12.8 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Uns vàndals assalten el Centre d’Interpretació del Desert de les Palmes de Castelló i roben material tècnic

 

En la matinada d’este dimarts, 29 de desembre, el Centre d’Interpretació del Parc Natural del Desert de les Palmes de Castelló va patir un acte vandàlic causat per un grup de persones que van trencar els cristalls del centre i robar material tècnic.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, una persona treballadora del centre va donar la veu d’alarma en trobar trossos de vidre per terra i l’interior regirat.

 

El director del Parc, Antonio García’, ha confirmat que els autors del robatori han furtat diferents aparells tècnics com a walkie-talkies i equips d’enregistrament. A demés, García ha manifestat que ja han interposat una denúncia davant la Guàrdia Civil per a investigar i aclarir els fets

 

Anuncien la instal·lació d’equips de videovigilància

La Conselleria d’Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica, responsable dels Parcs Naturals del territori valencià, ha condemnat l’ocorregut i ha lamentat que s’assalten centres dedicats a l’educació, informació i divulgació a la ciutadania de les riqueses biològiques d’estos paratges únics i patrimoni natural de tota la població.

 

Des de l’administració autonòmica han anunciat la instal·lació d’equips de videovigilància en les instal·lacions per a protegir l’equipament i permetre la identificació dels responsables de robatoris i actes de vandalisme com el succeït.

Últimes notícies

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.

Un familiar dels desapareguts a Indonèsia assumix que la probabilitat de trobar-los vius és poca

L'avi de tres menors desapareguts després d'un naufragi a Indonèsia ha admés que les opcions de trobar-los amb vida són poques. La mare i una altra filla han sigut rescatades i la família ha assenyalat el suport de les autoritats.