Un home es fa passar per policia i amenaça amb un revòlver a altres conductors en la V-30

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 24 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, un altre contra la seguretat viària i un altre d’usurpació de funcions.

Les recerques es van iniciar per part dels agents, després de la denúncia d’un home, el qual va ser víctima d’unes amenaces quan circulava per la V30. Un vehicle amb un senyal lluminós similar a l’usat per les Forces i Cossos de Seguretat va exigir-li el pas i en posar-se a la seua altura, presumptament li va amenaçar amb un revòlver.

Durant les recerques els policies van localitzar un perfil en xarxes socials, en el qual són freqüents els vídeos en què es veu aquest cotxe denunciat amb el senyal lluminós.

Finalment els agents van localitzar al propietari del vehicle que va ser detingut com a presumpte autor dels delictes d’usurpació de funcions, amenaces i contra la seguretat del trànsit. Se li va intervindre una rèplica d’un revòlver, com el descrit en la denúncia.

El detingut, sense antecedents policials, ha estat posat en llibertat, després de ser escoltat en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fóra requerit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla

Emotiva sexta mascletà ‘in memoriam’ a Javi Nadal sota la pluja a València

La sexta mascletà de les Falles 2026 ha retut homenatge 'in memoriam' a Javi Nadal amb 194 quilos de pólvora, traca i 21 salves i un final aeri. Malgrat la pluja, el públic s'ha acollit sota paraigua i les autoritats han seguit el tret des del balcó.