15.3 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Troben unes ulleres en una borsa de creïlles fregides

 

Trobar-se unes ulleres dins d'una borsa de creïlles fregides tancada sembla una broma, però és el que li ha ocorregut a una usuària de Twitter.

 

 

Les ulleres descansaven entre les creïlles de la marca gaditana Cortijo de l'olivar que, després de veure el missatge en la xarxa social, va contestar amb un aparentment simpàtic missatge, fent broma que li havien caigut a un tal Manolito.

La veritat és que, gràcies a la màgia d'internet, va aparéixer per allí fins i tot l'amo de les ulleres, que va explicar a Paula, que així es diu la descobridora de la bossa de creïlles, que li havien caigut en la línia de la producció a la fàbrica d'Abrajanejo.

 

[tweet]1379723170173874180[/tweet]

 

Després que el tecnòleg alimentari Miguel A. Lurueña, autor del llibre Que no t'emboliquen amb el menjar, compartira el tuit de Paula, diversos usuaris de la xarxa social van assegurar haver trobat altres intrusos en borses de creïlles fregides de la mateixa empresa: un caragol i fins a trossos de filferro.

 

 

 

Últimes notícies

La Generalitat denuncia que el Pla de Rodalia va tancar 2025 amb només un 38% d’obres executades

El Consell xifra en un 38% l'execució del Pla de Rodalia 2017-2025 i reclama culminar les obres, definir un nou pla i reforçar servicis pel 'col·lapse' de la C3.

La Generalitat detecta falta de dades en expedients d’adjudicataris de VPP a Alacant

La Generalitat ha trobat documentació incompleta en part dels 140 expedients d'adjudicataris de VPP a la Platja de Sant Joan. Revisarà cas per cas i estudia mesures per a evitar irregularitats i possibles especulacions.

Pérez Llorca destaca a Berlín el lideratge del sector agroalimentari valencià després del rècord d’exportacions

La Comunitat Valenciana ha batut en 2025 el seu rècord exportador agroalimentari amb 10.197 milions. Des de Fruit Logistica, Pérez Llorca ha defés ajudes i regles justes.

Benetússer i Cheste s’alien per a optar a 6,3 milions en la reconstrucció postdana

Benetússer i Cheste presentaran junts els seus projectes a la convocatòria Edil Dana després de la DANA de 2024. Si s'aprova, rebran 6,3 milions per a obres clau.

Catalá ha demanat al Govern transparència i pautes sobre la regularització d’immigrants

Catalá ha demanat este dimecres transparència i una recomanació oficial al Govern sobre la regularització d'immigrants. Va reclamar activar delegacions davant les llargues cues en el padró.

Llargues cues davant el consolat d’Algèria a Alacant pel procés de regularització

Més de 300 ciutadans algerians fan fila este dimecres davant el consolat a Alacant per a obtindre documentació per a la regularització. La Policia ordena els torns i només accedixen els qui tenen cita.

Vencedor, amb la clàusula de la por, no jugarà davant l’Athletic en San Mamés

El Llevant no pagarà la compensació prevista en la cessió i el migcampista no podrà enfrontar-se al club basc en San Mamés. Ja es va perdre l'anada, saldada 0-2.

La Fundació Bancaixa prorroga fins al 6 d’abril la mostra d’obres mestres de Sorolla

La mostra de la Fundació Bancaixa es prorrogarà dos mesos pel gran acolliment i podrà visitar-se fins al 6 d'abril. Reunix 60 obres clau de la carrera de Sorolla.