Un veí de Llíria roba 2.500 parells de sabates valorades en 300.000 euros en Castelló

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un veí de la localitat de Llíria, en la comarca del Camp de Túria (València), de 35 anys, després d’haver-hi, presumptament, robat 2.500 parells de sabates valorades en 300.000 euros d’una empresa de venda de calçat de la Vall d’Uixó (Castelló).

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV, el propietari d’una empresa d’una ‘prestigiosa’ marca de calçat situada en la localitat de Castelló va denunciar que algú havia accedit dins de la seua empresa violentant diferents elements de seguretat i havia conseguit furtar 2.500 parells de sabates amb un valor en el mercat de 300.000 euros.

 

La investigació va permetre identificar i localitzar al presumpte autor dels fets, un veí de Llíria. Els agents van practicar un registre en la casa del sospitós i allí van trobar part de les sabates robades, en concret 680 parells valorats en 75.000 euros, que han sigut retornats al seu propietari.

 

Descobrixen un gran número d’armes de foc

A demés, la Guàrdia Civil va trobar diferents armes: un bastó-estoc modificat i disposat per a realitzar foc real; una escopeta de caça; una arma simulada amb aparença d’escopeta; una carabina d’aire comprimit; dos armes curtes simulades; dos armes elèctriques i tres aerosols de defensa, així com munició de diferents calibres.

 

El xic, que comptava amb antecedents penals per la comissió d’altres fets delictius, va ser detingut per un presumpte delicte de robatori i un delicte de tinença il·lícita d’armes, i ha sigut posat a la disposició del Jutjat de Nules. 

Últimes notícies

Espanya s’enfronta a un episodi de calor extrema pròpia de la canícula estiuenca

Espanya encadena dies de calor excepcional per a maig, amb màximes per damunt de 34 graus, nits tropicals i rècords històrics de temperatura sense una clara data de finalització.

Nova marxa de docents recorre el centre de València i pressiona a Educació en plena vaga indefinida

Milers de docents tornen a manifestar-se pel centre de València fins a la Conselleria d'Educació en el tretzé dia de la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària.

Es tanca el termini d’al·legacions a l’informe sobre el llop amb fort xoc entre ecologistes i autonomies

Finalitza el termini per a al·legar a l'informe sexennal sobre el llop ibèric amb un pols entre ecologistes, que demanen reforçar la seua protecció, i comunitats llobateres, que qüestionen la seua mal estat de conservació.

Rafa Mir afronta este dijous un juí per agressió sexual amb petició de més de deu anys de presó

El futbolista Rafa Mir serà jutjat este dijous en l'Audiència de València per presumptes delictes d'agressió sexual i lesions, pels quals la Fiscalia sol·licita 10 anys i mig de presó, mentres el seu defensa insistix que les relacions van ser consentides i demana la seua absolució.

Nou detinguts i set investigats durant les festes de Santa Quiteria a Almassora

La Guàrdia Civil deté a nou persones i investiga a altres set en el dispositiu especial de seguretat de les festes de Santa Quiteria a Almassora, amb més d'un centenar de sancions tramitades.

Nou ajornament en la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident de Les Corts Juliol d'Espanya per presumpta agressió sexual i tracte degradant a dos pacients es posposa de nou, ara a l'1 de juny.

23 detinguts a València i Alacant per ciberestafas a veïns de Cantàbria

La Guàrdia Civil de Cantàbria ha detingut a 23 persones i manté a altres dos investigades a València i Alacant per diverses ciberestafas a càntabres que haurien suposat més de 65.000 euros en perjuís.

CSIF es desmarca de les protestes docents i aposta per negociar amb Educació

CSIF, un dels convocants de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana, desconvoca les protestes per a prioritzar la negociació amb la Conselleria d'Educació després d'aconseguir un acord de pujada salarial i altres millores.