10.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Un veí de Llíria roba 2.500 parells de sabates valorades en 300.000 euros en Castelló

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un veí de la localitat de Llíria, en la comarca del Camp de Túria (València), de 35 anys, després d’haver-hi, presumptament, robat 2.500 parells de sabates valorades en 300.000 euros d’una empresa de venda de calçat de la Vall d’Uixó (Castelló).

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV, el propietari d’una empresa d’una ‘prestigiosa’ marca de calçat situada en la localitat de Castelló va denunciar que algú havia accedit dins de la seua empresa violentant diferents elements de seguretat i havia conseguit furtar 2.500 parells de sabates amb un valor en el mercat de 300.000 euros.

 

La investigació va permetre identificar i localitzar al presumpte autor dels fets, un veí de Llíria. Els agents van practicar un registre en la casa del sospitós i allí van trobar part de les sabates robades, en concret 680 parells valorats en 75.000 euros, que han sigut retornats al seu propietari.

 

Descobrixen un gran número d’armes de foc

A demés, la Guàrdia Civil va trobar diferents armes: un bastó-estoc modificat i disposat per a realitzar foc real; una escopeta de caça; una arma simulada amb aparença d’escopeta; una carabina d’aire comprimit; dos armes curtes simulades; dos armes elèctriques i tres aerosols de defensa, així com munició de diferents calibres.

 

El xic, que comptava amb antecedents penals per la comissió d’altres fets delictius, va ser detingut per un presumpte delicte de robatori i un delicte de tinença il·lícita d’armes, i ha sigut posat a la disposició del Jutjat de Nules. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.