Uns vàndals assalten el Centre d’Interpretació del Desert de les Palmes de Castelló i roben material tècnic

 

En la matinada d’este dimarts, 29 de desembre, el Centre d’Interpretació del Parc Natural del Desert de les Palmes de Castelló va patir un acte vandàlic causat per un grup de persones que van trencar els cristalls del centre i robar material tècnic.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, una persona treballadora del centre va donar la veu d’alarma en trobar trossos de vidre per terra i l’interior regirat.

 

El director del Parc, Antonio García’, ha confirmat que els autors del robatori han furtat diferents aparells tècnics com a walkie-talkies i equips d’enregistrament. A demés, García ha manifestat que ja han interposat una denúncia davant la Guàrdia Civil per a investigar i aclarir els fets

 

Anuncien la instal·lació d’equips de videovigilància

La Conselleria d’Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica, responsable dels Parcs Naturals del territori valencià, ha condemnat l’ocorregut i ha lamentat que s’assalten centres dedicats a l’educació, informació i divulgació a la ciutadania de les riqueses biològiques d’estos paratges únics i patrimoni natural de tota la població.

 

Des de l’administració autonòmica han anunciat la instal·lació d’equips de videovigilància en les instal·lacions per a protegir l’equipament i permetre la identificació dels responsables de robatoris i actes de vandalisme com el succeït.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les places en vivendes turístiques baixen amb força a València i Alacant

Exceltur atribueix el descens a la finestreta única digital i al major control sobre l’oferta turística

Hisenda actualitzarà prompte Renda Web amb les noves deduccions valencianes

Les deduccions per salut, esport i formació musical encara no es poden aplicar i l’Agència Tributària recomana esperar abans de presentar la declaració

Compromís reclama al Consell totes les factures dels gastos dels expresidents entre 2023 i 2026

La coalició demana els tiquets detallats de gasolina, dietes i allotjaments i torna a posar el focus en el cost de l’Oficina dels expresidents

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.