VÍDEO: Espectacular detenció en una compravenda de marihuana en Torrent

Detenció de dos traficants de drogues en Torrent (València)

La Policia tenia un dispositiu de vigilància establit | Policia Nacional

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un pàrquing d’una gasolinera de Torrent, en l’Horta de València, a dos hòmens, de 26 i 41 anys i nacionalitat espanyola, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues. Els dos han sigut detinguts mentres feien una transacció de dos quilos de marihuana.

 

La investigació es va iniciar després de l’aparició en un descampat d’Alaquàs, localitat de la mateixa comarca, de diferents efectes, documents i materials procedents d’un laboratori dedicat al processament i elaboració de drogues. Gràcies a les indagacions dels policies, es va poder descobrir la identitat d’un home, que estaria relacionat amb els objectes localitzats i que es podria dedicar també als robatoris amb intimidació a altres traficants —el que es coneix en l’argot com a bolcades— fent-se passar per policia.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Pillats ‘in fraganti’

Finalment, els agents han pogut saber que el sospitós podria tindre prevista una compravenda important en el pàrquing d’una gasolinera de Torrent, pel que han establit un dispositiu de vigilància en els seus voltants. Els policies han vist com un home li entregava una caixa precintada a un altre i, després, els dos se n’han anat del lloc, però els dos cotxes han sigut interceptats per la Policia, que estava a l’aguait.

 

Els investigadors han fet, més tard, registres en dos cases. En un xalet de Torrent s’ha trobat material i infraestructura per a la plantació i manteniment d’unes 750 plantes de marihuana, que ja havien sigut tallades i una bossa amb uns dos quilos i mig de marihuana preparats per a la seua venda. En l’altra, situada en Manises, s’ha intervingut una placa de policia falsa, dos pistoles airsoft, un llança centellejos per a cotxe policial, dos permisos de residència d’estranger falsificats i uns 3.400 euros.

 

Els detinguts, un amb numerosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

Últimes notícies

El Consell aprovarà el divendres els Pressupostos de 2026 després de tancar un nou acord amb Vox

El Govern valencià aprovarà este divendres el projecte de Pressupostos de la Generalitat per a 2026, els primers de Juanfran Pérez Llorca, gràcies al suport de Vox i a un calendari parlamentari ampliat fins a juliol.

Entra a la presó per estafar 30.000 euros amb una falsa empresa de tendals a Santa Pola

Un home de 45 anys ha ingressat a la presó acusat d'estafar 30.000 euros a sis clients a Santa Pola mitjançant una empresa de muntatge de tendals els treballs dels quals mai arribava a realitzar.

Rafa Mir i Pablo Jara se senten en la banqueta a València per presumpta agressió sexual a dos dones

Rafa Mir i Pablo Jara compareixen en l'Audiència Provincial de València acusats d'agredir sexualment i lesionar a dos dones a Bétera en 2024, amb la Fiscalia demanant fins a 10,5 anys de presó.

Detingut a Vinaròs per robar patinets elèctrics i revendre’ls de segona mà

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a un home de 44 anys pel presumpte robatori de diversos patinets elèctrics i ha investigat a una dona per receptació després de localitzar un dels vehicles i retornar-lo al seu amo.

La vaga docent encadena 14 dies a l’espera d’una octava negociació decisiva

La vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana complix 14 dies mentres la Conselleria d'Educació intenta tancar un acord en l'octava taula de negociació.

Cel buidat i temps estable en la Comunitat Valenciana abans de la calor del divendres

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels poc nuvolosos o buidats i temperatures sense grans canvis abans de l'augment tèrmic previst per al divendres, quan s'esperen màximes significativament altes en el prelitoral.

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.