16.5 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

València és la segona ciutat d’Espanya que més hotels ‘pet-friendly’ té

Europa és la millor destinació per als viatgers amb mascotes, amb més del 40% dels hotels d'Alemanya, França, Itàlia i Àustria que accepten xicotets animals de companyia. A Espanya, Madrid i València són les ciutats que tenen més allotjaments 'pet-friendly', segons l'informe de serveis hotels realitzat per Trabber.com, que mostra un creixement lent però constant de la demanda d'este tipus de servei. Les ciutats costaneres i hotels vacacionals solen acceptar gossos i gats més freqüentment en les seues habitacions o compten amb serveis per a allotjar-los en el recinte, segons conclou este estudi, mentre que els hotels cèntrics de les ciutats i destinats als viatgers de negocis tendixen en major mesura a no acceptar-los.

Últimes notícies

Els termòmetres han marcat 18é a Pego i han fregat 17é a València a primera hora

Pego ha registrat 18é de matinada i València ha fregat els 17é a primera hora d'este dimarts. El vent de l'oest bufarà moderat a fort, amb ratxes molt fortes a l'interior.

Cuina valenciana sense carn

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana presenta el llibre com una guia completa de cuina valenciana sense carn, que combina tradició, cultura, llengua i compromís amb una manera de menjar més conscient, sense renunciar a l’essència mediterrània

L’ocupació en la Comunitat Valenciana va sumar 98.800 persones en 2025 i l’atur va baixar al 10,39%

La Comunitat Valenciana va sumar 98.800 ocupats en 2025 i va tancar l'any amb 2,47 milions de treballadors. La taxa d'atur es va situar en el 10,39% després d'una forta retallada trimestral.

Ratxes molt fortes a l’interior, pluges febles i descens de la cota de neu en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dimarts vent de l'oest amb ratxes molt fortes a l'interior, cels nuvolosos i precipitacions febles; la cota de neu baixa a 1.200-1.400 m al final del dia. Demà persistirà el vent i hi haurà pluges avançant d'oest a est.

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.