Investiguen en el Pinós la mort d’un gat que estava lligat amb una corda a una bicicleta

 

L’Ajuntament del Pinós, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), ha obert una investigació per la mort d’un gat mentres l’arrossegaven amb una bicicleta lligada al seu coll amb una corda.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, el fet denunciat pel col·lectiu ‘Gatets Sense Llar del Pinós’ ha sigut condemnat per l’alcalde Lázaro Azorín, la regidoria de Medi Ambient, l’equip de govern local i Projecte CES. Tots han mostrat la seua absoluta repulsa pel maltractament i penjament de l’animal i el primer edil ha demanat la màxima col·laboració ciutadana per a identificar als responsables.

 

«El maltractament animal és un delicte i esta acció ens produïx consternació i rebuig. A demés, quan el maltractament produïx la mort de l’animal la pena de presó pot conseguir fins als 18 mesos», ha advertit Lázaro Azorín.

 

Demanen justícia

L’associació ‘Gatets Sense Llar del Pinós‘ es lamentava este dilluns que el gat haguera sigut el «passatemps d’unes criatures durant el cap de setmana. No tenien una altra motivació que lligar una soga al coll d’este pobre gat dòcil i ofegar-lo mentres corrien amb ell lligat a les seues bicicletes….».

 

«Podeu imaginar la por, l’agonia, el dolor que va haver de passar i la por i sofriment a les mans d’uns sàdics? No tenim paraules, però demanem que es faça justícia i que agarren a estos maltractadors en potència…», han manifestat des de l’associació protectora.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.