15.6 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Un jove drogat i embriac atropella mortalment a una parella a Canals

Un vehicle ha atropellat mortalment a dos persones en la localitat de Canals i ha acabat precipitant-se al llit del riu Sants. Segons testimonis presencials el vehicle va entrar a tota velocitat i en direcció contrària pel carrer Pont del Riu cap al carrer València i va atropellar a dos persones, un home i una dona.

Segons han pogut confirmar la policia local de Canals i diferents fonts, han sigut finalment dos els morts. No obstant això, es desconeix ara com ara l’estat exacte de la resta de les víctimes de l’accident.

Els morts, una dona i un home de 30 i 31 anys, respectivament, eren d’origen hondureny i tenien un bebé molt xicotet.

El conductor, que anava drogat i embriac, va continuar la seua fugida diversos metres fins a perdre definitivament el control i caure amb el cotxe al riu en la plaça de la Pau en l’encreuament amb l’avinguda València. El procés està ara mateix sota investigació de la Policia Local de Canals que està procedint a l’alçament del cadàver.

Una discussió prèvia, possible causa de l’atropellament

Segons han relatat els testimonis presencials, va haver-hi una discussió en els voltants d’un conegut pub de la localitat que va acabar en una baralla. Posteriorment es va produir el fatal atropellament.

La Policia ha pogut confirmar a ‘Informativos Telecinco’ que estan investigant si es va produir un homicidi dolós perquè en cap moment el conductor va rebaixar la velocitat i, tampoc, hi ha cap signe de frenada.

Tres dies de Dol

L’Ajuntament de Canals ha emés un comunicat en el qual es manifesta ‘consternat’ pel fatídic succés que s’ha cobrat la vida de dos innocents. En senyal de duel han declarat 3 dies de dol.

Últimes notícies

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.

València Basket, revelació de la primera volta de l’Eurolliga; Pedro Martínez, millor tècnic, i ‘Larry’ De Larrea, millor jove

Un sondeig de mitat de temporada entre directors generals d'Eurolliga ha triat al València Basket com a equip revelació. Pedro Martínez lidera com a millor tècnic i Sergio 'Larry' De Larrea com a millor jove, amb més reconeixements a l'equip pel seu joc i competitivitat.

El cap de Policia admet falta de coordinació en la DANA però defén que van tindre mitjans

El cap superior de Policia en la Comunitat Valenciana ha admés que la major carència en la DANA va ser la coordinació, encara que assegura que va tindre tot el necessari. Defén el desplegament, nega abandó i aporta xifres i pagaments mentres s'enfronta a crítiques del PP al Senat.

Chiva culmina la renovació del carrer San Isidro amb protecció enfront de riuades

L'Ajuntament ha finalitzat la reconstrucció del carrer San Isidro, una de les més danyades per la DANA de 2024, amb un mur d'escullera i servicis modernitzats. L'obra, inaugurada amb la ciutadania, reforça la seguretat i la integració de l'entorn del barranc.

Per primera vegada des de 2020 descendixen els tractats per depressió en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat en 2025 un descens del 1,5% en els tractaments per depressió. La taxa de suïcidis baixa un 11,8%, millor evolució des de 2002.

La jutgessa remet al IML la documentació d’un mort que podria ser víctima de la dana

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha enviat al IML nova documentació mèdica sobre un mort la filla del qual demana reconéixer com a víctima. El cas forma part d'onze morts en revisió mentres el balanç confirmat es manté en 230.

Experts valencians vinculen la reforma del finançament a condonar el deute i a un fons transitori

La comissió d'experts veu possible un augment substancial de recursos amb la reforma, però el supedita a condonar el deute per infrafinançament i a crear un fons pont en 2026.

El València Basket tanca una marató de 8 partits en 16 dies: sis triomfs i la lesió de Reuvers

L'equip va completar huit partits en poc més de dos setmanes amb un balanç de 6-2, va tancar amb un 115-73 al Saragossa i va patir l'esquinç de Reuvers. Pedro Martínez va concedir descans abans de visitar al Fenerbahce.