13.5 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Veïns de la platja de Gandia denuncien la presència d’ocupes en un xalet

 

Veïns de diversos edificis de la platja de Gandia, en la comarca de la Safor (València) demanen a l’Ajuntament que prenga mesures contra els ocupes de la zona. Concretament, els d’un xalet situat entre els carrers de Galícia i de Mallorca, en ple centre del districte marítim i a segona línia de platja.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, veïns i hostalers estan farts d’esta situació en una zona molt transitada per turistes: «Esta situació ve de lluny. Fa any i mig que entraren en la vivenda i pareix que no hi ha forma de posar remei», assegura Miguel Vercher, veí de l’edifici del costat.

 

«Fan foc quan els pareix fora de la casa i acumulen brutícia. Eixa és una imatge molt dolenta per a la platja de Gandia. Ho estem patint els veïns més pròxims i els locals d’hostaleria i turisme més pròxims, ha afegit Vercher.

 

A pesar de què els veïns fa temps que «lluiten» per a buscar «una solució i es puga desallotjar la casa», la situació continua sent la mateixa. Els veïns ja han presentat tres escrits a l’Ajuntament per a denunciar la situació, però no ha canviat res.

 

Els ocupes continuen donant una mala imatge a Gandia: els turistes «no donen crèdit al que veuen quan passen per eixe cantó. La gent es para per a vore la lamentable situació que presenta este xalet, com si fora un entreteniment o atracció. Ho veem des dels balcons», ha assegurat este veí.

Últimes notícies

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.

Un familiar dels desapareguts a Indonèsia assumix que la probabilitat de trobar-los vius és poca

L'avi de tres menors desapareguts després d'un naufragi a Indonèsia ha admés que les opcions de trobar-los amb vida són poques. La mare i una altra filla han sigut rescatades i la família ha assenyalat el suport de les autoritats.

Pérez Llorca valora la compensació al taulell però advertix que és insuficient

Pérez Llorca ha celebrat que la UE incloga al taulell en la compensació de costos indirectes de CO₂ des de 2026, però ha avisat que és insuficient. Ha exigit fons, suspendre l'MTS i evitar retallades a la cogeneració.

Un familiar admet baixa probabilitat de trobar vius al seu gendre i tres nets després d’un naufragi a Indonèsia

L'avi i sogre de les víctimes ha explicat que la seua filla i una neta han sigut rescatades després d'eixir comiats, mentres que tres menors i el seu pare seguixen desapareguts. Ha admés que les opcions de trobar-los amb vida són baixes perquè el vaixell es va partir i es va afonar ràpidament

La pluja obliga a ajornar la manifestació per la dana prevista esta vesprada a València

Entitats socials, cíviques, sindicals i associacions de víctimes del 29 d'octubre de 2024 van ajornar la marxa a València per previsió de pluja. Anunciaran noves dates en les pròximes setmanes.

El Vila-real només podrà incorporar en el mercat d’hivern si abans es produïx alguna eixida

El club arriba a gener amb totes les fitxes i les places d'extracomunitari ocupades, per la qual cosa només hi haurà incorporacions si es produïxen eixides. Thiago Fernández haurà d'esperar.

Josep Puerto advertix del bon moment de l’Andorra i demana màxima atenció

El capità del València Basket va reconéixer la dificultat del dol del diumenge davant Morabanc Andorra en el Roig Arena i va elogiar la seua ratxa. També va subratllar la duresa dels equips de Joan Plaza i va demanar mantindre la concentració.

El València Basket rep a l’Andorra per a no perdre el deixant de Madrid i Múrcia

El València Basket rep a l'Andorra en la jornada 12 amb la vista posada a seguir el deixant de Reial Madrid i UCAM després de caure a Múrcia. Torna López-Arostegui i el rival arriba impulsat per Evans i Kuric