Troben el cos d’una menor en la zona a on va desaparéixer Celia

Un pesquer ha trobat, a primera hora d’este matí, el cos d’una menor en aigües de Santoña, en Cantàbria, que encara està per identificar, segons han informat fonts de la Delegació del Govern en Cantàbria.

 

El cos ha sigut localitzat per un pesquer passades les 6.00 hores d’este matí, segons les fonts, una informació que també ha publicat el president de Cantàbria, Miguel Ángel Revilla, en el seu compte de Twitter.

 

Revilla ha penjat a les 7.42 hores un tuit que diu: «Apareix el cos d’una xiqueta en Santoña, trobat per un pescador. Està per confirmar-se si es tracta de Celia», en referència a l’adolescent de 14 anys desapareguda des de dijous passat, que podria haver-se caigut a la mar en Santander.

 

 

Segons han explicat fonts de la Delegació del Govern, un barco de Salvament Marítim es dirigix a la zona a on ha sigut localitzat el cos pel pesquer per a rescatar el cadàver de l’aigua.

 

També s’estan arrimat a Santoña equips d’investigació judicial de la Guàrdia Civil i la Policia Nacional per a identificar el cos.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detinguda a Pego una parella per enganyar i robar joies valorades en 8.000 euros a uns octogenaris

Un home de 50 anys i una dona de 37 han sigut detinguts a Pego per furtar joies per valor de 8.000 euros a una parella d’octogenaris, després de guanyar-se la seua confiança amb un fals servici de recollida de ferralla.

Cauen uns estafadors amb dades bancàries de mig milió de persones: registres a la província de València

La Guàrdia Civil ha desmantellat una organització que suposadament enviava SMS suplantant bancs per robar credencials i estafar clients. Hi ha 13 detinguts, registres en la província de València i una base de dades amb informació de 500.000 persones.

Pérez Llorca afirma que es va pagar de la seua butxaca el viatge a la final del Mundial

Juanfran Pérez Llorca assegura que s’ha pagat de la seua butxaca el viatge i l’hotel per vore la final del Mundial 2026 als Estats Units, després de les crítiques de l’oposició en Les Corts.

Avis per calor i tempestes en dotze comunitats: la Comunitat Valenciana, en risc per altes temperatures

La primera ona de calor de la setmana ha activat avisos per altes temperatures i tempestes en dotze comunitats i Ceuta. La Comunitat Valenciana està en nivell groc per calor i tronades, amb risc especial a l’interior de Castelló i València.

Ingressa a presó per disparar contra un cotxe després d’una discussió de trànsit a Sagunt

Un home ha ingressat a presó a Sagunt acusat d’intent d’homicidi i tinença il·lícita d’armes després de disparar contra la porta d’un vehicle en una discussió de trànsit.

Quasi un 40 % més de pressupost del Consell per a la pesca valenciana

El Consell ha incrementat quasi un 40 % el pressupost destinat al sector pesquer valencià, amb més de 30 milions per a modernitzar flota i instal·lacions i noves ajudes del FEMPA fins a 2029.

Investigation oberta per la mort d’un menor en una vivenda de Benicarló

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un jove menor d’edat, de 17 anys i jugador d’handbol, trobat sense vida a sa casa de Benicarló.

Les Falles descarten ampliar a tres dies l’Ofrena i mantindran el model tradicional en 2027

L’Assemblea de presidents i presidentes de falla ha rebutjat allargar l’Ofrena de 2027 a tres dies, malgrat l’augment de cens faller i els problemes logístics. El model continuarà concentrant el multitudinari acte devot en les vesprades i nits del 16 i 17 de març.