Una pareja decide adoptar un hijo y se llevan más de una sorpresa

Sarah y Andy son una pareja de Oklahoma que deseaba ampliar su familia. No obstante, ella no conseguía quedarse embarazada y no tenían suficiente dinero para pagar una inseminación artificial, según recoge nolocreo.com. Así que decidieron buscar una alternativa y contactaron con una mujer que quería dar en adopción el hijo que llevaba en su vientre. Pero poco antes del parto, la pareja se llevó una gran sorpresa: no tendría un bebé, sino tres. Después de conocer esta novedad, ellos decidieron salir adelante y se convirtieron con los padres de Joel, la Hannah y Elizabeth:

 

La pareja adoptó a unos trillizos. Foto: Cedida.

 

 

Pero las sorpresas no acabaron aquí. Cuando los trillizos tenían solo ocho meses de edad, la mujer se enteró de que finalmente sería madre. A pesar de que eran varios cambios en poco tiempo, era una buena noticia y la pareja estaba muy emocionada hasta que…Sarah supo que no tendría un bebé, sino dos: Andrew y el Abigail. Es cierto que estos primeros meses han sido una temporada complicada para la familia, que necesitaba unos 300 pañales a la semana para todos los pequeños, pero la pareja asegura que no se arrepiente y que si pudiera elegir, lo volvería a hacer. Así pues, lo que empezó con algunos problemas para aumentar la familia ha acabado con un hogar lleno de amor y felicidad.

 

Imagen de la pareja con sus cinco hijos. Foto: Cedida.

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket renova a Pedro Martínez fins a 2028

El València Basket amplia un any més el contracte de Pedro Martínez, artífex de la Lliga Endesa 2016-17, en plena etapa d'èxit esportiu en ACB i Eurolliga.

El rinoceront bebé Kairu es consolida en la sabana de Bioparc València

Kairu, el jove rinoceront nascut fa quasi cinc mesos en Bioparc València, ja es mou amb total soltesa en la sabana del parc i interactua amb zebres i aus.

Pet Shop Boys celebrarà 40 anys d’èxits en el Roig Arena el 23 de juliol

Pet Shop Boys oferirà el 23 de juliol en el Roig Arena de València el seu primer concert a Espanya de 2026, dins de la gira Dreamworld: The Greatest Hits Live i després de 19 anys sense actuar a la ciutat.

Quart dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

El dispositiu de rescat seguix actiu per quart dia en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, per a localitzar a un home desaparegut el diumenge, amb efectius de Generalitat, Guàrdia Civil i Bombers.

Reoberta la Pista de Silla però es mantenen 13 km de retencions cap a València

La V-31 s'ha reobert al trànsit després de l'avaria d'una grua, però el col·lapse persistix amb 13 quilòmetres de retencions d'accés a València i problemes en vies pròximes.

Els preus industrials cauen un 2,4% al febrer en la Comunitat Valenciana

Els preus industrials van descendir al febrer un 2,4% en la Comunitat Valenciana, en un context de fort abaratiment de l'energia que va portar la caiguda mitjana a Espanya fins al 7% interanual.

Sanitat amplia i reforça el calendari de vacunació de la Comunitat Valenciana per a 2026

La Conselleria de Sanitat actualitza el calendari vacunal de la Comunitat Valenciana per a 2026 amb noves vacunes enfront del VRS en adults, canvis en meningitis i pallola i més protecció enfront de grip i VPH.

Una avaria en una grua col·lapsa la Pista de Silla i provoca 13 quilòmetres d’embossos cap a València

L'avaria d'una grua que treballava de nit en la Pista de Silla obliga a tallar l'eixida de València cap a Alacant i manté 13 quilòmetres de retencions d'entrada a la ciutat.