11.6 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Veïns de la platja de Gandia denuncien la presència d’ocupes en un xalet

 

Veïns de diversos edificis de la platja de Gandia, en la comarca de la Safor (València) demanen a l’Ajuntament que prenga mesures contra els ocupes de la zona. Concretament, els d’un xalet situat entre els carrers de Galícia i de Mallorca, en ple centre del districte marítim i a segona línia de platja.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, veïns i hostalers estan farts d’esta situació en una zona molt transitada per turistes: «Esta situació ve de lluny. Fa any i mig que entraren en la vivenda i pareix que no hi ha forma de posar remei», assegura Miguel Vercher, veí de l’edifici del costat.

 

«Fan foc quan els pareix fora de la casa i acumulen brutícia. Eixa és una imatge molt dolenta per a la platja de Gandia. Ho estem patint els veïns més pròxims i els locals d’hostaleria i turisme més pròxims, ha afegit Vercher.

 

A pesar de què els veïns fa temps que «lluiten» per a buscar «una solució i es puga desallotjar la casa», la situació continua sent la mateixa. Els veïns ja han presentat tres escrits a l’Ajuntament per a denunciar la situació, però no ha canviat res.

 

Els ocupes continuen donant una mala imatge a Gandia: els turistes «no donen crèdit al que veuen quan passen per eixe cantó. La gent es para per a vore la lamentable situació que presenta este xalet, com si fora un entreteniment o atracció. Ho veem des dels balcons», ha assegurat este veí.

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.