13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Un veí de Llíria roba 2.500 parells de sabates valorades en 300.000 euros en Castelló

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un veí de la localitat de Llíria, en la comarca del Camp de Túria (València), de 35 anys, després d’haver-hi, presumptament, robat 2.500 parells de sabates valorades en 300.000 euros d’una empresa de venda de calçat de la Vall d’Uixó (Castelló).

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV, el propietari d’una empresa d’una ‘prestigiosa’ marca de calçat situada en la localitat de Castelló va denunciar que algú havia accedit dins de la seua empresa violentant diferents elements de seguretat i havia conseguit furtar 2.500 parells de sabates amb un valor en el mercat de 300.000 euros.

 

La investigació va permetre identificar i localitzar al presumpte autor dels fets, un veí de Llíria. Els agents van practicar un registre en la casa del sospitós i allí van trobar part de les sabates robades, en concret 680 parells valorats en 75.000 euros, que han sigut retornats al seu propietari.

 

Descobrixen un gran número d’armes de foc

A demés, la Guàrdia Civil va trobar diferents armes: un bastó-estoc modificat i disposat per a realitzar foc real; una escopeta de caça; una arma simulada amb aparença d’escopeta; una carabina d’aire comprimit; dos armes curtes simulades; dos armes elèctriques i tres aerosols de defensa, així com munició de diferents calibres.

 

El xic, que comptava amb antecedents penals per la comissió d’altres fets delictius, va ser detingut per un presumpte delicte de robatori i un delicte de tinença il·lícita d’armes, i ha sigut posat a la disposició del Jutjat de Nules. 

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.