Troben en El Puig el cadàver de Jesús Puchol, desaparegut en agost

 

Este dimarts, 26 de gener, cap a les 13.00 hores, un guàrdia civil que es trobava fora de servici va trobar un cadàver en un camí rural de la localitat de El Puig, en la comarca de l’Horta Nord (València), quan passejava pels voltants i va descobrir el cos d’una persona entre els matolls.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la identificació del cos ha permès confirmar que es tracta de Jesús Puchol, un home que va desaparèixer en la localitat en agost de l’any passat.

La família va denunciar la seua desaparició el dia 18 d’agost, quan Jesús Puchol, de 75 anys i malalt de Parkinson, va eixir a donar un passeig per la platja a les 11 del matí i ja no va tornar. L’home vestia amb una camiseta de color taronja i uns pantalons curts blaus, a demés del seu bastó.

 

Ara, sis mesos després de la seua desaparició, s’ha confirmat que el cadàver trobat en un camí rural i molt pròxim a la platja del Puig és el de l’home de Puçol.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys

La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.