16.7 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Una pareja decide adoptar un hijo y se llevan más de una sorpresa

Sarah y Andy son una pareja de Oklahoma que deseaba ampliar su familia. No obstante, ella no conseguía quedarse embarazada y no tenían suficiente dinero para pagar una inseminación artificial, según recoge nolocreo.com. Así que decidieron buscar una alternativa y contactaron con una mujer que quería dar en adopción el hijo que llevaba en su vientre. Pero poco antes del parto, la pareja se llevó una gran sorpresa: no tendría un bebé, sino tres. Después de conocer esta novedad, ellos decidieron salir adelante y se convirtieron con los padres de Joel, la Hannah y Elizabeth:

 

La pareja adoptó a unos trillizos. Foto: Cedida.

 

 

Pero las sorpresas no acabaron aquí. Cuando los trillizos tenían solo ocho meses de edad, la mujer se enteró de que finalmente sería madre. A pesar de que eran varios cambios en poco tiempo, era una buena noticia y la pareja estaba muy emocionada hasta que…Sarah supo que no tendría un bebé, sino dos: Andrew y el Abigail. Es cierto que estos primeros meses han sido una temporada complicada para la familia, que necesitaba unos 300 pañales a la semana para todos los pequeños, pero la pareja asegura que no se arrepiente y que si pudiera elegir, lo volvería a hacer. Así pues, lo que empezó con algunos problemas para aumentar la familia ha acabado con un hogar lleno de amor y felicidad.

 

Imagen de la pareja con sus cinco hijos. Foto: Cedida.

 

 

 

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.