Troben morta a la dona desapareguda en Montejos del Camino

Les Forces i Cossos de Seguretat han localitzat el cadàver de Cristina Ramos, una dona desapareguda des d’este dijous en la localitat de Montejos del Camí (Lleó).

La dona desapareguda havia obtingut una ordre d’allunyament per a la seua exparella i es trobava sota tractament mèdic especialitzat. Segons han confirmat a Efe fonts de la Subdelegació del Govern de Lleó, el cos ha estat trobat en terrenys del Llogaret de la Valdoncina, fora de la zona en la qual buscaven a la dona.

Cristina Ramos va desaparéixer el dijous després d’haver deixat al seu fill en el col·legi després del que va sortir a fer una passejada en la seua bicicleta. El subdelegat del Govern a Zamora, Ángel Blanco, va qualificar este dissabte d’alt risc la desaparició de la dona, natural de Tábara (Zamora).

Al dispositiu de cerca, en el qual participa l’helicòpter de la Guàrdia Civil, la Unitat de Seguretat Ciutadana, el Servei d’Intervenció Ràpida de la comandància de Lleó i la Policia Nacional de Sant Andrés, es va unir també la Unitat Canina de la Guàrdia Civil de Zamora.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un policia fora de servici deté a un home que agredia a la seua dona a Dénia

Un home de 74 anys és detingut a Dénia després que un policia nacional anara de servici sentira els crits de la seua dona i ho reduïra dins de la vivenda.

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.

Sis mesos de Pérez Llorca al capdavant del Consell: rebaixa fiscal, vivenda i reforç de servicis públics

Juanfran Pérez Llorca complix sis mesos al capdavant del Consell amb la baixada d'impostos, l'accés a la vivenda i el reforç de sanitat, educació i infraestructures com a eixos de la seua acció de govern.

Avís groc per pluges i tempestes el diumenge a l’interior sud de València

La Aemet activa l'avís groc per a la vesprada del diumenge a l'interior sud de València per tempestes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possible graníssol.

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.