El vaixell Ángeles Alvariño acabarà la cerca d’Anna i Tomás Gimeno dijous que ve

 

El vaixell oceanogràfic Ángeles Alvariño va reprendre ahir la feina de casa de cerca de la xicoteta Anna i el seu pare Tomás Gimeno en el punt on van trobar a Olivia.

La Guàrdia Civil creu que el pare de les xiquetes desaparegudes a Tenerife es va suïcidar en el mateix lloc en el qual es va trobar el cos d’una de les germanes, però no descarten la hipòtesi de la fugida.

A uns 1.000 metres de profunditat, prop de la costa de Santa Cruz de Tenerife, en una bossa lligada a l’àncora del vaixell de Tomás Gimeno es va trobar el cos d’Olivia. L’altra bossa lligada amb cinta aïllant estava buida. Des d’eixe punt agranarà la zona al nord i al sud.

El rastreig finalitzarà el dijous

 

Dissabte passat, el vaixell Ángeles Alvariño va haver de tornar a port per una avaria que l’ha obligat a romandre ancorat després de 13 dies consecutius de rastreig.

El robot de l’Ángeles Alvariño continua ara amb les labors de rastreig per a tractar de trobar a Anna i a Tomás Gimeno una vegada solucionats els problemes tècnics. La cerca finalitzarà dijous que ve.

 

La cerca se centra en Anna

 

De nou, este dilluns totes les mirades estan posades en l»Ángeles Alvariño’. La cerca s’ha représ en el mateix punt on va aparéixer el cos d’Olivia fa quatre dies.

Ara el més important és trobar a Anna, sospiten que podia estar en la bossa buida amb llastos en el seu interior que va aparéixer ancorada al costat de la d’Olivia. Creuen que el cos podria haver sigut arrossegat pels corrents.

Els experts reconeixen que malgrat la dificultat que suposava el rastreig, el pla de cerca ha funcionat. La investigació se centra en el punt de la mar que marquen les antenes de la zona metropolitana de la Llacuna, on situen per última vegada el senyal del mòbil del pare de les xicotetes.

La principal incògnita és saber què va ocórrer amb Tomás Gimeno. Fins que aparega el cos, la jutgessa ha dictat una ordre internacional per homicidi.

Últimes notícies

Detinguda a Gavarda una parella que robava a majors amb el mètode de labraç a Càrcer

La Guàrdia Civil ha detingut a Gavarda un home i una dona, de 19 i 20 anys i nacionalitat romanesa, acusats de robar una joia a un veí dedad avançada de Càrcer amb el mètode de labraç i relacionats amb dos assalts més a Jaén i Almería.

Huit morts atribuïts a la calor extrema en la Comunitat Valenciana en només tres dies

La calor extrema ha deixat huit morts en tres dies a la Comunitat Valenciana, totes persones majors excepte una, enmig d’una onada amb valors pròxims o superiors als 40 graus.

Oratge estable este dijous a la Comunitat Valenciana amb temperatures sense canvis destacats

El dijous arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, vent fluix i temperatures molt semblants a les de les últimes hores, després d’una jornada calorosa a Castelló, València i Alacant.

La cremà de 180 fogueres tanca unes festes d’Alacant amb quasi dos milions de visitants

La cremà dels més de 180 monuments foguerers ha posat punt final unes Fogueres d’Alacant 2026 marcades per quasi dos milions de visitants i per una nit de Sant Joan multitudinària i sense incidències greus.

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.