12.5 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Troben pistes sobre la ubicació de l’arma del crim de Susqueda al fons del pantà

Després de recuperar els cossos, la policica necessitava saber on es va produir el crim

Els Mossos d’Esquadra investigant al pantà de Susqueda   | EFE

 

L’empresa Falcon High Tech, especialitzada en rastrejos en el camp de la geofísica d’alta tecnologia, va ajudar els Mossos d’Esquadra el passat 3 d’abril a rastrejar el pantà de Susqueda a la recerca de l’arma amb la qual Jordi Magentí hauria matat a la parella del Maresme. I el resultat va ser tot un èxit.

 

Per a la recerca, es van utilitzar diverses embarcacions de la Unitat Aquàtica dels Mossos que van arrossegar un gradiòmetre de protons, un objecte llençat per una corda des de la barca, que es va desplaçar a uns 25 metres de profunditat per tal de detectar possibles anomalies electromagnètiques.

 

Abans de submergir-lo, el van calibrar amb la càrrega magnètica d’una motxilla similar a la que portava la Paula quan va ser assassinada i també de la carabina amb la qual suposadament Magentí hauria comès el crim.

Últimes notícies

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.