17 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Troben el cadàver d’un ancià en sa casa i un bomber cau des de dos metres durant l’operatiu en Castelló

 

Els servicis d’emergències han trobat el cos sense vida d’un home de 72 anys en una casa del carrer de Navarrés de Castelló, durant un operatiu en el que un dels bombers ha resultat ferit en caure d’una altura de dos metres quan tractava d’accedir per la finestra.

Cap a les 19.00 hores s’ha rebut en el CIMSE 092 una cridada del 112 que advertia que alguns veïns d’una casa del carrer de Navarrés havien notat que un habitant d’este edifici feia dies que no eixia, fet pel que es pensava que podia passar-li alguna cosa, segons han explicat fonts de la Policia Local.

 

Diferents dotacions de la Policia Local de Castelló i dels Bombers Municipals s’han traslladat fins al lloc dels fets i han verificat que, efectivament, dins de la casa podia haver una persona en perill, per això els servicis d’extinció d’incendis han accedit per una de les finestres.

 

Dins, juntament amb les dotacions policials, els servicis d’emergències han descobert el cos sense vida d’un home de 72 anys, que pel que pareix hauria mort de forma natural, segons les mateixes fonts. Els agents s’han posat en contacte amb els familiars de la persona morta per a comunicar-los el fet i s’ha donat avís a la Policia Nacional per a que es fera càrrec de l’alçament del cadàver.

 

Bomber ferit

Paral·lelament, durant les tasques d’accés a la casa, un bomber ha caigut des d’uns dos metres d’altura en soltar-se un suport de seguretat unit a la finestra per la que es pretenia accedir.

 

A causa de la caiguda, el bomber ha patit lesions de pronòstic reservat i ha sigut ingressat en l’Hospital General a l’espera de practicar-li les proves pertinents per a conéixer les lesions que presenta en el braç.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.

Compromís critica la persecució a Mónica Oltra i demana democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat una persecució judicial i política contra Mónica Oltra i ha demanat democratitzar la justícia després de l'obertura de juí oral. La coalició ha invocat decisions en la instrucció i el criteri de la Fiscalia per a defendre que 'no existix cas Mónica Oltra'.

La jutgessa veu decisiva l’exclusió voluntària de Mazón en les 230 morts de la DANA a València

La instructora atribuïx a Carlos Mazón una omissió equiparable a l'acció per la seua absència de coordinació durant la DANA i eleva el cas al TSJCV. Sosté un nexe causal amb la falta d'avisos que, al seu juí, va ser clau en 230 morts i múltiples lesions.

Govern i oposició demanen al PP que exigisca l’acta a Carlos Mazón després de la decisió de la jutgessa de la dana

Govern, PSPV-PSOE i Compromís han exigit al PP que demane a Carlos Mazón la seua acta de diputat autonòmic després de l'elevació al TSJCV de la causa per la dana. La pressió s'ha intensificat per la seua condició d'aforat.