Troben en El Puig el cadàver de Jesús Puchol, desaparegut en agost

 

Este dimarts, 26 de gener, cap a les 13.00 hores, un guàrdia civil que es trobava fora de servici va trobar un cadàver en un camí rural de la localitat de El Puig, en la comarca de l’Horta Nord (València), quan passejava pels voltants i va descobrir el cos d’una persona entre els matolls.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la identificació del cos ha permès confirmar que es tracta de Jesús Puchol, un home que va desaparèixer en la localitat en agost de l’any passat.

La família va denunciar la seua desaparició el dia 18 d’agost, quan Jesús Puchol, de 75 anys i malalt de Parkinson, va eixir a donar un passeig per la platja a les 11 del matí i ja no va tornar. L’home vestia amb una camiseta de color taronja i uns pantalons curts blaus, a demés del seu bastó.

 

Ara, sis mesos després de la seua desaparició, s’ha confirmat que el cadàver trobat en un camí rural i molt pròxim a la platja del Puig és el de l’home de Puçol.

Anuncios

Últimes notícies

La Copa Faulconbridge inicia etapa com Challenger 175 i es prepara per al comiat de Baptista i Zapata

La Copa Faulconbridge estrena categoria ATP Challenger 175 i nova data en el Club de Tenis València, en una edició marcada pel comiat de Roberto Bautista i Bernabé Zapata.

OceanFest torna a València amb una edició dedicada als ecosistemes polars

El Oceanogràfic de València celebra del 18 al 24 de maig la quarta edició de OceanFest, un festival que posa el focus en els ecosistemes polars amb art, divulgació i tallers familiars.

El València Basket es juga la vida en l’Eurolliga en la pista del Panathinaikos

El València Basket visita la pista del Panathinaikos obligat a guanyar per a seguir amb opcions en els quarts de final de l'Eurolliga, després de dos ajustes derrotes en el Roig Arena.

Ortí defén els servicis mínims i reclama compatibilitzar la vaga docent amb la protecció de l’alumnat

La Conselleria d'Educació negociarà els servicis mínims de la vaga indefinida del professorat des de l'escolta i el diàleg, amb l'objectiu de garantir el dret a la protesta sense comprometre l'atenció a l'alumnat, especialment el més vulnerable i el que afronta les PAU.

Pedro Martínez confia a allargar la sèrie davant Panathinaikos malgrat el 0-2

Pedro Martínez assumix l'escenari límit del València Basket en l'Eurolliga, però manté la confiança a guanyar en la pista del Panathinaikos i allargar la sèrie de quarts.

PP i Vox bloquegen la pròrroga de la comissió de la dana i el PSPV portarà el cas al Constitucional

PP i Vox impedixen ampliar la comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts, que conclourà este mes, i el PSPV anuncia un recurs d'empara davant el Tribunal Constitucional.

Augmenten un 13,65% les consultes psicosocials en l’Associació Contra el Càncer de València

L'Associació Espanyola contra el Càncer a València va atendre en 2025 a 6.313 persones, amb un augment del 13,65% en les consultes psicosocials i un perfil majoritari de dones de mitjana edat en tractament actiu.

El Constitucional admet a tràmit el recurs del Govern contra la Llei Trans valenciana

El Tribunal Constitucional ha admés a tràmit el recurs del Govern contra diversos articles de la Llei d'Acompanyament 5/2025 que modifiquen la Llei Trans valenciana i ha suspés cautelarment la seua aplicació.