11.8 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Els valencians gastarem 72 euros de mitjana en el Sorteig de Nadal

Este any està previst que cada valenciàes gaste una itjana de 72,63 euros en el Sorteig Extraordinari de la Loteria de Nadal, amb una despesa prevista de 90,1 milions d'euros, segons la xifra de consignació per habitant de Loteries i Apostes de l'Estat (LAE). Estes són les estimacions de venda que fa la LAE a l'hora d'enviar els bitllets a les administracions de loteria, i les dades definitives de vendes es faran públiques a primera hora de demà. Per comunitats, la que previsiblement més va a gastar per habitant enguany és Castella i Lleó, amb una mitjana de 99,88 euros, seguida d'Astúries (93,79 euros), La Rioja (92,58 euros), Aragó (91,32 euros), Madrid (79,97 euros), País Basc (76,83 euros), Cantàbria (78,19 euros), Comunitat Valenciana (72,63 euros), Castella la Manxa (68,83 euros) i Múrcia (65,33 euros).

  

  

 

Últimes notícies

Més de 800 actuacions pel vent a València i un centenar a Torrent

Bombers han atés més de 500 avisos i la Policia Local prop de 300 pel temporal, amb dos ferits en la capital. Torrent ha gestionat al voltant de 100 incidències sense danys personals.

Troben un cadàver en una platja de Peníscola

Un veí va alertar de la troballa a primera hora i la Guàrdia Civil s'ha fet càrrec de les perquisicions. Es treballa per a esclarir identitat i circumstàncies.

Morant marca línies roges: les dones socialistes no toleren puters ni assetjadors

Diana Morant ha afirmat a València que les dones del PSPV i del PSOE ja no toleren 'puters' ni assetjadors i ha vinculat la seua posició al cas d'Almussafes. Ha recalcat que no seran responsables d'actituds masclistes de companys.

Caravaning preveu 2 milions en negoci i fregar els 20.000 visitants

La 33 edició de Caravaning ha arrancat en Fira Alacant amb la meta de moure més de 2 milions d'euros i acostar-se als 20.000 visitants, amb 65 empreses expositores.

El president de la Generalitat no pot eixir de Berlín pel temporal de neu

L'aeroport de Berlín roman tancat per un temporal de neu i ha impedit el retorn de Juanfran Pérez Llorca i d'una àmplia delegació empresarial. El grup va ser reallotjat i espera volar este divendres a les 16.00 si es reprén l'operativa.

Compromís exigix que Pérez Llorca explique en Les Corts el cas de les VPP a Alacant

Compromís ha registrat este divendres en Les Corts la sol·licitud de compareixença de Juanfran Pérez Llorca per a aclarir l'adjudicació de VPP a Alacant. La formació reclama la devolució dels pisos atribuïts a càrrecs i afins del PP.

Morant contraposa l’eficiència i els valors del PSOE a la negligència del Consell de Mazón

Morant ha contraposat l'eficiència i els valors del PSOE a la negligència del Consell de Mazón i ha defés el lideratge de Sánchez en economia i pau. També ha criticat l'electoralisme a Aragó i ha dit que no tem a un superdomingo en 2027

Aemet establix l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres el dissabte

Aemet ha establit l'avís taronja per fenòmens costaners en el litoral d'Alacant el dissabte, de 18.00 a 23.59. L'episodi deixa diversos avisos grocs per vent i onatge en la Comunitat.