Troben el cadàver d’un xic en una séquia en Puçol

Troben el cadàver d'un xic en una séquia en Puçol, Horta Nord (València)

Zona del club social d’Alfinach | Google Maps

 

Esta vesprada de divendres, sobre les 16.00 hores, un grup de xics que estava buscant a un dels seus amics, que havia desaparegut eixe mateix matí, el van trobar mort en una séquia en la urbanització dels Monestirs de la localitat de Puçol, en la comarca de l’Horta (València).

 

Segons informa el ‘Levante-EMV’, els amics immediatament van avisar a les forces de seguretat i fins al lloc dels fets, una zona pròxima al club social d’Alfinach, van anar la Policia Local de Puçol, la Guàrdia Civil i una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU), però el seu equip mèdic no va poder fer res per a salvar-li ja la vida.

 

A hores d’ara, la Guàrdia Civil està investigant la causa de la mort d’este xic, que tenia 18 anys. El seu cadàver ha sigut traslladat fins a l’Institut de Medicina Legal de València, a on al llarg d’este dissabte li faran l’autòpsia.

Últimes notícies

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.