Mastodon
23.4 C
València
Divendres, 19 setembre, 2025

Troben el cos de Clara, la xiqueta desapareguda en el pantà de San Juan en Madrid

Efectius d’Emergències han trobat este diumenge el cos de Clara, la xiqueta de 9 anys desapareguda el dimarts de vesprada en aigües del pantà de San Juan, prop de l’embarcador de Sant Román, segons recull ABC.

Este diumenge s’incorporaven a les labors drons de Bombers de la Comunitat de Madrid, Guàrdia Civil i Policia Municipal de Madrid, segons ha informat un portaveu d’Emergències 112 Comunitat de Madrid.

El treball amb els drons és clau perquè s’aconsegueix trobar qualsevol indici relacionat amb la cerca de la menor“, remarcaven. Este diumenge era ja la sisena jornada de treball en el pantà.

Últimes notícies

L’últim cap de setmana d’estiu porta ruixats i alts i baixos tèrmics en la Comunitat Valenciana

El dissabte s'esperen ruixats en la mitat nord a la vesprada i el diumenge podran estendre's a la resta. Les màximes baixen hui i tendiran a mantindre's o pujar després.

La central nuclear de Cofrentes es deté 37 dies per a recarregar combustible i escometre millores

Parada programada de 37 dies a Cofrentes per a recàrrega de combustible i més de 10.000 tasques de manteniment, amb 27 milions d'inversió i 1.200 professionals. La planta subratlla el seu paper en el sistema elèctric i la seua aportació lliure d'emissions.

Mor un motorista de 60 anys després de col·lidir amb un camió a Pego (Alacant)

Un motorista de 60 anys va morir en xocar amb un camió en la CV-678, a Pego. L'helicòpter medicalitzat va ser desactivat després de confirmar-se el decés.

Mor un home de 40 anys després de caure del seu patinet a Vinaròs

L'home va patir una caiguda quan circulava per l'avinguda Leopoldo Querol. El SAMU va intentar reanimar-lo amb maniobres avançades, però va morir en el lloc.

Els enginyers de camins sostenen que executar les infraestructures previstes hauria reduït les víctimes de la DANA

José Trigueros va defendre al Senat que, d'haver-se executat les obres previstes, la DANA de 2024 hauria causat menys víctimes i danys. Va reclamar preses, desviaments, tràmits més àgils, neteja de llits i alertes per a reforçar la resiliència a València i les conques mediterrànies.

Activistes exigixen a València un embargament d’armes a Israel i el registre d’un vaixell

Desenes de persones protesten davant el Port de València per a demanar un embargament integral al comerç d'armes amb Israel i la immobilització i inspecció d'un vaixell. La denúncia assenyala escales a València, Barcelona i Algesires i reclama controls sobre material de defensa i de doble ús.

SOS Desapareguts demana a Bernabé coordinació entre Govern i Consell després de la DANA

Joaquín Amills reclama a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, que l'Executiu central i la Generalitat treballen de manera conjunta i sense polititzar la reconstrucció. També posa el focus en la salut mental dels afectats.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys va ser arrestada a Benidorm pel presumpte escanyament d'una amiga, de 66, amb el cable d'una aspiradora. La investigació seguix oberta després de l'avís d'una tercera turista al 112.