Troben morta a la dona desapareguda en Montejos del Camino

Les Forces i Cossos de Seguretat han localitzat el cadàver de Cristina Ramos, una dona desapareguda des d’este dijous en la localitat de Montejos del Camí (Lleó).

La dona desapareguda havia obtingut una ordre d’allunyament per a la seua exparella i es trobava sota tractament mèdic especialitzat. Segons han confirmat a Efe fonts de la Subdelegació del Govern de Lleó, el cos ha estat trobat en terrenys del Llogaret de la Valdoncina, fora de la zona en la qual buscaven a la dona.

Cristina Ramos va desaparéixer el dijous després d’haver deixat al seu fill en el col·legi després del que va sortir a fer una passejada en la seua bicicleta. El subdelegat del Govern a Zamora, Ángel Blanco, va qualificar este dissabte d’alt risc la desaparició de la dona, natural de Tábara (Zamora).

Al dispositiu de cerca, en el qual participa l’helicòpter de la Guàrdia Civil, la Unitat de Seguretat Ciutadana, el Servei d’Intervenció Ràpida de la comandància de Lleó i la Policia Nacional de Sant Andrés, es va unir també la Unitat Canina de la Guàrdia Civil de Zamora.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un mort en la CV-941 i set ferits en un xoc entre dos cotxes i un autobús a Santa Pola

Set persones van resultar ferides en un xoc entre dos turismes i un autobús en la N-332 al seu pas per Santa Pola. Hores després, un home va morir en la CV-941 a San Miguel de les Salinas.

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.