El vaixell Ángeles Alvariño acabarà la cerca d’Anna i Tomás Gimeno dijous que ve

 

El vaixell oceanogràfic Ángeles Alvariño va reprendre ahir la feina de casa de cerca de la xicoteta Anna i el seu pare Tomás Gimeno en el punt on van trobar a Olivia.

La Guàrdia Civil creu que el pare de les xiquetes desaparegudes a Tenerife es va suïcidar en el mateix lloc en el qual es va trobar el cos d’una de les germanes, però no descarten la hipòtesi de la fugida.

A uns 1.000 metres de profunditat, prop de la costa de Santa Cruz de Tenerife, en una bossa lligada a l’àncora del vaixell de Tomás Gimeno es va trobar el cos d’Olivia. L’altra bossa lligada amb cinta aïllant estava buida. Des d’eixe punt agranarà la zona al nord i al sud.

El rastreig finalitzarà el dijous

 

Dissabte passat, el vaixell Ángeles Alvariño va haver de tornar a port per una avaria que l’ha obligat a romandre ancorat després de 13 dies consecutius de rastreig.

El robot de l’Ángeles Alvariño continua ara amb les labors de rastreig per a tractar de trobar a Anna i a Tomás Gimeno una vegada solucionats els problemes tècnics. La cerca finalitzarà dijous que ve.

 

La cerca se centra en Anna

 

De nou, este dilluns totes les mirades estan posades en l”Ángeles Alvariño’. La cerca s’ha représ en el mateix punt on va aparéixer el cos d’Olivia fa quatre dies.

Ara el més important és trobar a Anna, sospiten que podia estar en la bossa buida amb llastos en el seu interior que va aparéixer ancorada al costat de la d’Olivia. Creuen que el cos podria haver sigut arrossegat pels corrents.

Els experts reconeixen que malgrat la dificultat que suposava el rastreig, el pla de cerca ha funcionat. La investigació se centra en el punt de la mar que marquen les antenes de la zona metropolitana de la Llacuna, on situen per última vegada el senyal del mòbil del pare de les xicotetes.

La principal incògnita és saber què va ocórrer amb Tomás Gimeno. Fins que aparega el cos, la jutgessa ha dictat una ordre internacional per homicidi.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.

El PSPV acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a Camarero sobre la comissió de VPP a Alacant

El PSPV-PSOE acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a la vicepresidenta Susana Camarero sobre la comissió d'investigació de vivendes públiques a Alacant, mentres els populars neguen el veto i parlen de simple reformulació.