VÍDEO: Espectacular detenció en una compravenda de marihuana en Torrent

Detenció de dos traficants de drogues en Torrent (València)

La Policia tenia un dispositiu de vigilància establit | Policia Nacional

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un pàrquing d’una gasolinera de Torrent, en l’Horta de València, a dos hòmens, de 26 i 41 anys i nacionalitat espanyola, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues. Els dos han sigut detinguts mentres feien una transacció de dos quilos de marihuana.

 

La investigació es va iniciar després de l’aparició en un descampat d’Alaquàs, localitat de la mateixa comarca, de diferents efectes, documents i materials procedents d’un laboratori dedicat al processament i elaboració de drogues. Gràcies a les indagacions dels policies, es va poder descobrir la identitat d’un home, que estaria relacionat amb els objectes localitzats i que es podria dedicar també als robatoris amb intimidació a altres traficants —el que es coneix en l’argot com a bolcades— fent-se passar per policia.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Pillats ‘in fraganti’

Finalment, els agents han pogut saber que el sospitós podria tindre prevista una compravenda important en el pàrquing d’una gasolinera de Torrent, pel que han establit un dispositiu de vigilància en els seus voltants. Els policies han vist com un home li entregava una caixa precintada a un altre i, després, els dos se n’han anat del lloc, però els dos cotxes han sigut interceptats per la Policia, que estava a l’aguait.

 

Els investigadors han fet, més tard, registres en dos cases. En un xalet de Torrent s’ha trobat material i infraestructura per a la plantació i manteniment d’unes 750 plantes de marihuana, que ja havien sigut tallades i una bossa amb uns dos quilos i mig de marihuana preparats per a la seua venda. En l’altra, situada en Manises, s’ha intervingut una placa de policia falsa, dos pistoles airsoft, un llança centellejos per a cotxe policial, dos permisos de residència d’estranger falsificats i uns 3.400 euros.

 

Els detinguts, un amb numerosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

Últimes notícies

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.