Veïns de la platja de Gandia denuncien la presència d’ocupes en un xalet

 

Veïns de diversos edificis de la platja de Gandia, en la comarca de la Safor (València) demanen a l’Ajuntament que prenga mesures contra els ocupes de la zona. Concretament, els d’un xalet situat entre els carrers de Galícia i de Mallorca, en ple centre del districte marítim i a segona línia de platja.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, veïns i hostalers estan farts d’esta situació en una zona molt transitada per turistes: «Esta situació ve de lluny. Fa any i mig que entraren en la vivenda i pareix que no hi ha forma de posar remei», assegura Miguel Vercher, veí de l’edifici del costat.

 

«Fan foc quan els pareix fora de la casa i acumulen brutícia. Eixa és una imatge molt dolenta per a la platja de Gandia. Ho estem patint els veïns més pròxims i els locals d’hostaleria i turisme més pròxims, ha afegit Vercher.

 

A pesar de què els veïns fa temps que «lluiten» per a buscar «una solució i es puga desallotjar la casa», la situació continua sent la mateixa. Els veïns ja han presentat tres escrits a l’Ajuntament per a denunciar la situació, però no ha canviat res.

 

Els ocupes continuen donant una mala imatge a Gandia: els turistes «no donen crèdit al que veuen quan passen per eixe cantó. La gent es para per a vore la lamentable situació que presenta este xalet, com si fora un entreteniment o atracció. Ho veem des dels balcons», ha assegurat este veí.

Últimes notícies

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.