Europa és la millor destinació per als viatgers amb mascotes, amb més del 40% dels hotels d'Alemanya, França, Itàlia i Àustria que accepten xicotets animals de companyia. A Espanya, Madrid i València són les ciutats que tenen més allotjaments 'pet-friendly', segons l'informe de serveis hotels realitzat per Trabber.com, que mostra un creixement lent però constant de la demanda d'este tipus de servei. Les ciutats costaneres i hotels vacacionals solen acceptar gossos i gats més freqüentment en les seues habitacions o compten amb serveis per a allotjar-los en el recinte, segons conclou este estudi, mentre que els hotels cèntrics de les ciutats i destinats als viatgers de negocis tendixen en major mesura a no acceptar-los.
Últimes notícies
Esports
Oluwaseyi decidix al final i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant el Mallorca (2-1)
El Vila-real va véncer 2-1 al Mallorca amb un taconazo de Tani Oluwaseyi en el 82 després d'un VAR que va rectificar un penal. La ratxa en La Ceràmica va continuar intacta.
Esports
2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga
Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.
Esports
Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca
Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.
Esports
Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)
Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.
Successos
Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca
Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.
Oratge
Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h
Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.
Política
Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional
El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.
Successos
La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar
Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.



