22.5 C
València
Diumenge, 2 novembre, 2025

Troben en El Puig el cadàver de Jesús Puchol, desaparegut en agost

 

Este dimarts, 26 de gener, cap a les 13.00 hores, un guàrdia civil que es trobava fora de servici va trobar un cadàver en un camí rural de la localitat de El Puig, en la comarca de l’Horta Nord (València), quan passejava pels voltants i va descobrir el cos d’una persona entre els matolls.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la identificació del cos ha permès confirmar que es tracta de Jesús Puchol, un home que va desaparèixer en la localitat en agost de l’any passat.

La família va denunciar la seua desaparició el dia 18 d’agost, quan Jesús Puchol, de 75 anys i malalt de Parkinson, va eixir a donar un passeig per la platja a les 11 del matí i ja no va tornar. L’home vestia amb una camiseta de color taronja i uns pantalons curts blaus, a demés del seu bastó.

 

Ara, sis mesos després de la seua desaparició, s’ha confirmat que el cadàver trobat en un camí rural i molt pròxim a la platja del Puig és el de l’home de Puçol.

Últimes notícies

Feijóo i Mazón parlaran hui sobre el context polític de la Comunitat Valenciana

El líder del PP i el president de la Generalitat mantindran una conversa per a analitzar la situació política en la Comunitat Valenciana, en ple debat intern del partit.

Joselito ha sigut nomenat fill adoptiu d’Utiel pel seu paper com a ‘ambaixador extraordinari’

L'actor i cantant ha sigut distingit en el Teatre Rambal després de l'aprovació plenària. El reconeixement premia la seua trajectòria i la seua labor de promoció d'Utiel.

Descobrixen propietats antienvelliment en la palla d’arròs i aplicacions per al calçat

Un projecte impulsat per arrossers de l'Albufera, al costat de la UMH, Inescop i Analco, constata potencial antienvelliment en la palla d'arròs i usos per a adhesius del calçat. Els socis ultimen una empresa amb planta de processament per a convertir el residu en valor econòmic.

Arranca el juí per abusos sexuals en una secta pseudoreligiosa de Vistabella amb sis acusats

L'Audiència de Castelló inicia una vista de tretze sessions contra sis persones per nou delictes d'abusos sexuals continuats a menors i associació il·lícita. El procés se centra en una comunitat pseudoreligiosa de Vistabella entorn d'un líder ja mort.

Troben en la palla d’arròs potencial antienvelliment i usos per al calçat

La palla d'arròs conté compostos amb efecte antienvelliment i aptes per a adhesius, segons un projecte d'arrossers i centres tecnològics. El pla assegura l'extracció del residu i prepara una empresa per a valorar 80.000 tones anuals.

La periodista que va menjar amb Mazón el 29-O declararà este dilluns davant la jutgessa de la dana

Maribel Vilaplana declararà este dilluns com a testimoni per la gestió de la dana del 29-O. La jutgessa li ha demanat el tiquet de l'aparcament per a fixar la cronologia d'eixa vesprada.

La periodista que va menjar amb Mazón es recupera a casa després d’un quadre d’ansietat

La periodista es troba en el seu domicili després de ser atesa en un hospital. Està citada com a testimoni este dilluns a Catarroja per la gestió de la DANA.

La comissió de la dana arranca amb les víctimes i el focus en Carlos Mazón

La setmana parlamentària, sense ple en el Congrés, concentra l'atenció al Senat i en les primeres sessions de la comissió de la dana, que escoltarà víctimes i prepara la compareixença de Carlos Mazón el 17 de novembre.