Investiguen en el Pinós la mort d’un gat que estava lligat amb una corda a una bicicleta

 

L’Ajuntament del Pinós, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), ha obert una investigació per la mort d’un gat mentres l’arrossegaven amb una bicicleta lligada al seu coll amb una corda.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, el fet denunciat pel col·lectiu ‘Gatets Sense Llar del Pinós’ ha sigut condemnat per l’alcalde Lázaro Azorín, la regidoria de Medi Ambient, l’equip de govern local i Projecte CES. Tots han mostrat la seua absoluta repulsa pel maltractament i penjament de l’animal i el primer edil ha demanat la màxima col·laboració ciutadana per a identificar als responsables.

 

«El maltractament animal és un delicte i esta acció ens produïx consternació i rebuig. A demés, quan el maltractament produïx la mort de l’animal la pena de presó pot conseguir fins als 18 mesos», ha advertit Lázaro Azorín.

 

Demanen justícia

L’associació ‘Gatets Sense Llar del Pinós‘ es lamentava este dilluns que el gat haguera sigut el «passatemps d’unes criatures durant el cap de setmana. No tenien una altra motivació que lligar una soga al coll d’este pobre gat dòcil i ofegar-lo mentres corrien amb ell lligat a les seues bicicletes….».

 

«Podeu imaginar la por, l’agonia, el dolor que va haver de passar i la por i sofriment a les mans d’uns sàdics? No tenim paraules, però demanem que es faça justícia i que agarren a estos maltractadors en potència…», han manifestat des de l’associació protectora.

Últimes notícies

Docents i famílies exigixen reactivar el Pla Edificant davant Les Corts

Centenars de persones s’han concentrat davant Les Corts per demanar més inversió en educació pública i la reactivació immediata del Pla Edificant, paralitzat per decisió política segons sindicats i famílies.

El Suprem tomba la querella del conseller de Sanitat contra Diana Morant per calúmnies

El Tribunal Suprem ha arxivat la querella per calúmnies i injúries greus que el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, havia presentat contra la ministra Diana Morant per unes declaracions sobre la privatització de la sanitat.

Docents i famílies exigixen reactivar el Pla Edificant davant les Corts

La Plataforma en Defensa de l'Ensenyament Públic s'ha concentrat davant les Corts per reclamar més inversió en educació i la reactivació del Pla Edificant, que consideren clau per a millorar unes infraestructures encara deficients.

El Suprem tomba la querella de Marciano Gómez contra Diana Morant per calúmnies

El Tribunal Suprem ha inadmitit i arxivat la querella per calúmnies i injúries greus amb publicitat que el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, va presentar contra la ministra de Ciència, Diana Morant, per haver-lo acusat de lucrar-se amb la privatització de la sanitat.

Risc màxim d’incendis: restriccions en muntanya i parcs naturals a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat el nivell 3 de preemergència per risc màxim d’incendis fins al dijous 16 de juliol i ha limitat l’accés i activitats en terrenys forestals i parcs naturals, especialment a la província de València per l’onada de calor.

Risc màxim d’incendis: restriccions en tots els boscos valencians fins dijous

La Generalitat ha activat el nivell 3 de preemergència per risc màxim d’incendis forestals fins dijous i limita fortament l’accés i les activitats en terrenys forestals.

Les plantilles de Lladró paren dues hores contra la no aplicació del conveni

Les plantilles de Lladró SA, Arte y Porcelanas SAU i Daisa han parat dues hores per protestar per la no aplicació del conveni en matèria salarial i el no pagament dels atrasos, després de setmanes de negociacions sense acord.

Kiko Martínez torna al ring amb un combat de striking a Elx davant Julián Londoño

L’ex campió del món del pes ploma Kiko Martínez debutarà en striking amb guantilles el 7 de novembre al pavelló Sara Marín i María Díez d’Elx, en una vetlada que reunirà unes 4.000 persones i inclourà combats de Muay Thai, K-1 i boxeig.