura en soltar-se un suport de seguretat unit a la finestra per la que es pretenia accedir.

 

A causa de la caiguda, el bomber ha patit lesions de pronòstic reservat i ha sigut ingressat en l’Hospital General a l’espera de practicar-li les proves pertinents per a conéixer les lesions que presenta en el braç.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.