Els valencians gastarem 72 euros de mitjana en el Sorteig de Nadal

Este any està previst que cada valenciàes gaste una itjana de 72,63 euros en el Sorteig Extraordinari de la Loteria de Nadal, amb una despesa prevista de 90,1 milions d'euros, segons la xifra de consignació per habitant de Loteries i Apostes de l'Estat (LAE). Estes són les estimacions de venda que fa la LAE a l'hora d'enviar els bitllets a les administracions de loteria, i les dades definitives de vendes es faran públiques a primera hora de demà. Per comunitats, la que previsiblement més va a gastar per habitant enguany és Castella i Lleó, amb una mitjana de 99,88 euros, seguida d'Astúries (93,79 euros), La Rioja (92,58 euros), Aragó (91,32 euros), Madrid (79,97 euros), País Basc (76,83 euros), Cantàbria (78,19 euros), Comunitat Valenciana (72,63 euros), Castella la Manxa (68,83 euros) i Múrcia (65,33 euros).

  

  

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.