Troben a Salvadora, una anciana desapareguda en el Cabanyal

 

Este matí de diumenge, 13 de desembre, Salvadora, una anciana de 79 anys ha desaparegut en el barri del Cabanyal, en la ciutat de València. Tal com pareix, la dona que patix alzheimer es trobava dins de la seua casa acompanyada pel seu marit, però cap a les 12.00 hores va eixir per la porta.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, fonts familiars han explicat al citat mitjà que creuen que la dona s’ha desorientat i no ha sabut tornar a sa casa a conseqüència de la seua malaltia.

 

Ràpidament, la família de Salvadora ha demanat la col·laboració ciutadana per xarxes socials i també han avisat a la Policia Local de València i als hospitals de la desaparició de la dona

 

Finalment, l’anciana de 79 anys ha sigut trobada per les autoritats caminant pel carrer Malilla de València i la seua desaparició, ha quedat en un simple malson amb final feliç. Tal com han confirmat fonts familiars, la dona es troba bé.

Últimes notícies

Més de 1.600 aspirants s’examinen per a entrar en el cos de Bombers de València

Un total de 1.634 persones es presenten este dissabte al primer examen de l'oposició al cos de Bombers de València, que oferix fins a 122 noves places i aspira a completar el procés abans de final d'any.

La Fiscalia demana imputar a un exalte càrrec de Justícia per la filtració d’un àudio de la dana

La Fiscalia Provincial de València sol·licita que el exsubsecretario de Justícia Ricardo García declare com investigat per la filtració d'un àudio reservat entre Aemet i Emergències durant la dana.

Els taxistes valencians redoblen les protestes i acusen el Consell de precarizar els servicis públics

Uns 1.500 taxistes tornen a col·lapsar el centre de València per a exigir una regulació més restrictiva de les VTC i denunciar la precarització dels servicis públics.

Loteries destinarà 60 milions en quatre anys a la labor social de Creu Roja

Hisenda i Creu Roja renoven el seu conveni de col·laboració, pel qual Loteries i Apostes de l'Estat aportarà 60 milions d'euros en quatre anys per a projectes socials i humanitaris.

Diego López demana un València més ambiciós després de l’empat davant el Raig

Diego López reclama que el València tanque bé la temporada i faça un salt competitiu el pròxim curs, després d'un empat davant el Raig que deixa la salvació pendent.

Martínez Mus reafirma que presentarà este mes la nova regulació per a taxis i VTC

Vicente Martínez Mus assegura que la Generalitat manté el compromís de disposar este mes d'una nova regulació del sector, que busca un millor servici públic i preus raonables per als usuaris.

Hisenda pactarà amb la Generalitat una reunió sobre el nou model de finançament autonòmic

El ministre d'Hisenda anuncia que contactarà en breu amb la Generalitat per a abordar el nou model de finançament, que inclou condonació de deute i més recursos per a les autonomies.

Mediterrània Triatló bat rècord a Alacant amb 1.600 participants este cap de setmana

El Mediterrània Triatló d'Alacant reunix prop de 1.600 participants i firma la seua edició més multitudinària, amb proves sprint, olímpica, supersprint i un duatló familiar.