Troben pistes sobre la ubicació de l’arma del crim de Susqueda al fons del pantà

Després de recuperar els cossos, la policica necessitava saber on es va produir el crim

Els Mossos d’Esquadra investigant al pantà de Susqueda   | EFE

 

L’empresa Falcon High Tech, especialitzada en rastrejos en el camp de la geofísica d’alta tecnologia, va ajudar els Mossos d’Esquadra el passat 3 d’abril a rastrejar el pantà de Susqueda a la recerca de l’arma amb la qual Jordi Magentí hauria matat a la parella del Maresme. I el resultat va ser tot un èxit.

 

Per a la recerca, es van utilitzar diverses embarcacions de la Unitat Aquàtica dels Mossos que van arrossegar un gradiòmetre de protons, un objecte llençat per una corda des de la barca, que es va desplaçar a uns 25 metres de profunditat per tal de detectar possibles anomalies electromagnètiques.

 

Abans de submergir-lo, el van calibrar amb la càrrega magnètica d’una motxilla similar a la que portava la Paula quan va ser assassinada i també de la carabina amb la qual suposadament Magentí hauria comès el crim.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El subdirector d’Emergències atribuïx a dubtes legals de Pradas el canvi del missatge És-Alert en la DANA

El subdirector general d'Emergències afirma davant la jutgessa que Salomé Pradas va ordenar suavitzar el primer esborrany del Es-Alert per falta de cobertura legal per a demanar que la població romanguera en els seus domicilis.

L’Audiència de València suspén el juí al exalcalde de Quartell per nous informes pericials

L'Audiència Provincial de València suspén el juí d'una branca del cas Avialsa contra el exalcalde de Quartell, un exconcejal i un empresari després de la incorporació de nous informes pericials de la defensa.

Educació xifra en més de 2.400 milions anuals les demandes del professorat davant la vaga indefinida

La Conselleria d'Educació calcula en més de 2.400 milions d'euros a l'any el cost de les 40 reivindicacions docents lligades a la vaga indefinida convocada des de l'11 de maig i advertix que eixa xifra supera la capacitat de la Comunitat Valenciana.

Una jutgessa fixa 13,3 milions d’indemnització per una negligència en un part a Sagunt

Una jutgessa de Madrid ha fixat una indemnització total de 13,3 milions d'euros per a una mare el fill de la qual va patir greus lesions neurològiques per una deficient assistència en el part a l'hospital de Sagunt.

Meteosat i L’Habitació Roja encapçalen el 30 aniversari de Contempopránea en Alburquerque

Contempopránea celebra el seu 30 aniversari amb un format íntim en Alburquerque els dies 21 i 22 d'agost, recuperant la seua essència original i combinant bandes històriques i nous talents.

Ábalos denuncia un juí mediàtic i nega les acusacions sobre Aldama i la seua exparella

Ábalos acusa productores d'alimentar un cas mediàtic, rebutja les acusacions de corrupció per contractes de màscares i desmentix haver enviat a Aldama a negociar amb Guaidó.

El Llevant es juga la permanència: obligat a guanyar tres dels últims quatre partits

El Llevant encara les quatre últimes jornades com a penúltim classificat, a tres punts de la salvació, i està obligat a sumar almenys tres victòries per a arribar als 42 punts.

Ábalos tatxa de farsa que li vinculen amb una carta de Aldama a Guaidó

José Luis Ábalos nega en el Tribunal Suprem haver encarregat a Víctor de Aldama mediar amb Juan Guaidó i qualifica de farsa i impostura la carta atribuïda al Govern.