Uns vàndals assalten el Centre d’Interpretació del Desert de les Palmes de Castelló i roben material tècnic

 

En la matinada d’este dimarts, 29 de desembre, el Centre d’Interpretació del Parc Natural del Desert de les Palmes de Castelló va patir un acte vandàlic causat per un grup de persones que van trencar els cristalls del centre i robar material tècnic.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, una persona treballadora del centre va donar la veu d’alarma en trobar trossos de vidre per terra i l’interior regirat.

 

El director del Parc, Antonio García’, ha confirmat que els autors del robatori han furtat diferents aparells tècnics com a walkie-talkies i equips d’enregistrament. A demés, García ha manifestat que ja han interposat una denúncia davant la Guàrdia Civil per a investigar i aclarir els fets

 

Anuncien la instal·lació d’equips de videovigilància

La Conselleria d’Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica, responsable dels Parcs Naturals del territori valencià, ha condemnat l’ocorregut i ha lamentat que s’assalten centres dedicats a l’educació, informació i divulgació a la ciutadania de les riqueses biològiques d’estos paratges únics i patrimoni natural de tota la població.

 

Des de l’administració autonòmica han anunciat la instal·lació d’equips de videovigilància en les instal·lacions per a protegir l’equipament i permetre la identificació dels responsables de robatoris i actes de vandalisme com el succeït.

Últimes notícies

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.