Troben un cadàver a les vies del tren de Vila-real

 

Efectius de la Policia Nacional estan investigant l’aparició d’un cadàver a les vies del tren al seu pas per la localitat de Vila-Real, Plana Alta. Un succés que ha obligat a tallar tota la circulació ferroviària entre Castelló i el municipi durant almenys una  hora, fins que s’ha restablert.

Un maquinista de tren que anava de Castelló cap a València ha vist restes humanes a les vies del tren al seu pas per Vila-real al voltant de les 13:00 hores d’aquest divendres. El cos és d’un home i té signes d’haver sigut atropellat tot i que cap maquinista en té constància. Al lloc dels fets ha acudit la Policia Nacional, el metge forense que ha certificat la mort i la jutgessa que ha autoritzat l’alçament del cadàver. Ara s’investigaran les causes de la mort i la seqüència dels fets.

Segons un operari d’Adif, el marge de la zona on s’ha localitzat el cos el freqüenten persones sense sostre que ocupen les façanes de diverses naus i cases abandonades. Just enfront d’aquestes hi ha un forat en una de les reixes que impossibilita l’accés a les vies, així que una de les teories és que la víctima estiguera travessant per aquest lloc, ubicat a uns 300 metres de l’estació, per a evitar la passarel·la. L’home no portava cap documentació damunt. 

La circulació tallada prop d’una hora 

Segons han informat fonts de Renfe, la circulació ha quedat interrompuda per ordre policial a les 13.54 hores i a les 14.45 hores s’ha reprès per una de les vies, mentre que la situació s’ha normalitzat totalment a les 15.04 hores. Com a conseqüència del tall de la circulació, s’han vist afectats dos trens de llarga distància, que han patit retards de 40 minuts; i quatre freqüències de rodalia, dues per sentit. Renfe ha activat el pla alternatiu de transport, per la qual cosa ha facilitat tres autobusos per a portar als viatgers entre Castelló i València de forma directa.

 

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.