Veïns de la platja de Gandia denuncien la presència d’ocupes en un xalet

 

Veïns de diversos edificis de la platja de Gandia, en la comarca de la Safor (València) demanen a l’Ajuntament que prenga mesures contra els ocupes de la zona. Concretament, els d’un xalet situat entre els carrers de Galícia i de Mallorca, en ple centre del districte marítim i a segona línia de platja.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, veïns i hostalers estan farts d’esta situació en una zona molt transitada per turistes: «Esta situació ve de lluny. Fa any i mig que entraren en la vivenda i pareix que no hi ha forma de posar remei», assegura Miguel Vercher, veí de l’edifici del costat.

 

«Fan foc quan els pareix fora de la casa i acumulen brutícia. Eixa és una imatge molt dolenta per a la platja de Gandia. Ho estem patint els veïns més pròxims i els locals d’hostaleria i turisme més pròxims, ha afegit Vercher.

 

A pesar de què els veïns fa temps que «lluiten» per a buscar «una solució i es puga desallotjar la casa», la situació continua sent la mateixa. Els veïns ja han presentat tres escrits a l’Ajuntament per a denunciar la situació, però no ha canviat res.

 

Els ocupes continuen donant una mala imatge a Gandia: els turistes «no donen crèdit al que veuen quan passen per eixe cantó. La gent es para per a vore la lamentable situació que presenta este xalet, com si fora un entreteniment o atracció. Ho veem des dels balcons», ha assegurat este veí.

Últimes notícies

L’IVAM obri Apoteosi Now, la gran explosió fotogràfica de Cristina de Middel

L'IVAM presenta Apoteosi Now, una exposició de Cristina de Middel amb 252 fotografies disposades com una gran explosió visual que qüestiona la saturació d'imatges.

Troben a la platja de l’Almadrava un bust romà d’època altoimperial en excel·lent estat

Unes obres de regeneració a la platja de l'Almadrava, a Alacant, han tret a la llum un bust romà de marbre blanc dels segles I-II d. C., probablement vinculat a la deessa Venus.

Una cort indonèsia anunciarà el dilluns la sentència pel naufragi de la família valenciana en Komodo

El tribunal de Labuan Baix comunicarà el dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana.

Pérez Llorca anuncia un nou Pla de Ciència lligat a una llei de Ciència i Innovació en la Comunitat

El Consell treballa en un nou Pla de Ciència vinculat a la futura llei de la Ciència i la Innovació, acompanyat d'un acord plurianual de finançament universitari i mesures per a reforçar talent i beques.

Hugo Duro veu la classificació europea com un gran premi per a acomiadar Mestalla

Hugo Duro confia que el València aprofite el seu opcion d'entrar en la Lliga Conferència davant el Barcelona i convertir el comiat de Mestalla en un gran premi per a la aficion.

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana reafirma el seu suport total a Zapatero i la seua confiança en la Justícia

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, reitera el seu suport total a l'expresident José Luis Rodríguez Zapatero i subratlla la seua confiança plena en la Justícia després de la seua imputació en la causa sobre Plus ultra.

L’Habitació Roja celebra 30 anys amb un concert indie simfònic al costat de l’Orquestra de València

L'Habitació Roja celebra el seu 30 aniversari amb un concert especial en el Palau de la Música, on reinterpretarà el seu repertori en format indie simfònic al costat de l'Orquestra de València sota la direcció de Daniel Abad.

El 78% del professorat rebutja la proposta d’Educació i la majoria vol seguir la vaga

Un 78% del professorat rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 60% vol mantindre la vaga indefinida i les mobilitzacions en l'ensenyança pública valenciana.