Troben a Salvadora, una anciana desapareguda en el Cabanyal

 

Este matí de diumenge, 13 de desembre, Salvadora, una anciana de 79 anys ha desaparegut en el barri del Cabanyal, en la ciutat de València. Tal com pareix, la dona que patix alzheimer es trobava dins de la seua casa acompanyada pel seu marit, però cap a les 12.00 hores va eixir per la porta.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, fonts familiars han explicat al citat mitjà que creuen que la dona s’ha desorientat i no ha sabut tornar a sa casa a conseqüència de la seua malaltia.

 

Ràpidament, la família de Salvadora ha demanat la col·laboració ciutadana per xarxes socials i també han avisat a la Policia Local de València i als hospitals de la desaparició de la dona

 

Finalment, l’anciana de 79 anys ha sigut trobada per les autoritats caminant pel carrer Malilla de València i la seua desaparició, ha quedat en un simple malson amb final feliç. Tal com han confirmat fonts familiars, la dona es troba bé.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.