18.2 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Una mare i el seu fill moren en el paratge de Los Chorradores de Navarrés

Una mare i el seu fill han perdut la vida aquest diumenge en el paratge de Los Chorradores de Navarrés. Durant una ruta de senderisme, el xiquet hauria caigut a l’aigua des d’una cascada i la seua mare s’ha llançat a rescatar-lo.

El Consorci de Bombers de València s’hi ha mobilitzat per al rescat al paratge de Los Chorradores, on al voltant de les 13: 30 h s’hi havia alertat que dues persones havien caigut a una zona d’aigua. Es tractava d’una mare i el seu fill, un xiquet.

Fins allí el Consorci ha mobilitzat un dispositiu amb Grup de Rescat en Altura GERA del Consorci amb helicòpter de rescat de Generalitat, bombers del parc de Xàtiva, bombers voluntaris de Navarrés, sergent d’Alzira, Oficial del Consorci, i unitats de bombers forestals de GVA-Sgise.

A l’arribada dels primers efectius d’este dispositiu, altres persones que estaven a la zona ja hi havien extret de l’aigua a la dona, però no trobaven el xiquet. Els bombers voluntaris de Navarrés l’han localitzat i l’han tret de l’aigua. Tant la dona com el menor han sigut atesos pels mitjans sanitaris, però finalment s’hi ha confirmat que es trobaven morts.

Membres del Grup en Altura GERA del Consorci, i del GREIM de la Guardia Civil, han traslladat els cossos sense vida una vegada han comptat amb autorització judicial.

La zona on s’hi han produït els fets compta amb un pontet i salts d’aigua d’uns sis metres de desnivell.

Últimes notícies

Cuenca defén que el missatge a Pradas de no confinar durant la dana va ser una reflexió

L'excap de Gabinet de Carlos Mazón ha sostingut davant la comissió del Congrés que el 'de confinar, gens' dirigit a Salomé Pradas no va ser una orde, sinó una reflexió. Nega interferències i assegura que va dir la veritat.

Ferrer, de Varry Brava, creu que el Benidorm Fest es consolida com a internacional enguany

Óscar Ferrer, de Varry Brava, veu en la desvinculació d'Eurovisió una oportunitat perquè el Benidorm Fest s'aferme com a festival internacional. Actua amb Miranda i el seu projecte Bailamama amb el tema 'Despert amandote'.

La família de Nino Bravo rescindix contractes i el museu de Aielo tanca per a obrir un nou cicle

La família ha rescindit els contractes de cessió amb l'Ajuntament de Aielo i el museu dedicat al cantant ha tancat. Busquen obrir un nou cicle per a impulsar projectes de major abast amb una transició ordenada.

Cuenca sosté que el ‘no confinar’ a Pradas en la DANA va ser només una reflexió

José Manuel Cuenca ha defés davant la comissió que el seu missatge 'de confinar, res' a la llavors consellera Salomé Pradas va ser una reflexió. Ha negat haver donat ordes durant la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024.

El València de Corberán cau del 54% de punts al 33% entre la 24-25 i la 25-26

Després del 0-2 davant el Reial Madrid, el València de Carlos Corberán ha passat de convertir quasi el 54% dels punts en la 24-25 a un 33,3% en la 25-26. Amb 23 de 69 possibles, l'equip queda a 1 punt del descens i a 11 d'Europa.

Aguayo fixa l’ascens del Lucentum a l’ACB com a objectiu sense posar terminis

Roberto Aguayo, del grup Díaz Laso, va assegurar que l'ascens a l'ACB és la meta del Lucentum, sense urgències. Prioritza consolidar el club i anuncia dos fitxatges

Kervin Arriaga, al marge i baix protocol després del colp a Bilbao

L'hondureny del Llevant es va exercitar al marge després del colp al cap patit en San Mamés i seguirà el protocol de commoció. La seua presència en el derbi davant el València dependrà de la seua evolució esta setmana

Baptista cau davant Norrie en la primera ronda de Roterdam

Roberto Bautista ha caigut en primera ronda de Roterdam davant Cameron Norrie, sext favorit, per 6-7(3) i 1-6. Jaume Munar queda com a únic espanyol i es mesura esta nit a Nicolai Budkov Kjaer.