Un veí de Llíria roba 2.500 parells de sabates valorades en 300.000 euros en Castelló

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un veí de la localitat de Llíria, en la comarca del Camp de Túria (València), de 35 anys, després d’haver-hi, presumptament, robat 2.500 parells de sabates valorades en 300.000 euros d’una empresa de venda de calçat de la Vall d’Uixó (Castelló).

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV, el propietari d’una empresa d’una ‘prestigiosa’ marca de calçat situada en la localitat de Castelló va denunciar que algú havia accedit dins de la seua empresa violentant diferents elements de seguretat i havia conseguit furtar 2.500 parells de sabates amb un valor en el mercat de 300.000 euros.

 

La investigació va permetre identificar i localitzar al presumpte autor dels fets, un veí de Llíria. Els agents van practicar un registre en la casa del sospitós i allí van trobar part de les sabates robades, en concret 680 parells valorats en 75.000 euros, que han sigut retornats al seu propietari.

 

Descobrixen un gran número d’armes de foc

A demés, la Guàrdia Civil va trobar diferents armes: un bastó-estoc modificat i disposat per a realitzar foc real; una escopeta de caça; una arma simulada amb aparença d’escopeta; una carabina d’aire comprimit; dos armes curtes simulades; dos armes elèctriques i tres aerosols de defensa, així com munició de diferents calibres.

 

El xic, que comptava amb antecedents penals per la comissió d’altres fets delictius, va ser detingut per un presumpte delicte de robatori i un delicte de tinença il·lícita d’armes, i ha sigut posat a la disposició del Jutjat de Nules. 

Últimes notícies

Elda decreta dol oficial per la mort d’Andrés Molina, fill predilecte de la ciutat

L’Ajuntament d’Elda ha declarat jornada de dol oficial per la mort als 68 anys d’Andrés Molina Giménez, president d’AMFI i fill predilecte, referent en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat.

Deting a Beniparrell amb més de 100 grams de marihuana mentre anava en patinet elèctric

La Guàrdia Civil ha detingut a Beniparrell un home de 32 anys que circulava en patinet elèctric amb més de 100 grams de marihuana en cogolls, destinat presumptament al tràfic de droga. L'arrestat, de nacionalitat algeriana i amb antecedents per fets similars, ha passat a disposició del Decanat del Tribunal de Picassent.

‘Nocturnos’, el còmic amb què Laura Pérez s’endinsa en un lloc que no ens pertany

La il·lustradora valenciana Laura Pérez aprofita el còmic ‘Nocturnos’ per explorar la nit com un espai que no ens pertany del tot i que li ha valgut una nominació als premis Eisner 2026. L’obra, reconeguda també per la Biblioteca Pública de Nova York, combina emocions, misteri i experimentació gràfica.

Dissabte amb pujada notable de les temperatures a l’interior de la Comunitat Valenciana

L’oratge del dissabte estarà marcat per un ambient poc nuvolós, algun ruixat a la vesprada al nord interior i una pujada notable de les temperatures màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Mor un home després de ser rescatat de la mar en una platja de Peníscola

Un home ha mort de matinada en una platja de Peníscola després de patir problemes mentre es banyava. Els bombers i els servicis sanitaris han intentat reanimar-lo sense èxit.

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.