11 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Troben pistes sobre la ubicació de l’arma del crim de Susqueda al fons del pantà

Després de recuperar els cossos, la policica necessitava saber on es va produir el crim

Els Mossos d’Esquadra investigant al pantà de Susqueda   | EFE

 

L’empresa Falcon High Tech, especialitzada en rastrejos en el camp de la geofísica d’alta tecnologia, va ajudar els Mossos d’Esquadra el passat 3 d’abril a rastrejar el pantà de Susqueda a la recerca de l’arma amb la qual Jordi Magentí hauria matat a la parella del Maresme. I el resultat va ser tot un èxit.

 

Per a la recerca, es van utilitzar diverses embarcacions de la Unitat Aquàtica dels Mossos que van arrossegar un gradiòmetre de protons, un objecte llençat per una corda des de la barca, que es va desplaçar a uns 25 metres de profunditat per tal de detectar possibles anomalies electromagnètiques.

 

Abans de submergir-lo, el van calibrar amb la càrrega magnètica d’una motxilla similar a la que portava la Paula quan va ser assassinada i també de la carabina amb la qual suposadament Magentí hauria comès el crim.

Últimes notícies

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.