Troben en El Puig el cadàver de Jesús Puchol, desaparegut en agost

 

Este dimarts, 26 de gener, cap a les 13.00 hores, un guàrdia civil que es trobava fora de servici va trobar un cadàver en un camí rural de la localitat de El Puig, en la comarca de l’Horta Nord (València), quan passejava pels voltants i va descobrir el cos d’una persona entre els matolls.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la identificació del cos ha permès confirmar que es tracta de Jesús Puchol, un home que va desaparèixer en la localitat en agost de l’any passat.

La família va denunciar la seua desaparició el dia 18 d’agost, quan Jesús Puchol, de 75 anys i malalt de Parkinson, va eixir a donar un passeig per la platja a les 11 del matí i ja no va tornar. L’home vestia amb una camiseta de color taronja i uns pantalons curts blaus, a demés del seu bastó.

 

Ara, sis mesos després de la seua desaparició, s’ha confirmat que el cadàver trobat en un camí rural i molt pròxim a la platja del Puig és el de l’home de Puçol.

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.