14 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Troben un cadàver a les vies del tren de Vila-real

 

Efectius de la Policia Nacional estan investigant l’aparició d’un cadàver a les vies del tren al seu pas per la localitat de Vila-Real, Plana Alta. Un succés que ha obligat a tallar tota la circulació ferroviària entre Castelló i el municipi durant almenys una  hora, fins que s’ha restablert.

Un maquinista de tren que anava de Castelló cap a València ha vist restes humanes a les vies del tren al seu pas per Vila-real al voltant de les 13:00 hores d’aquest divendres. El cos és d’un home i té signes d’haver sigut atropellat tot i que cap maquinista en té constància. Al lloc dels fets ha acudit la Policia Nacional, el metge forense que ha certificat la mort i la jutgessa que ha autoritzat l’alçament del cadàver. Ara s’investigaran les causes de la mort i la seqüència dels fets.

Segons un operari d’Adif, el marge de la zona on s’ha localitzat el cos el freqüenten persones sense sostre que ocupen les façanes de diverses naus i cases abandonades. Just enfront d’aquestes hi ha un forat en una de les reixes que impossibilita l’accés a les vies, així que una de les teories és que la víctima estiguera travessant per aquest lloc, ubicat a uns 300 metres de l’estació, per a evitar la passarel·la. L’home no portava cap documentació damunt. 

La circulació tallada prop d’una hora 

Segons han informat fonts de Renfe, la circulació ha quedat interrompuda per ordre policial a les 13.54 hores i a les 14.45 hores s’ha reprès per una de les vies, mentre que la situació s’ha normalitzat totalment a les 15.04 hores. Com a conseqüència del tall de la circulació, s’han vist afectats dos trens de llarga distància, que han patit retards de 40 minuts; i quatre freqüències de rodalia, dues per sentit. Renfe ha activat el pla alternatiu de transport, per la qual cosa ha facilitat tres autobusos per a portar als viatgers entre Castelló i València de forma directa.

 

Últimes notícies

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.

València Basket obri 2026 en la quasi inexpugnable pista del Surne Bilbao

València obri l'any en una pista on el Bilbao ha guanyat 5 de 6 i amb un calendari que comprimix 12 partits en 28 dies entre Lliga Endesa i Eurolliga. Ponsarnau i la defensa local marquen el repte.

Desmantellen un entramat d’estafes a Alacant amb 200.000 euros defraudats i quasi 200 víctimes

La Guàrdia Civil ha desmantellat una xarxa de 'smishing' amb abast en tota Espanya, amb 14 detinguts, 986 estafes esclarides i quasi 200 víctimes. La investigació continua oberta.

Luis Castro, vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera Divisió

El tècnic portugués debutarà el diumenge davant el Sevilla i es convertix en el vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera. Arriba amb contracte fins a 2027.

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.