21.6 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Una mare i el seu fill moren en el paratge de Los Chorradores de Navarrés

Una mare i el seu fill han perdut la vida aquest diumenge en el paratge de Los Chorradores de Navarrés. Durant una ruta de senderisme, el xiquet hauria caigut a l’aigua des d’una cascada i la seua mare s’ha llançat a rescatar-lo.

El Consorci de Bombers de València s’hi ha mobilitzat per al rescat al paratge de Los Chorradores, on al voltant de les 13: 30 h s’hi havia alertat que dues persones havien caigut a una zona d’aigua. Es tractava d’una mare i el seu fill, un xiquet.

Fins allí el Consorci ha mobilitzat un dispositiu amb Grup de Rescat en Altura GERA del Consorci amb helicòpter de rescat de Generalitat, bombers del parc de Xàtiva, bombers voluntaris de Navarrés, sergent d’Alzira, Oficial del Consorci, i unitats de bombers forestals de GVA-Sgise.

A l’arribada dels primers efectius d’este dispositiu, altres persones que estaven a la zona ja hi havien extret de l’aigua a la dona, però no trobaven el xiquet. Els bombers voluntaris de Navarrés l’han localitzat i l’han tret de l’aigua. Tant la dona com el menor han sigut atesos pels mitjans sanitaris, però finalment s’hi ha confirmat que es trobaven morts.

Membres del Grup en Altura GERA del Consorci, i del GREIM de la Guardia Civil, han traslladat els cossos sense vida una vegada han comptat amb autorització judicial.

La zona on s’hi han produït els fets compta amb un pontet i salts d’aigua d’uns sis metres de desnivell.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.