17.8 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Una mare i el seu fill moren en el paratge de Los Chorradores de Navarrés

Una mare i el seu fill han perdut la vida aquest diumenge en el paratge de Los Chorradores de Navarrés. Durant una ruta de senderisme, el xiquet hauria caigut a l’aigua des d’una cascada i la seua mare s’ha llançat a rescatar-lo.

El Consorci de Bombers de València s’hi ha mobilitzat per al rescat al paratge de Los Chorradores, on al voltant de les 13: 30 h s’hi havia alertat que dues persones havien caigut a una zona d’aigua. Es tractava d’una mare i el seu fill, un xiquet.

Fins allí el Consorci ha mobilitzat un dispositiu amb Grup de Rescat en Altura GERA del Consorci amb helicòpter de rescat de Generalitat, bombers del parc de Xàtiva, bombers voluntaris de Navarrés, sergent d’Alzira, Oficial del Consorci, i unitats de bombers forestals de GVA-Sgise.

A l’arribada dels primers efectius d’este dispositiu, altres persones que estaven a la zona ja hi havien extret de l’aigua a la dona, però no trobaven el xiquet. Els bombers voluntaris de Navarrés l’han localitzat i l’han tret de l’aigua. Tant la dona com el menor han sigut atesos pels mitjans sanitaris, però finalment s’hi ha confirmat que es trobaven morts.

Membres del Grup en Altura GERA del Consorci, i del GREIM de la Guardia Civil, han traslladat els cossos sense vida una vegada han comptat amb autorització judicial.

La zona on s’hi han produït els fets compta amb un pontet i salts d’aigua d’uns sis metres de desnivell.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reafirma davant el TSJCV la seua aposta per un diàleg estable amb la Justícia

Pérez Llorca ha traslladat al president del TSJCV el compromís del Consell de reforçar la col·laboració amb la Justícia. Les inversions han aconseguit 101 milions i han permés concloure seus a Llíria, Gandia i Alzira.

València acull per quarta vegada la Copa del Rei i el Roig Arena s’estrena com a seu

La Copa del Rei de bàsquet arriba este dijous a València per quarta vegada i estrenarà el Roig Arena, amb 15.600 places. Persistixen les 'malediccions' de l'amfitrió i del sext classificat.

El temporal de vent cessarà este divendres després de quasi 30 dies consecutius i set borrasques

El temporal de vent en la Comunitat Valenciana cessarà el divendres 20 després de quasi un mes de ratxes de ponent i nord-oest impulsades per set borrasques. Aemet preveu calma amb l'arribada de l'anticicló i advertix de riscos residuals malgrat la menor intensitat.

Cau a Madrid un fugitiu suec buscat per homicidi i tràfic de drogues

La Policia Nacional ha detingut a Madrid a un fugitiu reclamat a Suècia per homicidi, lesions i tràfic de drogues. L'home va fugir via Alacant i va ser localitzat en un hotel del centre.

Vaga de metges: més del 90% segons sindicats i 10,4% segons Sanitat

La primera jornada de l'atur contra la reforma de l'estatut marc deixa un seguiment dispar en la Comunitat Valenciana: més del 90% per als convocants i 10,4% per a Sanitat. El sindicat mèdic recorre els servicis mínims i preveu parar una setmana al mes fins a juny.

La majoria de veïns desallotjats per l’incendi a Xàbia torna a les seues cases després de la inspecció

La majoria dels evacuats per l'incendi del dijous a Xàbia han pogut tornar este dilluns després d'una inspecció favorable. La planta 2 continua tancada.

Sis atesos per fum i desenes desallotjades en un incendi en vivendes socials d’Alacant

Sis persones han sigut ateses per inhalació de fum i diverses desenes han sigut desallotjades després d'un incendi en les vivendes socials de Miguel Hernández, a Alacant. El vent i un brasero han afavorit la propagació i l'ajuntament ha activat ajuda residencial.

El temporal de vent cessarà este divendres després de quasi 30 dies consecutius i 7 borrasques

Aemet fixa el final de l'episodi de ponent per al divendres 20, amb l'entrada d'un anticicló. Fins llavors seguiran els avisos i el risc de danys.