Un home es fa passar per policia i amenaça amb un revòlver a altres conductors en la V-30

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 24 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, un altre contra la seguretat viària i un altre d’usurpació de funcions.

Les recerques es van iniciar per part dels agents, després de la denúncia d’un home, el qual va ser víctima d’unes amenaces quan circulava per la V30. Un vehicle amb un senyal lluminós similar a l’usat per les Forces i Cossos de Seguretat va exigir-li el pas i en posar-se a la seua altura, presumptament li va amenaçar amb un revòlver.

Durant les recerques els policies van localitzar un perfil en xarxes socials, en el qual són freqüents els vídeos en què es veu aquest cotxe denunciat amb el senyal lluminós.

Finalment els agents van localitzar al propietari del vehicle que va ser detingut com a presumpte autor dels delictes d’usurpació de funcions, amenaces i contra la seguretat del trànsit. Se li va intervindre una rèplica d’un revòlver, com el descrit en la denúncia.

El detingut, sense antecedents policials, ha estat posat en llibertat, després de ser escoltat en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fóra requerit.

Últimes notícies

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.