Troben el cadàver d’un xic en una séquia en Puçol

Troben el cadàver d'un xic en una séquia en Puçol, Horta Nord (València)

Zona del club social d’Alfinach | Google Maps

 

Esta vesprada de divendres, sobre les 16.00 hores, un grup de xics que estava buscant a un dels seus amics, que havia desaparegut eixe mateix matí, el van trobar mort en una séquia en la urbanització dels Monestirs de la localitat de Puçol, en la comarca de l’Horta (València).

 

Segons informa el ‘Levante-EMV’, els amics immediatament van avisar a les forces de seguretat i fins al lloc dels fets, una zona pròxima al club social d’Alfinach, van anar la Policia Local de Puçol, la Guàrdia Civil i una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU), però el seu equip mèdic no va poder fer res per a salvar-li ja la vida.

 

A hores d’ara, la Guàrdia Civil està investigant la causa de la mort d’este xic, que tenia 18 anys. El seu cadàver ha sigut traslladat fins a l’Institut de Medicina Legal de València, a on al llarg d’este dissabte li faran l’autòpsia.

Últimes notícies

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.

Condemnat a dos anys i mig de presó per patronejar una patera amb 18 immigrants a la deriva davant Calp

Un home ha sigut condemnat a dos anys i mig de presó per dirigir una patera amb 18 immigrants, quatre d’ells menors, entre Algèria i Alacant, que va quedar a la deriva davant la costa de Calp sense combustible.

La Comunitat Valenciana entra en risc màxim d’incendis fins al dijous

La Generalitat activa la preemergència 3 per les altes temperatures, el risc extrem i la possibilitat de tempestes seques a l’interior.

Els evacuats d’Azuébar passen la nit al Seminari de Sogorb amb monitors i projector per al Espanya‑Portugal

Quaranta-una persones d’Azuébar han passat la nit al Seminari de Sogorb per l’incendi de Soneja, amb aliments, llits, monitors per als xiquets i la previsió d’un projector per vore el partit Espanya‑Portugal si no poden tornar hui a casa.

Alicante obri els centres d’acollida davant l’episodi extrem de calor dilluns i dimarts

L’Ajuntament d’Alicante ha activat el Pla Territorial d’Emergència per l’ola de calor i habilita dilluns i dimarts els Centres d’Acollida i Urgències Socials, amb servei d’alimentació, hidratació i higiene per a persones sense llar.

Barcala es manté en silenci sobre Les Naus malgrat la citació de la comissió de vivenda

L alcalde d Alacant, Luis Barcala, ha reiterat que no farà cap declaració sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus, tot i que la comissió municipal d investigació l ha citat per al 24 de juliol a petició de tota l oposició.

Alerta per calor extrem: la Generalitat demana adaptar la faena per protegir la salut laboral

La Generalitat ha instat empreses, administracions i persones treballadores a reforçar la prevenció i reorganitzar la faena davant l’episodi de calor extrem anunciat a la Comunitat Valenciana.

Cinc ferits en un xoc entre una furgoneta i un autobús de l’EMT a El Saler

Cinc persones han resultat ferides en un accident entre un autobús de la línia 25 de l’EMT i una furgoneta a la CV-500, a l’altura d’El Saler, i han sigut traslladades a hospitals de València.