Així ho han indicat la regidora de Desenvolupament Econòmic i Turisme en l'Ajuntament de València, Sandra Gómez i el director de Fundació Turisme València, Antonio Bernabé, en una roda de premsa per a presentar una campanya d'hivern, en ser preguntats per estes possibles connexions des de Manises. Quant a Xina, Gómez ha indicat que "pròximament" hi haurà una visita per part d'una delegació de la ciutat xinesa de Chengdú i se segueix en contacte i "treballant" amb Xian i el consolat d'allí per a "intentar introduir eixa connexió aèria".
Últimes notícies
Política
Mónica Oltra alerta de democràcies indefenses davant el poder econòmic i prepara el seu retorn a l’alcaldia de València
Mónica Oltra denuncia que les democràcies estan cada vegada més indefenses enfront del poder econòmic i defén el seu retorn a la política local malgrat afrontar un juí pendent.
Successos
Detingudes 42 persones a València per 46 estafes del fill en dificultats
La Policia Nacional ha arrestat a València a 42 persones acusades de 46 estafes del fill en dificultats en tota Espanya, amb un botí de 221.477 euros i part dels diners ja bloquejats.
Salut
Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys
La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.
Economia
L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026
L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.
Espanya
El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent
El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.
Cultura
Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba
Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.
Successos
La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt
La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.
Successos
Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments
Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.







