Un veí de Llíria roba 2.500 parells de sabates valorades en 300.000 euros en Castelló

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un veí de la localitat de Llíria, en la comarca del Camp de Túria (València), de 35 anys, després d’haver-hi, presumptament, robat 2.500 parells de sabates valorades en 300.000 euros d’una empresa de venda de calçat de la Vall d’Uixó (Castelló).

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV, el propietari d’una empresa d’una ‘prestigiosa’ marca de calçat situada en la localitat de Castelló va denunciar que algú havia accedit dins de la seua empresa violentant diferents elements de seguretat i havia conseguit furtar 2.500 parells de sabates amb un valor en el mercat de 300.000 euros.

 

La investigació va permetre identificar i localitzar al presumpte autor dels fets, un veí de Llíria. Els agents van practicar un registre en la casa del sospitós i allí van trobar part de les sabates robades, en concret 680 parells valorats en 75.000 euros, que han sigut retornats al seu propietari.

 

Descobrixen un gran número d’armes de foc

A demés, la Guàrdia Civil va trobar diferents armes: un bastó-estoc modificat i disposat per a realitzar foc real; una escopeta de caça; una arma simulada amb aparença d’escopeta; una carabina d’aire comprimit; dos armes curtes simulades; dos armes elèctriques i tres aerosols de defensa, així com munició de diferents calibres.

 

El xic, que comptava amb antecedents penals per la comissió d’altres fets delictius, va ser detingut per un presumpte delicte de robatori i un delicte de tinença il·lícita d’armes, i ha sigut posat a la disposició del Jutjat de Nules. 

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.