Troben el cadàver d’un ancià en sa casa i un bomber cau des de dos metres durant l’operatiu en Castelló

 

Els servicis d’emergències han trobat el cos sense vida d’un home de 72 anys en una casa del carrer de Navarrés de Castelló, durant un operatiu en el que un dels bombers ha resultat ferit en caure d’una altura de dos metres quan tractava d’accedir per la finestra.

Cap a les 19.00 hores s’ha rebut en el CIMSE 092 una cridada del 112 que advertia que alguns veïns d’una casa del carrer de Navarrés havien notat que un habitant d’este edifici feia dies que no eixia, fet pel que es pensava que podia passar-li alguna cosa, segons han explicat fonts de la Policia Local.

 

Diferents dotacions de la Policia Local de Castelló i dels Bombers Municipals s’han traslladat fins al lloc dels fets i han verificat que, efectivament, dins de la casa podia haver una persona en perill, per això els servicis d’extinció d’incendis han accedit per una de les finestres.

 

Dins, juntament amb les dotacions policials, els servicis d’emergències han descobert el cos sense vida d’un home de 72 anys, que pel que pareix hauria mort de forma natural, segons les mateixes fonts. Els agents s’han posat en contacte amb els familiars de la persona morta per a comunicar-los el fet i s’ha donat avís a la Policia Nacional per a que es fera càrrec de l’alçament del cadàver.

 

Bomber ferit

Paral·lelament, durant les tasques d’accés a la casa, un bomber ha caigut des d’uns dos metres d’altura en soltar-se un suport de seguretat unit a la finestra per la que es pretenia accedir.

 

A causa de la caiguda, el bomber ha patit lesions de pronòstic reservat i ha sigut ingressat en l’Hospital General a l’espera de practicar-li les proves pertinents per a conéixer les lesions que presenta en el braç.

Últimes notícies

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.