Troben un cadàver a les vies del tren de Vila-real

 

Efectius de la Policia Nacional estan investigant l’aparició d’un cadàver a les vies del tren al seu pas per la localitat de Vila-Real, Plana Alta. Un succés que ha obligat a tallar tota la circulació ferroviària entre Castelló i el municipi durant almenys una  hora, fins que s’ha restablert.

Un maquinista de tren que anava de Castelló cap a València ha vist restes humanes a les vies del tren al seu pas per Vila-real al voltant de les 13:00 hores d’aquest divendres. El cos és d’un home i té signes d’haver sigut atropellat tot i que cap maquinista en té constància. Al lloc dels fets ha acudit la Policia Nacional, el metge forense que ha certificat la mort i la jutgessa que ha autoritzat l’alçament del cadàver. Ara s’investigaran les causes de la mort i la seqüència dels fets.

Segons un operari d’Adif, el marge de la zona on s’ha localitzat el cos el freqüenten persones sense sostre que ocupen les façanes de diverses naus i cases abandonades. Just enfront d’aquestes hi ha un forat en una de les reixes que impossibilita l’accés a les vies, així que una de les teories és que la víctima estiguera travessant per aquest lloc, ubicat a uns 300 metres de l’estació, per a evitar la passarel·la. L’home no portava cap documentació damunt. 

La circulació tallada prop d’una hora 

Segons han informat fonts de Renfe, la circulació ha quedat interrompuda per ordre policial a les 13.54 hores i a les 14.45 hores s’ha reprès per una de les vies, mentre que la situació s’ha normalitzat totalment a les 15.04 hores. Com a conseqüència del tall de la circulació, s’han vist afectats dos trens de llarga distància, que han patit retards de 40 minuts; i quatre freqüències de rodalia, dues per sentit. Renfe ha activat el pla alternatiu de transport, per la qual cosa ha facilitat tres autobusos per a portar als viatgers entre Castelló i València de forma directa.

 

Últimes notícies

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 690 hectàrees

Dos bombers forestals han resultat ferits lleus en l’incendi declarat esta vesprada a Tuéjar, que ja ha cremat 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar veïns i turistes. El foc continua actiu, amb uns 200 efectius i la UME treballant sobre el terreny.

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.