Troben un cos flotant en Anfi del Mar

Un cadàver d’un home ha estat trobat la vesprada d’ahir divendres flotant en Anfi del Mar. El cos va ser portat a terra, on el metge del Servei d’Urgències Canari (SUC) va confirmar la seua defunció. L’home estava indocumentat, però segons les primeres perquisicions es pensa que podria ser un ciutadà d’origen alemany, d’uns 70 anys, que resideix per la zona.

El Centre Coordinador d’Emergències i Seguretat (Cecoes) 112 va rebre una alerta a les 18.10 hores en la qual s’informava que havien vist un cos surant en l’escullera del port esportiu situat en el municipi de Mogán.

Al lloc es va mobilitzar Guàrdia Civil, Policia Local, Bombers del Consorci del parc de Puerto Rico, Protecció Civil i una ambulància medicalitzada del SUC.

Els propis alarmants van recuperar el cadàver i el metge del SUC va confirmar la defunció d’un home, que no ha estat identificat, segons va indicar el 112.

La Guàrdia Civil, per part seua, va instruir les corresponents diligències.

Últimes notícies

Quatre detinguts en desmantellar una doble plantació de marihuana a Oliva

La Guàrdia Civil ha desmantellat dues plantacions interiors de marihuana en vivendes d'Oliva i ha detingut quatre hòmens d'una organització criminal, un d'ells amb prohibició d'entrada a l'espai Schengen.

Benidorm es prepara amb 50.000 litres de cervesa pel debut d’Anglaterra al Mundial

Els bars de Benidorm han omplit les cambres amb fins a 50.000 litres de cervesa per al debut d’Anglaterra contra Croàcia al Mundial, un partit que atraurà milers d’aficionats britànics.

Així funcionen els requisits d’empadronament per a l’abonament transport segons cada comunitat

La limitació de Madrid per a la targeta de transport personal ha reobert el debat sobre si cal estar empadronat per a obtindre l’abonament en cada comunitat autònoma.

Dimarts assolellat i lleuger descens de les màximes al sud d’Alacant

Dimarts l'oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat o ras i un lleuger descens de les temperatures màximes a la mitat sud d'Alacant.

Un jurat popular declara culpables dos acusats d’assassinar i descuartitzar el propietari del pis on vivien

Un jurat popular ha declarat culpables d’homicidi un home i una dona per la mort i el descuartizament del propietari del pis on vivien, al barri de Verge del Carme d’Alacant. La Fiscalia manté la petició de 17 anys de presó per a cadascun, mentres les defenses anuncien recurs.

Un jove es presentada a la comissaria de Burjassot i és detingut per apunyalar mortalment un home

La Policia Nacional ha detingut un jove de 24 anys després que es presentara a la comissaria de Burjassot amb les mans plenes de sang i confessara haver matat un home presumptament apunyalant-lo.

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.