Un home es fa passar per policia i amenaça amb un revòlver a altres conductors en la V-30

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 24 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, un altre contra la seguretat viària i un altre d’usurpació de funcions.

Les recerques es van iniciar per part dels agents, després de la denúncia d’un home, el qual va ser víctima d’unes amenaces quan circulava per la V30. Un vehicle amb un senyal lluminós similar a l’usat per les Forces i Cossos de Seguretat va exigir-li el pas i en posar-se a la seua altura, presumptament li va amenaçar amb un revòlver.

Durant les recerques els policies van localitzar un perfil en xarxes socials, en el qual són freqüents els vídeos en què es veu aquest cotxe denunciat amb el senyal lluminós.

Finalment els agents van localitzar al propietari del vehicle que va ser detingut com a presumpte autor dels delictes d’usurpació de funcions, amenaces i contra la seguretat del trànsit. Se li va intervindre una rèplica d’un revòlver, com el descrit en la denúncia.

El detingut, sense antecedents policials, ha estat posat en llibertat, després de ser escoltat en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fóra requerit.

Últimes notícies

Universitats reforcen la vigilància per a frenar el plagi amb IA en els exàmens

Les universitats espanyoles endurixen la vigilància en els exàmens amb detectors de radiofreqüència i més presència a les aules, mentres replantegen com avaluar en plena expansió de la IA generativa.

Controlat l’incendi en una empresa de processament d’ametla a Vall d’Alba

L'incendi declarat en una planta de processament d'ametla en un polígon de La Vall d'Alba ha sigut finalment controlat després d'arrasar una nau d'uns 10.000 metres quadrats i provocar el col·lapse de la seua estructura.

Ruixats i tempestes en el terç nord i vent molt fort a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cels poc nuvolosos però amb ruixats i tempestes en el terç nord i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a l'interior de Castelló.

Neal Sako celebra una classificació històrica del València Basket per a la Final Four de l’Eurolliga

Neal Sako destaca el treball de tota la temporada i reconeix que, encara que la Final Four no era l'objectiu inicial, cada victòria va anar alimentant l'ambició del València Basket.

El Roig Arena es rendix al València Basket després d’aconseguir la seua primera Final Four de l’Eurolliga

El València Basket certifica la seua primera classificació per a una Final Four de l'Eurolliga davant el Panathinaikos, amb un Roig Arena ple i bolcat en la celebració.

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.