Un home es fa passar per policia i amenaça amb un revòlver a altres conductors en la V-30

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 24 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, un altre contra la seguretat viària i un altre d’usurpació de funcions.

Les recerques es van iniciar per part dels agents, després de la denúncia d’un home, el qual va ser víctima d’unes amenaces quan circulava per la V30. Un vehicle amb un senyal lluminós similar a l’usat per les Forces i Cossos de Seguretat va exigir-li el pas i en posar-se a la seua altura, presumptament li va amenaçar amb un revòlver.

Durant les recerques els policies van localitzar un perfil en xarxes socials, en el qual són freqüents els vídeos en què es veu aquest cotxe denunciat amb el senyal lluminós.

Finalment els agents van localitzar al propietari del vehicle que va ser detingut com a presumpte autor dels delictes d’usurpació de funcions, amenaces i contra la seguretat del trànsit. Se li va intervindre una rèplica d’un revòlver, com el descrit en la denúncia.

El detingut, sense antecedents policials, ha estat posat en llibertat, després de ser escoltat en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fóra requerit.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.