Troben el cos d’una menor en la zona a on va desaparéixer Celia

Un pesquer ha trobat, a primera hora d’este matí, el cos d’una menor en aigües de Santoña, en Cantàbria, que encara està per identificar, segons han informat fonts de la Delegació del Govern en Cantàbria.

 

El cos ha sigut localitzat per un pesquer passades les 6.00 hores d’este matí, segons les fonts, una informació que també ha publicat el president de Cantàbria, Miguel Ángel Revilla, en el seu compte de Twitter.

 

Revilla ha penjat a les 7.42 hores un tuit que diu: «Apareix el cos d’una xiqueta en Santoña, trobat per un pescador. Està per confirmar-se si es tracta de Celia», en referència a l’adolescent de 14 anys desapareguda des de dijous passat, que podria haver-se caigut a la mar en Santander.

 

 

Segons han explicat fonts de la Delegació del Govern, un barco de Salvament Marítim es dirigix a la zona a on ha sigut localitzat el cos pel pesquer per a rescatar el cadàver de l’aigua.

 

També s’estan arrimat a Santoña equips d’investigació judicial de la Guàrdia Civil i la Policia Nacional per a identificar el cos.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

249 efectius vigilaran les carreteres valencianes durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Un dispositiu especial amb 2.500 agents de Policia Nacional i Guàrdia Civil controlaran la mobilitat el 12 d’agost a la Comunitat Valenciana per l’eclipsi solar, amb parcs naturals tancats i recomanacions d’extrema precaució per risc d’incendis.

Mor ofegat un home de 39 anys a la platja de Puçol

Un home de 39 anys ha mort ofegat este diumenge a la platja de Puçol. Els servicis sanitaris no han pogut reanimar-lo malgrat els intents.

11 anys de presó per violar una menor i amenaçar-la amb difondre fotos íntimes

La Secció Segona de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a 11 anys de presó un home que va agredir sexualment una menor de 15 anys i la va coaccionar amb fotos íntimes. La sentència, fruit de la conformitat entre les parts, també inclou llibertat vigilada, inhabilitació i indemnització.

Tres homes de Paterna intenten robar un banc a Benifaió amb el mètode del butró

La Guàrdia Civil ha detingut tres hòmens de Paterna quan presumptament intentaven atracar una sucursal bancària a Benifaió amb el mètode del butró. Un dels sospitosos ha resultat ferit en intentar fugir i ha hagut de rebre atenció mèdica.

Pirotècnia Vulcano lamenta l’incident del Castell de l’Olla i col·labora per aclarir-lo

Pirotècnia Vulcano ha expressat el seu pesar per l’incident al Castell de l’Olla d’Altea, amb diversos ferits, i ha obert una investigació interna mentre col·labora amb les autoritats.

L’Elx encadena dotze estrenes sense guanyar en Primera Divisió

L’Elx debutarà dilluns a Abanca-Riazor davant el Deportivo després d’encadenar dotze jornades inaugurals sense victòria en Primera. L’últim triomf en un estrena a la màxima categoria es remunta a fa 53 anys.

A presó tres membres d’una xarxa que ha saquejat vivendes al nord d’Alacant

Tres persones han ingressat a presó per integrar suposadament una xarxa especialitzada en robatoris de joies, or i rellotges en vivendes del nord de la província d’Alacant. La Guàrdia Civil ha aclarit 40 robatoris i ha intervingut centenars de peces de gran valor.

La Policia investiga la mort d’un home en l’estany del parc Ribalta de Castelló

La Policia Nacional investiga la mort d’un home trobat este diumenge al matí en l’estany del parc Ribalta de Castelló, després de procedir al llançament del cadàver a les 9 hores. La UDEV porta el cas i encara es desconeixen les causes del decés.