VÍDEO: Espectacular detenció en una compravenda de marihuana en Torrent

Detenció de dos traficants de drogues en Torrent (València)

La Policia tenia un dispositiu de vigilància establit | Policia Nacional

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un pàrquing d’una gasolinera de Torrent, en l’Horta de València, a dos hòmens, de 26 i 41 anys i nacionalitat espanyola, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues. Els dos han sigut detinguts mentres feien una transacció de dos quilos de marihuana.

 

La investigació es va iniciar després de l’aparició en un descampat d’Alaquàs, localitat de la mateixa comarca, de diferents efectes, documents i materials procedents d’un laboratori dedicat al processament i elaboració de drogues. Gràcies a les indagacions dels policies, es va poder descobrir la identitat d’un home, que estaria relacionat amb els objectes localitzats i que es podria dedicar també als robatoris amb intimidació a altres traficants —el que es coneix en l’argot com a bolcades— fent-se passar per policia.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Pillats ‘in fraganti’

Finalment, els agents han pogut saber que el sospitós podria tindre prevista una compravenda important en el pàrquing d’una gasolinera de Torrent, pel que han establit un dispositiu de vigilància en els seus voltants. Els policies han vist com un home li entregava una caixa precintada a un altre i, després, els dos se n’han anat del lloc, però els dos cotxes han sigut interceptats per la Policia, que estava a l’aguait.

 

Els investigadors han fet, més tard, registres en dos cases. En un xalet de Torrent s’ha trobat material i infraestructura per a la plantació i manteniment d’unes 750 plantes de marihuana, que ja havien sigut tallades i una bossa amb uns dos quilos i mig de marihuana preparats per a la seua venda. En l’altra, situada en Manises, s’ha intervingut una placa de policia falsa, dos pistoles airsoft, un llança centellejos per a cotxe policial, dos permisos de residència d’estranger falsificats i uns 3.400 euros.

 

Els detinguts, un amb numerosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

Últimes notícies

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.

Pérez Llorca espera que la nova proposta siga solvent per a posar fi a la vaga docent

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, confia que el nou oferiment que el Consell farà este divendres als sindicats de professorat valencià siga tècnicament solvent i suficient per a desconvocar la vaga indefinida que ja porta dinou dies. La proposta arribarà sense detalls avançats i enmig de la divisió sindical, especialment pel bloqueig en matèria retributiva.

La criminalitat puja un 4,7 % en el primer trimestre a la Comunitat Valenciana

La criminalitat creix un 4,7 % a la Comunitat Valenciana entre gener i març respecte a 2025, per damunt de la mitjana estatal de l’1 %, amb augments especials en homicidis, segrests i delictes sexuals.

Presó provisional per a l’home detingut pel crim masclista de Callosa de Segura

La Secció de Violència sobre la Dona del Tribunal d’Instància d’Orihuela decreta presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’home que va matar presumptament la seua parella Patricia en el seu domicili de Callosa de Segura.

El subdelegat del Govern a Alacant demana unitat contra la violència masclista

El subdelegat del Govern a Alacant, Manuel Pineda, reclama la unitat de totes les institucions i de la societat civil davant l’assassinat masclista de Patricia a Callosa de Segura, el número 23 a Espanya enguany.

Un tècnic de la CHJ assenyala Emergències per no analitzar bé les dades de pluja i cabals

Un responsable del SAIH de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer declara que era competència d'Emergències interpretar les dades de pluja i cabals durant la DANA i critica la gestió del Cecopi.