Troben pistes sobre la ubicació de l’arma del crim de Susqueda al fons del pantà

Després de recuperar els cossos, la policica necessitava saber on es va produir el crim

Els Mossos d’Esquadra investigant al pantà de Susqueda   | EFE

 

L’empresa Falcon High Tech, especialitzada en rastrejos en el camp de la geofísica d’alta tecnologia, va ajudar els Mossos d’Esquadra el passat 3 d’abril a rastrejar el pantà de Susqueda a la recerca de l’arma amb la qual Jordi Magentí hauria matat a la parella del Maresme. I el resultat va ser tot un èxit.

 

Per a la recerca, es van utilitzar diverses embarcacions de la Unitat Aquàtica dels Mossos que van arrossegar un gradiòmetre de protons, un objecte llençat per una corda des de la barca, que es va desplaçar a uns 25 metres de profunditat per tal de detectar possibles anomalies electromagnètiques.

 

Abans de submergir-lo, el van calibrar amb la càrrega magnètica d’una motxilla similar a la que portava la Paula quan va ser assassinada i també de la carabina amb la qual suposadament Magentí hauria comès el crim.

Últimes notícies

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.

Mor una dona després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona que havia sigut rescatada amb vida després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria. El foc es va declarar dimecres a la vesprada en un quart pis del carrer Magallanes.

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.