VÍDEO: Espectacular detenció en una compravenda de marihuana en Torrent

Detenció de dos traficants de drogues en Torrent (València)

La Policia tenia un dispositiu de vigilància establit | Policia Nacional

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un pàrquing d’una gasolinera de Torrent, en l’Horta de València, a dos hòmens, de 26 i 41 anys i nacionalitat espanyola, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues. Els dos han sigut detinguts mentres feien una transacció de dos quilos de marihuana.

 

La investigació es va iniciar després de l’aparició en un descampat d’Alaquàs, localitat de la mateixa comarca, de diferents efectes, documents i materials procedents d’un laboratori dedicat al processament i elaboració de drogues. Gràcies a les indagacions dels policies, es va poder descobrir la identitat d’un home, que estaria relacionat amb els objectes localitzats i que es podria dedicar també als robatoris amb intimidació a altres traficants —el que es coneix en l’argot com a bolcades— fent-se passar per policia.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Pillats ‘in fraganti’

Finalment, els agents han pogut saber que el sospitós podria tindre prevista una compravenda important en el pàrquing d’una gasolinera de Torrent, pel que han establit un dispositiu de vigilància en els seus voltants. Els policies han vist com un home li entregava una caixa precintada a un altre i, després, els dos se n’han anat del lloc, però els dos cotxes han sigut interceptats per la Policia, que estava a l’aguait.

 

Els investigadors han fet, més tard, registres en dos cases. En un xalet de Torrent s’ha trobat material i infraestructura per a la plantació i manteniment d’unes 750 plantes de marihuana, que ja havien sigut tallades i una bossa amb uns dos quilos i mig de marihuana preparats per a la seua venda. En l’altra, situada en Manises, s’ha intervingut una placa de policia falsa, dos pistoles airsoft, un llança centellejos per a cotxe policial, dos permisos de residència d’estranger falsificats i uns 3.400 euros.

 

Els detinguts, un amb numerosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

Últimes notícies

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.

Una IA permet a les clíniques automatitzar cites i recordatoris amb pacients

La startup il·licitana Healthmate ha creat una intel·ligència artificial que gestiona de forma automàtica cites, recordatoris i comunicacions amb pacients, ja operativa en un centenar de clíniques espanyoles.

Arranca agost a la Comunitat Valenciana amb tronades, granís i molta calor a l’interior de València

El primer dia d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb ruixats i tronades localment fortes en el nord de Castelló, sud de València i Alacant, i amb temperatures màximes molt altes a l’interior valencià.

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.
FILMOTECA D'ESTIU