Troben el cadàver d’un xic en una séquia en Puçol

Troben el cadàver d'un xic en una séquia en Puçol, Horta Nord (València)

Zona del club social d’Alfinach | Google Maps

 

Esta vesprada de divendres, sobre les 16.00 hores, un grup de xics que estava buscant a un dels seus amics, que havia desaparegut eixe mateix matí, el van trobar mort en una séquia en la urbanització dels Monestirs de la localitat de Puçol, en la comarca de l’Horta (València).

 

Segons informa el ‘Levante-EMV’, els amics immediatament van avisar a les forces de seguretat i fins al lloc dels fets, una zona pròxima al club social d’Alfinach, van anar la Policia Local de Puçol, la Guàrdia Civil i una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU), però el seu equip mèdic no va poder fer res per a salvar-li ja la vida.

 

A hores d’ara, la Guàrdia Civil està investigant la causa de la mort d’este xic, que tenia 18 anys. El seu cadàver ha sigut traslladat fins a l’Institut de Medicina Legal de València, a on al llarg d’este dissabte li faran l’autòpsia.

Últimes notícies

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.

Quatre persones ateses a la Tomatina de Bunyol per gas pebre enmig de la festa

Quatre persones han hagut de rebre atenció sanitària lleu després d’un llançament de gas pebre durant la Tomatina de Bunyol. L’incident, que també es va produir l’any passat, no ha provocat ferits greus.

Pérez Llorca resta importància a quan triarà el PP el candidat a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca afirma que no està gens preocupat per quan designarà el PP el candidat a la presidència de la Generalitat i defensa que el que importa és continuar aplicant els pressupostos i les inversions en sanitat i polítiques socials a la Comunitat Valenciana.