Troben el cos d’una menor en la zona a on va desaparéixer Celia

Un pesquer ha trobat, a primera hora d’este matí, el cos d’una menor en aigües de Santoña, en Cantàbria, que encara està per identificar, segons han informat fonts de la Delegació del Govern en Cantàbria.

 

El cos ha sigut localitzat per un pesquer passades les 6.00 hores d’este matí, segons les fonts, una informació que també ha publicat el president de Cantàbria, Miguel Ángel Revilla, en el seu compte de Twitter.

 

Revilla ha penjat a les 7.42 hores un tuit que diu: «Apareix el cos d’una xiqueta en Santoña, trobat per un pescador. Està per confirmar-se si es tracta de Celia», en referència a l’adolescent de 14 anys desapareguda des de dijous passat, que podria haver-se caigut a la mar en Santander.

 

 

Segons han explicat fonts de la Delegació del Govern, un barco de Salvament Marítim es dirigix a la zona a on ha sigut localitzat el cos pel pesquer per a rescatar el cadàver de l’aigua.

 

També s’estan arrimat a Santoña equips d’investigació judicial de la Guàrdia Civil i la Policia Nacional per a identificar el cos.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.