Troben un cadàver a les vies del tren de Vila-real

 

Efectius de la Policia Nacional estan investigant l’aparició d’un cadàver a les vies del tren al seu pas per la localitat de Vila-Real, Plana Alta. Un succés que ha obligat a tallar tota la circulació ferroviària entre Castelló i el municipi durant almenys una  hora, fins que s’ha restablert.

Un maquinista de tren que anava de Castelló cap a València ha vist restes humanes a les vies del tren al seu pas per Vila-real al voltant de les 13:00 hores d’aquest divendres. El cos és d’un home i té signes d’haver sigut atropellat tot i que cap maquinista en té constància. Al lloc dels fets ha acudit la Policia Nacional, el metge forense que ha certificat la mort i la jutgessa que ha autoritzat l’alçament del cadàver. Ara s’investigaran les causes de la mort i la seqüència dels fets.

Segons un operari d’Adif, el marge de la zona on s’ha localitzat el cos el freqüenten persones sense sostre que ocupen les façanes de diverses naus i cases abandonades. Just enfront d’aquestes hi ha un forat en una de les reixes que impossibilita l’accés a les vies, així que una de les teories és que la víctima estiguera travessant per aquest lloc, ubicat a uns 300 metres de l’estació, per a evitar la passarel·la. L’home no portava cap documentació damunt. 

La circulació tallada prop d’una hora 

Segons han informat fonts de Renfe, la circulació ha quedat interrompuda per ordre policial a les 13.54 hores i a les 14.45 hores s’ha reprès per una de les vies, mentre que la situació s’ha normalitzat totalment a les 15.04 hores. Com a conseqüència del tall de la circulació, s’han vist afectats dos trens de llarga distància, que han patit retards de 40 minuts; i quatre freqüències de rodalia, dues per sentit. Renfe ha activat el pla alternatiu de transport, per la qual cosa ha facilitat tres autobusos per a portar als viatgers entre Castelló i València de forma directa.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.