Troben el cadàver d’un ancià en sa casa i un bomber cau des de dos metres durant l’operatiu en Castelló

 

Els servicis d’emergències han trobat el cos sense vida d’un home de 72 anys en una casa del carrer de Navarrés de Castelló, durant un operatiu en el que un dels bombers ha resultat ferit en caure d’una altura de dos metres quan tractava d’accedir per la finestra.

Cap a les 19.00 hores s’ha rebut en el CIMSE 092 una cridada del 112 que advertia que alguns veïns d’una casa del carrer de Navarrés havien notat que un habitant d’este edifici feia dies que no eixia, fet pel que es pensava que podia passar-li alguna cosa, segons han explicat fonts de la Policia Local.

 

Diferents dotacions de la Policia Local de Castelló i dels Bombers Municipals s’han traslladat fins al lloc dels fets i han verificat que, efectivament, dins de la casa podia haver una persona en perill, per això els servicis d’extinció d’incendis han accedit per una de les finestres.

 

Dins, juntament amb les dotacions policials, els servicis d’emergències han descobert el cos sense vida d’un home de 72 anys, que pel que pareix hauria mort de forma natural, segons les mateixes fonts. Els agents s’han posat en contacte amb els familiars de la persona morta per a comunicar-los el fet i s’ha donat avís a la Policia Nacional per a que es fera càrrec de l’alçament del cadàver.

 

Bomber ferit

Paral·lelament, durant les tasques d’accés a la casa, un bomber ha caigut des d’uns dos metres d’altura en soltar-se un suport de seguretat unit a la finestra per la que es pretenia accedir.

 

A causa de la caiguda, el bomber ha patit lesions de pronòstic reservat i ha sigut ingressat en l’Hospital General a l’espera de practicar-li les proves pertinents per a conéixer les lesions que presenta en el braç.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.